Gå til innhold

?


Cherry223

Anbefalte innlegg

Jeg skulle fått mensen den 19.04.2015 men den er 8 dager for sen og jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke. Jeg tenkte først at jeg kanskje kunne være gravid, men så tok jeg en test og den var negativ og mensen har enda ikke kommet. Kan det være at testen ikke viser riktig da?

Jeg har ikke noen spesielle tegn på graviditet. Bare litt mer utflod en vanlig, føler at jeg skal få mensen (har hatt det sånn i en uke nå...), ekstra sulten og veldig trøtt.

Jeg sitter å håper på at testen bare viste feil! :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo litt ann på når du tok testen da. Tar du den nå skal svaret være riktig, Men det sikreste er jo blodprøve hos legen hvis du enda er i tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken test har du tatt? Billigstrimmel skulle vært positiv, men husk at eggløsningen kan ha vært forsinket eller ikke funnet sted.

Anonymous poster hash: ecd6d...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du at du har hatt EL da? Kan jo være kroppen har hoppet over EL denne perioden.



Anonymous poster hash: 72fe7...a08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk tror så altfor ofte at sen eller unnlatt mensen kun er et tegn på graviditet.

Det kan være tegn på MYE, så det er ikke så sikkert du er gravid, nei. Kanskje du bare har jobbet mye og er stressa? :)

Uansett, lykke til i prøvingen : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...