Gå til innhold

Er det akseptabelt å gå med jeans på 17.mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hilsen ei som trives best i jeans og blazer.



Anonymous poster hash: 9d6ef...e1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt. Gå i det som passer deg og som du er komfortabel i.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo begynne med å spørre deg selv om det ville vert greit at dine gjester på din bursdag ga f i å pynte seg for din skyld?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du gå i jeans på nasjonaldagen... Hvis du skal være hjemme.

Skal du derimot ut blandt folk så må du nesten pynte deg litt syns jeg. Da er det skammelig å gå i jeans.

Anonymous poster hash: 85da5...ed7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var enkelt å svare på. Jeg er virkelig ikke så forfengelig at jeg ville blitt fornærma om mine venner følte at de kunne kle seg som de ville i min bursdag.

Når det er sagt så snakker jeg ikke om hullete slapsejeans, sneakers og en utslitt t-skjorte. Jeg snakker om pene, mørke jeans, bluse, blazer og høyhælte sko. Kan ikke det være å pynte seg da?

Anonymous poster hash: 9d6ef...e1a

Kanskje jeg er av den gammelmodige typen? Men jeans, samme hva slags, virker ikke for meg som et 17 mai plagg. Og jeg er Dansk haha

neeh, hadde vel ikke rynket nevneverdig på nesen over din stil på 17 mai. Man er som man er. Viktigste er vel å delta, ha det gøy, og hedre sitt land med å stille opp. Men, må si at jeg synes det er så hyggelig når folk pynter seg og gjør noe ekstra fint ut av seg til denne dagen. Gir mer glede synes jeg:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABSOLUTT IKKE JEANS PÅ 17. MAI.

Du kommer til å få mange stygge blikk!



Anonymous poster hash: 23ff0...a70
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Personlig synes jeg det blir for slapt hvis man skal ut å feire, men jeg har sett verre på 17. mai.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brud3813

Jøss, visste ikke at det var SÅ krise å gå med jeans på 17.mai. Nordmenn er jo verdensmestere i å gå med jeans når de skal pynte seg. :fnise: Vanligvis ville jeg ha lagt litt mer effort i antrekket på nasjonaldagen, men i år er jeg temmelig preggers og må gjerne få stygge blikk hvis det blir kaldt og jeg derfor må ha på meg mammajeansene mine.

Endret av brud3813
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er mørke, pene jeans med en pen bluse/skjorte og blazer/annen fin jakke til så ser jeg virkelig ikke problemet.



Anonymous poster hash: f92e5...e1d
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var enkelt å svare på. Jeg er virkelig ikke så forfengelig at jeg ville blitt fornærma om mine venner følte at de kunne kle seg som de ville i min bursdag.

Når det er sagt så snakker jeg ikke om hullete slapsejeans, sneakers og en utslitt t-skjorte. Jeg snakker om pene, mørke jeans, bluse, blazer og høyhælte sko. Kan ikke det være å pynte seg da?

Anonymous poster hash: 9d6ef...e1a

Er det jobbintervju du skal på...? Nei?

Jeans er ikke passende, hull eller ei!

Det er 17 mai! Jeg forstår ikke hvorfor voksene folk skal daffe rundt i jeans som på trass. Det er så utrolig pinlig...

Anonymous poster hash: ae2a9...9ca

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg vanligvis svært lite om hva folk har på seg, men jeans på 17. mai er bare pinlig ute blant folk som har kledd seg i finstasen av respekt for dagen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Haaploes

Jøss, visste ikke at det var SÅ krise å gå med jeans på 17.mai. Nordmenn er jo verdensmestere i å gå med jeans når de skal pynte seg. :fnise: Vanligvis ville jeg ha lagt litt mer effort i antrekket på nasjonaldagen, men i år er jeg temmelig preggers og må gjerne få stygge blikk hvis det blir kaldt og jeg derfor må ha på meg mammajeansene mine.

Da har du ikke sett nedlendere eller tyskere i "finstasen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brud3813

Da har du ikke sett nedlendere eller tyskere i "finstasen".

Haha, greit, vi har kanskje ikke vunnet VM-tittelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg lite om det, dersom man skal ut synes jeg man skal pynte seg litt mere. Det finnes andre bukser enn jeans. Skaff deg heller ett par svarte dressbukser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei jeg syns overhode ikke det er akseptabelt å gå i jeans på nasjonaldagen.



Anonymous poster hash: 47f55...809
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel du kan kle deg i det som du vil, selv om ikke alle vil akseptere det.

Jeg så en småbarnsmor i sorte skitten treningstight med huller og barna hadde hun også kledd i "samme dur".. jeg syns det var værre på nasjonaldagen enn jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener et klart nei. Men så mener jeg også at kort, korte skjørt eller kjoler, dype utringninger og for mye sminke også er fyfy. I tillegg synes jeg man kan la de altfor høye hælene ligge hjemme, all den tid man generelt går mye den 17. Normalt tusler jeg rundt på 9 cm stiletter hver dag selv, men denne dagen handler om å vise respekt og feire på en verdig måte, den handler ikke om å vise mest mulig kropp.

Likeledes synes jeg jeans er vondt å se på at folk velger, rett og slett fordi man da ikke bryr sge nok til å pynte seg. Du trenger ikke trekke i finstasen, men velg deg et par lette sommerbukser og en skjorte i det minste,



Anonymous poster hash: c6151...85e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...