AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har lyst til å begynne å trene noe morsomt. Noen som har noen anbefalinger? Jeg skal kun trene for å få litt ekstra energi i hverdagen og for å ha det litt gøy. Så ikke no superheavy trening som jeg mister mye fett av mer trening for gøy og litt markering bare Anonymous poster hash: 63711...b39
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Hva liker du da? Kampsport, klatring etc? Alt er av interesse. Men er 26 da, ser kanskje dumt ut å begynne på kampsport? Setter meg sammen med de minste kanskje?Anonymous poster hash: 63711...b39
Gjest Runforit Skrevet 4. mai 2015 #4 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Alt er av interesse. Men er 26 da, ser kanskje dumt ut å begynne på kampsport? Setter meg sammen med de minste kanskje?Anonymous poster hash: 63711...b39 Hehe, nei de har egne nybegynnerkurs for voksne Endret 4. mai 2015 av Runforit 1
Chelsea Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Hva med barmarkstrening ute? Hvis du bor i Oslo kan dette kanskje være aktuelt: http://www.skiforeningen.no/kursogarrangement/trening-uten-tak/hvor-og-nar/
Taklampe Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Jeg vil virkelig anbefale turning, akrobatikk, cheerleading eller noe innen der. Dette er ting som interesserer meg og som jeg har drevet med i mange mange år. Men det er vanskelig når vi ikke vet hva som interesserer deg.
Taklampe Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Eller hva med ridning? Det er noe helt spesielt. I tillegg til at det er super trening for rumpe, bein, mage og rygg!
Shmohawk Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 Alt er av interesse. Men er 26 da, ser kanskje dumt ut å begynne på kampsport? Setter meg sammen med de minste kanskje?Anonymous poster hash: 63711...b39 Det er ingen som hever et øyebryn om du som 26-åring begynner med kampsport. Det vil naturligvis være en del yngre folk, men alder er mindre viktig i sånne settinger. Er man ny, så er man ny, uansett om man er 18 eller 30. Har trent kickboksing i snart 10 år, og det er stadig noen oppi 30-40-åra som kommer på nybegynnerkursene. Det samme kan sies om brasiliansk jiu jitsu, som jeg også driver med. Finner en del eldre sm begynner her også, men i mindre grad enn kickboksing.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #10 Skrevet 5. mai 2015 Kampsport! Det er overhodet ikke uvanlig å begynne med det i godt voksen alder. Jeg trener i en ren voksen-klubb, og der er nybegynnerne alt fra 20-60 år. Ikke noe flaut eller rart. Det er også helt vanlig i de av klubbene som også har barnepartier. Stort sett alle nybegynnerpartier inneholder overvekt av voksne folk. Jeg begynte selv å trene karate da jeg var 23. Jeg var langt ifra eldst. Eldstemann var vel noen og femti da. Andre aktiviterer: - orienterinsløping - klatring - styrketrening (kjør på med starting strength/stronglifts for eksempel) - dans (folkedans, jazzballett, salsa, tango, swing?) - håndball - fotball - squash/tennis Anonymous poster hash: f880a...b58
kjøttmeis Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 Jeg synes en god blanding av kondisjonstrening, styrketrening og yoga/pilates eller kick boksing er morsomt! FitnessBlender på YouTube har masse forskjellige treningsvideoer for alle. Jeg liker en mix mellom forskjellige typer trening sånn at det ikke blir "ensformig", og det har de mye av. Jeg kjeder meg lett, så trenger noe morsomt. Spiller som regel av min favoritt-musikk i bakgrunnen; gjerne glad-musikk som jeg kan danse litt til. Av og til danser jeg som oppvarming, men det er kun når jeg virkelig føler for å danse fra meg! Haha Ellers er jo turgåing morsomt, synes jeg. Fjelltur, skogstur, sykling i naturen. Du kan jo også begynne på kick boksing eller liknende, eller dans..?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #13 Skrevet 5. mai 2015 Mange gode forslag her tusen takk alt av fotball og håndballtype trening er ikke noe jeg liker så godt. Tennis, klatring, kampsport, dans og yoga er noe jeg kunne gått tenkt meg. Så kanskje ta en prøvetime på alt? Anonymous poster hash: 63711...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå