Yzma Skrevet 4. mai 2015 #1 Skrevet 4. mai 2015 (endret) 911, I have a problem. Når jeg sminker meg så fint, så er det så leit at med engang jeg tråkker over dørterskelen så begynner sminken å renne. Idag hadde jeg ordnet med kjempefin winged eyeliner, og du kan tro den ble borte. Jeg gråter som om jeg hadde fått beskjed at en jeg var glad i var død (okei, kanskje ikke såå ille, men det er ille til at ingen har dødd) Er det noen som opplever det samme? Har dere noen supertips som kan hindre at dette skjer? Øynene renner uten sminke også. Endret 4. mai 2015 av Gwynevere
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #2 Skrevet 4. mai 2015 Skjer dette hele tiden, eller bare visse tider på året? Hvis det er bare slik som nå du har dette problemet, så er du mest sannsynlig allergisk, da det nå er allergi-tid. Skjer det hele tiden, kan det hende du har sensitive øyne som reagerer på sminken du bruker. Jeg har sensitive øyne, og det har tatt mye prøving i å finne frem til øyesminke som ikke gjør at øynene mine renner, men akkurat nå for tiden hjelper ingenting, jeg kan ikke bruke sminke, pga allergi renner øynene konstant. Anonymous poster hash: dd2e5...cd7
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #3 Skrevet 4. mai 2015 Gå enten til fastlegen din og få undersøkt om du har allergi, få en hastetime. Eller gå på apoteket og be om hjelp med allergimedisin der. Hjelper sllergimedisin, så er det allergi du har. Merk at du kan ikke bli testet for allergi samtidig som du bruker allergimedisin. Anonymous poster hash: 1f949...a3c
Yzma Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Skjer dette hele tiden, eller bare visse tider på året? Hvis det er bare slik som nå du har dette problemet, så er du mest sannsynlig allergisk, da det nå er allergi-tid. Skjer det hele tiden, kan det hende du har sensitive øyne som reagerer på sminken du bruker. Jeg har sensitive øyne, og det har tatt mye prøving i å finne frem til øyesminke som ikke gjør at øynene mine renner, men akkurat nå for tiden hjelper ingenting, jeg kan ikke bruke sminke, pga allergi renner øynene konstant. Anonymous poster hash: dd2e5...cd7 Takk til begge AB for gode svar Tror det skjer hele året, på vinteren også, da er det kanskje det at jeg har sensitive øyne Skulle nesten ønske det var allergi, slik at jeg kunne fikse på det. Noen som vet om god eyeliner for sensitive øyne? (Mascara, øyeskygge) ? Endret 4. mai 2015 av Gwynevere
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2015 #5 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har det sånn, er visse produkter jeg reagerer på. Lancome mascaraene hypnose og Definicils tåler jeg, det samme med concealer fra Glo minerals. Brukte bb krem fra loreal her om dagen da rant tårene som bare det når jeg kom på utsiden. Sminke fra Body Shop tåler jeg heller ikke, samt mange forskjellige typer concealere jeg har prøvd. Anonymous poster hash: 74685...e42
Yzma Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #6 Skrevet 4. mai 2015 Det renner også selv om jeg ikke bruker sminke i det hele tatt. Det kan kanskje være verdt å nevne?
Gjest rådyr Skrevet 4. mai 2015 #7 Skrevet 4. mai 2015 (endret) Det renner også selv om jeg ikke bruker sminke i det hele tatt. Det kan kanskje være verdt å nevne? Jeg har samme problem. Tåler ikke vind, kulde eller sol på øynene. Ei heller krem av noe slag i nærheten av dem. Like ille om jeg går uten sminke. Sminke fungerer greit innendørs, så tror ikke den er problemet. Løsningen for meg er vannfast sminke. Endret 4. mai 2015 av rådyr 2
Yzma Skrevet 4. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 4. mai 2015 Jeg har samme problem. Tåler ikke vind, kulde eller sol på øynene. Ei heller krem av noe slag i nærheten av dem. Like ille om jeg går uten sminke. Sminke fungerer greit innendørs, så tror ikke den er problemet. Løsningen for meg er vannfast sminke. Wow, at jeg ikke har tenkt på det.. Har du vannfast eyeliner? Isåfall hvilken?
peppermyntete Skrevet 4. mai 2015 #9 Skrevet 4. mai 2015 Øynene mine strirenner når det er vind ute Eneste som funker er vannfast sminke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå