Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bestilte meg 20 graviditetstester fra Ebay. De ble sendt fra Kina og kom i går. Alt står imidlertid på kinesisk, så aner ikke helt hvordan man skal bruke dem.

Noen som har bestilt noe liknende og vet? Det var noe sånt som disse jeg bestilte:

http://www.ebay.com/itm/Lot-of-20-Home-Early-Pregnancy-Test-Strips-5-Minute-Results-/181267387707?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a3460d53b

Ser jo ut som om man skal få svaret innen 5 minutter, så den delen der er jo forsåvidt grei. Men hvor lenge skal man "dyppe" stripsen i urin f.eks?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror de aller fleste av denne typen tester skal holdes i urinen i 15 sekunder.

Anonymous poster hash: 6e0bc...136
AnonymBruker
Skrevet
How to use:
1. Collect the urine specimen in any clean and dry container. First morning urine is the best sample for the test. However, any urine specimen may be used (though urine should be held at least two or three hours before specimen collection to prevent dilution of the sample).
2. Immerse the strip into the urine sample for at least 5 seconds (the arrow end should point towards the urine). Do not immerse past the MAX (Marker Line). Place test strip on a non-absorbent surface after 5 seconds.
3. Read the result at 5 minutes. Do not read results after more than 5 minutes.

Anonymous poster hash: c4969...39c
Skrevet

Fant dette rett under bildet av produktet:

Brand new and high quality

High accuracy
Easy to use
How to use:
1. Collect the urine specimen in any clean and dry container. First morning urine is the best sample for the test. However, any urine specimen may be used (though urine should be held at least two or three hours before specimen collection to prevent dilution of the sample).
2. Immerse the strip into the urine sample for at least 5 seconds (the arrow end should point towards the urine). Do not immerse past the MAX (Marker Line). Place test strip on a non-absorbent surface after 5 seconds.
3. Read the result at 5 minutes. Do not read results after more than 5 minutes.
Interpretation of Results:
Positive Result: Distinct color bands appeared on the control and test regions. Presence of both test line and control line indicates that you are pregnant. The color intensity of the test bands may vary since different stages of pregnancy have different concentrations of hCG hormone.
Negative Result: Only one color band appears on the control region. No apparent band on the test region. This indicates that no pregnancy has been detected. Does not contain a detectable level of hCG and should be interpreted as a negative result.
Invalid Result : You did not follow the proper procedure.
Package included
20 x Early pregnancy test strips
:)
Skrevet

Haha ser man det! :hoho: Jeg må jo være supersløv! Jeg som tittet og tittet inne på siden :ler:

Tusen takk for svar dere! Da er det bare å begynne å teste om en ukes tid ;)

Skrevet

Haha ser man det! :hoho: Jeg må jo være supersløv! Jeg som tittet og tittet inne på siden :ler:

Tusen takk for svar dere! Da er det bare å begynne å teste om en ukes tid ;)

Fortell gjerne om du synes de virker bra eller ikke! :)

Blir like sur og lei om jeg må ut med over en 100-lapp for å sjekke hvordan ståa er :fnise: Hvis disse fungerer bra, er det absolutt verdt å ha en pakke i hus! :)

Skrevet

Fortell gjerne om du synes de virker bra eller ikke! :)

Blir like sur og lei om jeg må ut med over en 100-lapp for å sjekke hvordan ståa er :fnise: Hvis disse fungerer bra, er det absolutt verdt å ha en pakke i hus! :)

Ja, det var det jeg også tenkte! Og jeg er veldig utålmodig, så da er det greit å kunne teste tidlig uten å kaste bort masse penger om det viser seg å være for tidlig etc :P De var jo veldig billige!

AnonymBruker
Skrevet

Må man samle urinen i en kopp??

Anonymous poster hash: fb3da...899

Skrevet

Må man samle urinen i en kopp??

Anonymous poster hash: fb3da...899

Ja, virker slik på disse testene. Tenkte å bruke sånne engangskopper :)

Skrevet

Jeg har dem, og de fungerer som bare det :) Negativ alle gangene bortsett fra én, og det har stemt.

Enkelt og billig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...