Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #1 Del Skrevet 24. august 2004 Det iser i tanna etter at jeg har spist sure gotterier, det er rett og slett vondt å tygge på den flaten. Har noen brune små "hull" i den tanne og noen andre også, så jeg vet ikke om det er et forvarsell i til hull. Har nemlig aldri hatt hull i tenne, så derfor vet jeg svært lite om hvordan det utarter seg. Når jeg "pirker" oppi den isende tanna med tungen, kjenner jeg at tungespissen hekter seg litt opp. Akkurat som det er en liten "klippe" på tanna. Kan alt dette være tegn til hull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. august 2004 #2 Del Skrevet 24. august 2004 Høres ut som det er et tegn til hull ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SimSim Skrevet 24. august 2004 #3 Del Skrevet 24. august 2004 Ikke nødvendigvis hull, men åpne tannhalser. Jeg har samme problemet. Brun, åpen flekk i tannen opp mot tannkjøttet. Snakket med tannlegen om dette og fikk forklart at det gjerne oppstår om man pusser feil og for hardt. Man skal pusse opp-og-ned, ikke frem-og-tilbake. Mine flekker er altså ikke hull, men blir de større vurderer jeg å tette dem, det er ikke særlig pent. Kjøp deg en tannkrem som motvirker ising i tennene, det er fakstisk veldig effektivt. Tipper du merker forskjell etter noen få dager. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 24. august 2004 #4 Del Skrevet 24. august 2004 Høres ut som hull. Jeg hadde et og drøya det alt for lenge og måtte tåle den værste tannlegeopplevelsen i mitt liv og vel så det. Skynd deg og sjekk før det blir værre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå