Gå til innhold

Karma beit meg i ræva


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jess...

Kort fortalt; jeg dreit meg ut, slo til ei anna jente, hun anmeldte meg.

Jeg fikk bot og prøvetid, og vi er selfølgelig ikke på talefot.

Nå har jeg møtt en fyr jeg er rett og slett betatt av! Har veldig lyst å bli bedre kjent med han. Men! Nå fant jeg ut at han er broren til hun jenta. Verden er liten 😂

Hva skal jeg gjøre ? Skal jeg nevne noe? Vet ikke om han er klar over det. Om så det blir seriøst, og jeg skal møte foreldrene osv... DET GÅR JO IKKE!!

Mora og faren hater meg sikkert. Noe jeg forstår. Off.. Hva ville dere gjort? Gidd opp? 🙈

Anonymous poster hash: 1fc65...5dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke holde det hemmelig, det vil jo komme frem en dag, om så ikke før du blir introdusert for søsteren. Da snakker vi om at karma biter deg i ræva igjen, fordi du vet at å holde på informasjonen er en gal handling og når han får vite at du har holdt dette hemmelig så kan det være det blir en dealbreaker. Si det nå, så har du gitt ham et valg.

Anonymous poster hash: 7e377...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange faktorer inne i bildet.

Var jenta frekk og stygg mot deg, eller var det du som var det?

Dersom jenta ikke er helt stabil psykisk, så kanskje broren vet det og har mer forståelse for din side av saken.

Dersom det ikke ligger noe sånt bak, så håper jeg de fleste gutta har vett til å holde seg unna damer som tyr til vold når de blir sinte.



Anonymous poster hash: b23ae...d68
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig med den gitt, men en vesentlig detalj du utelater her er kanskje hvorfor du slo den andre jenta?

Kan jo hende at han, og foreldrene, viser en viss forståelse om du hadde en god grunn. Ikke til å komme fra at det finnes folk som fortjener en vinge av og til (selv om det selvsagt ikke er greit å gi en likevel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp blitt dumpa av kjæresten min, og de dreiv på. Møtte henne på fest å da smalt det bare. Barnslig av meg, jeg vet. Har lært! Har unnskyldt meg til henne flere ganger.

Anonymous poster hash: 1fc65...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en ting med broren til venninna di, hun som rota med eksen din, som du så du klabba til pga dette...right?

Small places and all that...

Endret av Arca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nettopp blitt dumpa av kjæresten min, og de dreiv på. Møtte henne på fest å da smalt det bare. Barnslig av meg, jeg vet. Har lært! Har unnskyldt meg til henne flere ganger.

Anonymous poster hash: 1fc65...5dd

Jeg tror de fleste oppegående mennesker skjønner at du var i en veldig sårbar situasjon. Selv hadde jeg nok ikke brukt fysisk vold, men jeg hadde nok gitt henne en saftig glose.

Jeg syns du skal være ærlig med han om hva som skjedde. Du var ekstremt følsom, og mente aldri å la det gå så langt. Om han fremdeles vil date deg, fint for deg og han! Men om han vil avslutte ting, så er det bedre å vite det nå enn senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp blitt dumpa av kjæresten min, og de dreiv på. Møtte henne på fest å da smalt det bare. Barnslig av meg, jeg vet. Har lært! Har unnskyldt meg til henne flere ganger.

Anonymous poster hash: 1fc65...5dd

Det er jo ikke helt uforståelig da. Og du har sagt unnskyld og du har fått straffen din for det.

Si det til ham før du evt. møter familien. Og hvis han er en OK og forståelsesfull fyr som ser deg for den du egentlig er i en normal situasjon så kan det jo faktisk gå bra.

Og flott at du angrer og vet hvor dumt det var. Håper du klarer å hente deg inn om det skulle skje noe slikt igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her kommer aldri til å gå. Du har seriøst vært voldelig mot søstra hans. Foreldrene hans og søstra hans hater deg nok og vil IKKE ha deg inn i familien. Hva tror du? Vil han velge deg eller familien?



Anonymous poster hash: f145e...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Hææ? Hva skjer det svarene som blir gitt? Her synes vi det er greit å slå til noen såpass at man får prøvetid og det hele? Og dette pg. Man holder på med en fyr pg ex-kjæresten hans ikke liker det? Wow? Jenter? Ikke kom å gråt når dere blit banket opp av spingale exer og lag teåder om det selv da. Sårbar situasjon? Ikke helt uforståelig? For real?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...