Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har relativt god oversikt over min syklus (som er regelmessig), og i dag skulle jeg ha hatt EL.

Jeg tok en EL-test i sta, og den var negativ.

Sist gang jeg hadde mensen var fra 13-17.April. Men det som var så merkelig da var at jeg hadde ganske kraftige smerter i slutten av mensen perioden.
Jeg tok en EL-test, den var ikke positiv men mye tydeligere enn den jeg tok i dag.
Så er det mulig at jeg har hatt EL en uke tidligere enn forventet?

Isåfall så er jeg litt engstelig.. :vetikke:

Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Husk at el tester viser bare hormonnivå, ikke at selve egget slippes. Kan det være at kroppen prøvde å få til el to ganger, men egentlig ble egget slippet bare nå?

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Hvis du har EL i dag er det for sent å teste i dag. EL-test er positiv 1-2 døgn før EL.

Skrevet

Husk at el tester viser bare hormonnivå, ikke at selve egget slippes. Kan det være at kroppen prøvde å få til el to ganger, men egentlig ble egget slippet bare nå?

Ikke vet jeg, men kan vel være mulig det kanskje :)

Skrevet

Hvis du har EL i dag er det for sent å teste i dag. EL-test er positiv 1-2 døgn før EL.

Testet de to siste dagene som var, men ikke noe resultat da heller :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Har du veldig lange syklyser siden mens var 13.04 og du ikke forventer er før i dag?

Kanskje var forrige mens en tidlig spontanabort og du fikk defror nesten positiv el test? Jeg får selv hver måned nesten helt positiv el test like før lensen så jeg har tydeligvis el lh stignint da ogaå.

Anonymous poster hash: 05238...942

AnonymBruker
Skrevet

Har du veldig lange syklyser siden mens var 13.04 og du ikke forventer er før i dag?

Kanskje var forrige mens en tidlig spontanabort og du fikk defror nesten positiv el test? Jeg får selv hver måned nesten helt positiv el test like før lensen så jeg har tydeligvis el lh stignint da ogaå.

21 dag er vel ikke en lang syklus, men heller veldig kort.

Anonymous poster hash: e453b...828

AnonymBruker
Skrevet

21 dag er vel ikke en lang syklus, men heller veldig kort.

Anonymous poster hash: e453b...828

Det er jo el hun forventer i dag nesten tre uker etter mensen. Mensen ventes jo to uker etter el igjen oftest. Så det er i så fall snakk om en syklus på ca 35 dager med mindre hun har veldig kort tid mellom el og mens.

Skrevet

Det er jo el hun forventer i dag nesten tre uker etter mensen. Mensen ventes jo to uker etter el igjen oftest. Så det er i så fall snakk om en syklus på ca 35 dager med mindre hun har veldig kort tid mellom el og mens.

Har sånn periode-app på telefonen som jeg følger og holder oversikt med.

Den er innstilt på at jeg har en 34 dagers syklus. Jeg har alltid hatt en 28-dagers.

Men nå så følger syklusen min veldig godt med den jeg har på telefonen.

Synes det er rart.

Skrevet

Nei, det var normal mensen. Merkelig greier :(

Skrevet

Noen som vet hvorfor det kan ha blitt sånn?

Er det noe sjanse for at jeg er gravid? Er den tanken jeg sitter å tenker.
Men føler at det egentlig ikke er noe mulighet for det? :vetikke:

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt 28-dagers syklus, istedenfor 34-dagers i dette tilfelle.

Når hadde jeg EL da? Kanskje jeg har hatt EL, og det har blitt befruktet :gravid::sjokkert:

Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt 28-dagers syklus, istedenfor 34-dagers i dette tilfelle.

Når hadde jeg EL da? Kanskje jeg har hatt EL, og det har blitt befruktet :gravid::sjokkert:

Med 28dagers syklus hadde du EL ca 27 april, +/- noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...