AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Hvilke områder skal man unngå rundt Sognsvann? Liker å gå tur der, men er ikke så kjent i området. Har ikke lyst til å møte på nudister eller menn som har sex, og vil heller ikke trampe inn i en romeleir. Anonymous poster hash: e016e...3b1
minister-mio Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Altså.. De er gjerne mer redd deg enn du er dem. Bare gå, hverken de som har sex eller romfolk kommer brått på
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Jeg har aldri tråkket over noen av disse. De som har sex tror jeg kanskje er der veldig sent. Sognsvann er et så populær turområde at jeg tror det skal mye til for at folk har seg midt på lyse dagen. Anonymous poster hash: c7626...924
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Toalettene på Sognsvann må du ihvertfall unngå. Var noen som hadde brutt seg inn og satt under og tittet opp på kvinnerumpene når de bæsjet for noen år siden. Anonymous poster hash: ae93e...f97
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Jeg jogger der hele tiden, og det er aldri nudister eller folk som har sex der. Det er et kjempepopulært turområde, så det er bare masse normale mennesker der. Romfolk har jeg ikke sett der siden 2013, og da holdt de seg alene i et hjørne i nærheten av parkeringsplassen. Anonymous poster hash: 48fef...bc1
Snabeltann Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Nudistene og sexorgiene pleide før i allefall å holde seg rundt svartkulp. Litt oppi skauen for sognsvann.
Snabeltann Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Nudistene og sexorgiene pleide før i allefall å holde seg rundt svartkulp. Litt oppi skauen for sognsvann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå