AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Hei! Jeg spiser mye brød og trenger litt påleggstips, for begynner å bli lei. Vil helst at det ikke skal være så veldig kaloririkt, da jeg ikke er så gira på å få i meg sykt mye kalorier gjennom pålegg liksom. Gjerne sunt også. Det jeg spiser nå (og som jeg begynner å bli lei av, og derfor spør om tips) er: - Leverpostei / kyllingpostei - Ost og skinke - Egg Noen som har forslag? hehe Anonymous poster hash: 51bc6...dba
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 cottage cheese Anonymous poster hash: 3a0cd...857
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Fiskepudding Anonymous poster hash: 4bf61...94e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Kyllingfilet Kalkunskinke Roastbiff Anonymous poster hash: 9f539...7e9
HerKommerMummi Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Svolvær-postei, har du smakt det? Veldig godt!
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 tunfisk peanøttsmør makrell sild smøreost avokado kaviar svolværpostei laks ørret Anonymous poster hash: 3a0cd...857
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 tunfisk peanøttsmør makrell sild smøreost avokado kaviar svolværpostei laks ørret Anonymous poster hash: 3a0cd...857 Peanøttsmør er ganske kaloririkt. Anonymous poster hash: 9f539...7e9
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Takk for tips, men wuuups, glemte å nevne at jeg ikke er så glad i fiskepålegg (bortsett fra den blå kaviaren til mills. men det er ikke så veldig kcalfattig akkurat) Hvordan smaker svolværpostei? Om det går an å beskrive? - TS Anonymous poster hash: 51bc6...dba
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 tunfisk peanøttsmør makrell sild smøreost avokado kaviar svolværpostei laks ørretAnonymous poster hash: 3a0cd...857 Det der er vel ikke akkurat kalorifattig.Anonymous poster hash: 25641...b3a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Jeg spicer opp mye av pålegget med tilbehør som grønnsaker, urter, krydder og slikt. Jeg liker også å kombinere masse pålegg. Jeg bruker lettost og magert pålegg, foretrekker å få fettet fra fisk, nøtter og avokado. - lett philadelphiaost med timian, kyllingpålegg/skinke og ost. Varmet i mikroen til osten smelter. Gjerne med sopp under osten. - ketchup, oregano, hvitløkspulver, skinke/kyllingpålegg og ost, varmet i mikroen. Gjerne med tomat og/eller sjampinjong. - leverpostei med sylteagurk - leverpostei med srirachasaus, sylteagurk, og ost, varmet i mikroen. - skinke og ost i mikroen, toppet med kanel - hvitost og kaviar - egg og kaviar, gjerne med tomatskiver også - hvitost med agurk, paprika og/eller tomat - hvitost med rødbeter Ellers spiser jeg mye fiskepålegg som sardiner, makrell og laksepålegg. En knallgod variant er philadelphiaost, laksepålegg og dill, gjerne også med ost og varmet opp. Anonymous poster hash: db660...180
FantasDick Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Er inne i en fryktelig påleggs-lei periode, så har nettopp forsøkt å tenke litt nytt. - Cottage cheese med litt rørte bær/lettsyltetøy (gammel, glemt klassiker) - Kremost/smøreost med passende grønnsaker og krydder. - Pesto med tomatskiver og pepper. - Tapenade med grønnsaker. - Leverpostei med sylteagurk, rødbeter, løk og pepper.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Favoritten er Philadelphia light naturell under enten røkt skinke eller spekeskinke. Gjerne med agurk på. Det funker også bra med lett eplesyltetøy med kaneldryss på evt epleskiver. Hadde ikke klart meg uten Philadelhia light!Anonymous poster hash: df64b...2a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå