Gjest Tristessa Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Jeg ønsker meg en brun skinnjakke. Som vanlig eksisterer denne skinnjakken kun inni hodet mitt (der den selvfølgelig er helt perfekt), men som vanlig vil jeg selvsagt også prøve å finne den. Noen som vet hvor de selger fine skinnjakker, type figursydd? Vil helst ha en litt varm bruntone på jakken (omtrent som jenten i Kid-reklamen har ) og så bør den heller ikke koste det hvite i øyet. Tips mottas med takk!
Gjest Ethereal Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Har sett noen på BikBok, men det er en stund siden (en måned?). De var i dressjakkefasong, nydelig konjakkfarge, og kostet ca tusenlappen. Du kan jo sjekke
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Har sett noen på BikBok, men det er en stund siden (en måned?). De var i dressjakkefasong, nydelig konjakkfarge, og kostet ca tusenlappen. Du kan jo sjekke Tror dette er jakker de har inne hele tiden..kjøpte nemlig min i fjor. Vurderer nesten å kjøpe en identisk i brunt.. Det er kjempevanskelig å finne skinnjakke med fin fasong.
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 De har brune skinnjakker på Lindex. Dressjakkefasong. Så veldig fin ut på avstand(har ikke sett nærmere på de), fin varm brunfarge, innsvinget i livet. Aner ikke hva den koster.
Tusseline Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Har sett noen på BikBok' date=' men det er en stund siden (en måned?). De var i dressjakkefasong, nydelig konjakkfarge, og kostet ca tusenlappen.[/quote'] Samme skinnjakke som jeg har. Er veldig fornøyd med den, og det som er ekstra stilig er når du har gått den litt ut, slik at den får en litt slitt look. Var innom Lindex her en dag, og der hadde de faktisk også en ganske fin skinnjakke. Verdt å sjekke ut.
Gjest Tristessa Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Okai, Lindex i morgen... Oooh, mitt stakkars, stakkars studielån!
Gjest Ethereal Skrevet 27. august 2004 #7 Skrevet 27. august 2004 Den fra BikBok har jeg i hvitt; etter en gangs bruk raknet en søm i ryggen, så nå er den inne til reparasjon. Tror jeg skal sjekke om den er ferdig i dag, lyst til å bruke den før høsten kommer for fullt.
Gjest Tristessa Skrevet 27. august 2004 #8 Skrevet 27. august 2004 På Lindex passet ikke 36 en gang, på bikbok hadde de ikke min størrelse. Andre tips? Vilha,vilha,vilha! Fant forresten og en på Vila, som var rålekker, men feil farge dessverre. Årgh, hater å lete etter noe som ikke finnes!
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2004 #9 Skrevet 27. august 2004 Tristessa: Husker du prisen på Lindex-jakken? Fikk plutselig lyst på....
Gjest Tristessa Skrevet 27. august 2004 #10 Skrevet 27. august 2004 990 kostet den. Håper du passer den da, for den virket helt fin ellers.
Gjest gjesta Skrevet 27. august 2004 #11 Skrevet 27. august 2004 Skal ta en tur og se. Oooh, min stakkars, stakkars lønn.
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #12 Skrevet 27. august 2004 Sjekk Vero Moda! Jeg kjøpte en sort der for en måneds tid siden. Kostet bare 600!
Gjest Tristessa Skrevet 27. august 2004 #13 Skrevet 27. august 2004 Jepp, jeg vet det. Var der og kikket, men der hadde de bare svarte. På BikBok fant jeg bare svart eller veldig lys brun, den mørkebrune hadde de ikke flere igjen av i min størrelse. Vurderer å la skinnjakkeprosjektet ligge litt på vent. Egentlig har jeg ikke råd til å betale rundt tusenlappen for noe jeg ikke er 110% fornøyd med, for å si det slik. Fant veldig mange andre fine jakker, da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå