AnonymBruker Skrevet 29. april 2015 #1 Skrevet 29. april 2015 Jeg blir sprø av ventetiden. Jeg føler meg på en måte gravid. Men vil ha det avkreftet/bekreftet.Anonymous poster hash: ea4a2...116
Henschi Skrevet 29. april 2015 #2 Skrevet 29. april 2015 Test deg på den dagen du egentlig skal få mens. Lykke til
Lilla-dings Skrevet 29. april 2015 #3 Skrevet 29. april 2015 Testet positivt 9 dpo sist, og da tydelig positivt. Tror egget må ha festet seg raskt.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2015 #4 Skrevet 30. april 2015 Jeg får vel vente til ikm. Får jeg neagtiv test ved tidlig testing, kommer jeg bare til å stresse mer Takk for svar Anonymous poster hash: 58fc8...b9b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #5 Skrevet 3. mai 2015 Testet positiv med clearblue digital 9 dpo ☺️Anonymous poster hash: 371ad...699
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #6 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir også sprø av denne ventinga! Jeg er 8 DPO. Hvor mange DPO er du? Klarer ikke tenke på mye annet enn det her. Har mine tvil på at det går denne gangen for meg. Så mange skuffelser, men likevel så kommer det jo det håper... ARGH! Lykke til til deg! Anonymous poster hash: cb82d...fa9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #7 Skrevet 3. mai 2015 Testet svak positiv allerede 7dpo, og idag sitter jeg med gravid 1-2 uker med clearblue digital Anonymous poster hash: ab989...644
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #8 Skrevet 3. mai 2015 Jeg blir også sprø av denne ventinga! Jeg er 8 DPO. Hvor mange DPO er du? Klarer ikke tenke på mye annet enn det her. Har mine tvil på at det går denne gangen for meg. Så mange skuffelser, men likevel så kommer det jo det håper... ARGH! Lykke til til deg!Anonymous poster hash: cb82d...fa9 Kan snart teste da. Bare noen laaange dager igjen. Jeg er 10-11 dpo tror jeg. Anonymous poster hash: ea4a2...116
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #9 Skrevet 3. mai 2015 Kan snart teste da. Bare noen laaange dager igjen. Jeg er 10-11 dpo tror jeg.Anonymous poster hash: ea4a2...116 ikke så lenge igjen! Selv om ett par dager er som ett par år! Anonymous poster hash: cb82d...fa9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #10 Skrevet 3. mai 2015 ikke så lenge igjen! Selv om ett par dager er som ett par år! Anonymous poster hash: cb82d...fa9 Haha har du helt rett i. Har du noen symptomer? Jeg har tidvis svært ømme pupper. Og det stikker veldig i eggstokkene. Men alt dette er jo tegn på at mensen nærmer seg også. Anonymous poster hash: ea4a2...116
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #11 Skrevet 3. mai 2015 Haha har du helt rett i. Har du noen symptomer? Jeg har tidvis svært ømme pupper. Og det stikker veldig i eggstokkene. Men alt dette er jo tegn på at mensen nærmer seg også.Anonymous poster hash: ea4a2...116 Hadde noen murringer fra og til i går. Men aner ikke om det er fordi mensen er på vei eller om det kan være noe annet Krysser fingrene for oss! Jeg må nok teste i morgen, enda jeg da bare er 9 DPO. Men leser jo at det er mulig.. Dumt å være mye på forumer, blir så mye tanker og håp. Lover å holde meg unna hver gang, men neida Anonymous poster hash: cb82d...fa9
Shinigami Skrevet 3. mai 2015 #12 Skrevet 3. mai 2015 Hadde noen murringer fra og til i går. Men aner ikke om det er fordi mensen er på vei eller om det kan være noe annet Krysser fingrene for oss! Jeg må nok teste i morgen, enda jeg da bare er 9 DPO. Men leser jo at det er mulig.. Dumt å være mye på forumer, blir så mye tanker og håp. Lover å holde meg unna hver gang, men neida Anonymous poster hash: cb82d...fa9 Vi er i akkurat samme båt Jeg er 8-9 dpo, mest sannsynlig 9 og har hatt ømme pupper i tre dager nå og det murrer litt i magen innimellom. Jeg pleier ikke å få mensensymptomer så tidlig, men våger ikke å håpe på for mye heller. Ja blir helt tussete av å lese på fora på nettet. Jeg tar en billigtest imorgen ettermiddag, eller hvis jeg klarer å vente, tirsdag morgen Håper på en svak strek i det minste
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #13 Skrevet 3. mai 2015 Lykke til! Hvordan er det å teste ettermiddag så tidlig? Jeg blir litt småsprø. Jeg ønsker og vil så gjerne være gravid. Blir så nedtur med negativ test.Anonymous poster hash: ea4a2...116
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #14 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tok en test kl 12 på natta her om dagen, den viste positiv, men er nok forskjellig fra person til person når testen kan slå ut på dagen, med tanke på HCGAnonymous poster hash: ab989...644
Shinigami Skrevet 3. mai 2015 #15 Skrevet 3. mai 2015 Lykke til! Hvordan er det å teste ettermiddag så tidlig? Jeg blir litt småsprø. Jeg ønsker og vil så gjerne være gravid. Blir så nedtur med negativ test.Anonymous poster hash: ea4a2...116 Jeg tror at det er litt dumt å teste på ettermiddag, så er derfor at jeg håper at jeg klarer å vente til tirsdag morgen Imorgen tidlig har jeg for dårlig tid.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #16 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tror at det er litt dumt å teste på ettermiddag, så er derfor at jeg håper at jeg klarer å vente til tirsdag morgen Imorgen tidlig har jeg for dårlig tid. Lurer på om jeg må teste i kveld!! Ref. Hun over her. Gratulerer så mye :-) hvis det ikke er veldig lenge siden og barnet er født;-)Anonymous poster hash: ea4a2...116
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #17 Skrevet 3. mai 2015 Jeg tok en test kl 12 på natta her om dagen, den viste positiv, men er nok forskjellig fra person til person når testen kan slå ut på dagen, med tanke på HCGAnonymous poster hash: ab989...644 Hvor mange DPO var du da? Anonymous poster hash: cb82d...fa9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #18 Skrevet 3. mai 2015 Vi er i akkurat samme båt Jeg er 8-9 dpo, mest sannsynlig 9 og har hatt ømme pupper i tre dager nå og det murrer litt i magen innimellom. Jeg pleier ikke å få mensensymptomer så tidlig, men våger ikke å håpe på for mye heller. Ja blir helt tussete av å lese på fora på nettet. Jeg tar en billigtest imorgen ettermiddag, eller hvis jeg klarer å vente, tirsdag morgen Håper på en svak strek i det minste Godt det er flere i samme båt. Selv om jeg kunne ønske vi var et helt annet sted: Drømme Anonymous poster hash: cb82d...fa9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #19 Skrevet 3. mai 2015 6 dpo bare, så enten har el vært her tidligere, ellers så vet jeg ikke. Jeg har tatt mange tester, så det er ikke noe med dem.Anonymous poster hash: ab989...644
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2015 #20 Skrevet 3. mai 2015 Pip negativ. Får se om jeg tester på morgenurin senere i uka. Ble litt (veldig) deppa nåAnonymous poster hash: ea4a2...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå