Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stirrer og stirrer, og jeg finner to streker. Men en veldig svak strek nr 2. Er 10 dpo. Har en digital liggende, men venter med den.

Anonymous poster hash: 91ee1...a0a

post-37809-0-96805900-1430305831_thumb.j

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser kun en strek her..

Anonymous poster hash: f50f4...fd8
  • Liker 2
Skrevet

Negativ.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser heller ingenting. Kanskje du ser skyggestreken?

Anonymous poster hash: f0a4b...efa
Skrevet

Ser kun én strek.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere hadd sytrådstreker som jeg har regnet for å være skyggestreker. Så at streken vistes dårlig på bildet dessverre. Godt mulig jeg har stirret så mye at jeg ser syner :D

Gjest Wei Wei
Skrevet

Ser bare en strek. Men vinkel på bildet er også vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Vises det nå kanskje? Eller er jeg heeeelt skrullete.

post-37809-0-80335100-1430322498_thumb.j

Skrevet

Jeg ser det så vidt :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser også en svak strek ☺

Anonymous poster hash: d4a08...3cc

Skrevet

Jeg ser også en svak strek der... sånn var min når jeg var 9 dpo :) tok en digital 12 dpo og den viste GRAVID 1-2☺ ta en digital i morgen tidlig, så slepper du nok å tyde streker☺

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser også en svak strek der... sånn var min når jeg var 9 dpo :) tok en digital 12 dpo og den viste GRAVID 1-2☺ ta en digital i morgen tidlig, så slepper du nok å tyde streker☺

Anså du deg som gravid da? Jeg har ikke sagt noe til samboern enda.

Tror jeg venter til fredag! Vil ikke dra rett på jobb dersom den er positiv og jeg har hodet på et helt annet sted :D

Gjest Stjerne_Jenta
Skrevet

Min var også slik faktisk. Fikk blødning idag, men noen opplever jo det. Så skal vente noen dager før jeg tester med cb digital. Blødningen evnt TR er 2 dager før tiden og ikke slik den pleier. Men for å ikke bli skuffet, tenker jeg at det er TR.☺

AnonymBruker
Skrevet

Nå ser jeg to streker, ja ;)

Var redd jeg var helt skrullete, jo. Tenkte kanskje ønsketenkingen hadde gått i hodet på meg og gjorde så jeg så syner. Kan dette være skyggestrek? Streken er for svak til at jeg klarer å se om den er rosa :(

Skrevet

Ser en svak strek på bilde nr 2! :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Var redd jeg var helt skrullete, jo. Tenkte kanskje ønsketenkingen hadde gått i hodet på meg og gjorde så jeg så syner. Kan dette være skyggestrek? Streken er for svak til at jeg klarer å se om den er rosa :(

Anbefaler å ta en ny test om 2 dager. Streken skal bli synlig sterkere da. En dag har vel allerede gått siden du tok testen og stilte spørsmålet her. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Min var også slik faktisk. Fikk blødning idag, men noen opplever jo det. Så skal vente noen dager før jeg tester med cb digital. Blødningen evnt TR er 2 dager før tiden og ikke slik den pleier. Men for å ikke bli skuffet, tenker jeg at det er TR.☺

Så lenge det er 4 timer siden du tisset sist kan du ta en test når som helst på døgnet.

Hvorfor ikke ta en i morgen?

Gjest Stjerne_Jenta
Skrevet

Så lenge det er 4 timer siden du tisset sist kan du ta en test når som helst på døgnet.

Hvorfor ikke ta en i morgen?

For dersom det er en hormonell blødning så er jeg ikke kommet til ikm enda. Så venter til imorgen som er ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...