Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2004 #1 Del Skrevet 24. august 2004 På det ene øyet har jeg fått en liten klump midt på våtlinjen. Den er på størrelse med ett sukkerkorn, er hudfarget og det klør litt (kanskje det er bare jeg som innbiller meg at det klør, siden jeg ikke klødde før jeg merket det) Har vært plaget av leamus på samme øyet siste tiden også om det har noe å si.. Noen som har noen som helst anelse om hva det er? Utslett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 24. august 2004 #2 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har hatt en slik klump på våtlinjen i et år. i løpet av den perioden gikk den aldri helt bort, men var i perioder større og mer irritert enn andre. ingen kunne si meg hva det var heller. I vår ble jeg innlagt på sykehus av andre grunner, og da behandlet de samtidig klumpen på våtlinjen. de ga meg øyendråper i litt tjukkere konsistens, altså en slags gele som tok lang tid å blunke bort. en måned senere hvor jeg ikke hadde brukt noe som helst øyensminke så var den borte. og den har ikke kommet tilbake siden. Litt irriterende at jeg ikke kan huske hva de øyendråpene het, men det er jo ikke sikkert at klumpen din vil sitte like lenge som min. bare pass på å rense øyet godt og ikke ha sminke i området rundt, så går den nok bort av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. august 2004 #3 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg får slike fra tid til annen. De klør ikke og forsvinner vanligvis etter en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2004 #4 Del Skrevet 24. august 2004 Jeg har også opplevd dette. Vet ikke hva det kommer av, men hos meg forsvant de også etter kort tid, så tror ikke det er grunn til bekymring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. august 2004 #5 Del Skrevet 24. august 2004 Krysser fingrene for at den er borte iløpet av noen få dager. takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 25. august 2004 #6 Del Skrevet 25. august 2004 Hehe, sitter med samme problem selv akkurat nå. Har hatt det en gang før og den gikk vekk etter noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2004 #7 Del Skrevet 25. august 2004 Er det ikke en god, gammeldags sti på øyet, da? Mannen min får det samme nå og da, stort sett når han er nedkjørt eller sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 25. august 2004 #8 Del Skrevet 25. august 2004 På dansk heter det et byggkorn, men det er kanskje ikke til så mye hjelp. Kjæresten får dem inn i mellom, noen ganger forsvinner de av seg selv og andre ganger får han en krem hos legen. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2004 #9 Del Skrevet 25. august 2004 Jeg fjernet den selv igår. Jeg rispet den bort med naglen. Det gjorde litt vondt, men den forsvant heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå