Gå til innhold

Dra på byen for å bli gravid...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden her er rystende, og ikke på grunn av TS. For å bruke deres egne taktikker mot dere, så håper jeg at ingen av dere som har vært verst i uttalsene her er foreldre, eller noensinne blir det. Dere er jo slett ikke oppegående, og har dere barn, burde barnevernet kobles inn umiddelbart. Dere sitter her og synser og tror dere kan spå fremtiden, også kaller dere trådstarter psykotisk? Eier dere virkelig ikke selvinnsikt?

Noen av dere går så langt at dere ønsker at dette barnet, som HVERTFALL er uskyldig i dette, skal gå en grusom sykdom, for at moren skal straffes? Virkelig? Er dere helt blåst?

Og hva nå hvis hun hadde foralt dette til barnefaren og han hadde bedt henne dra til helvete? Hva da med alt dette snakket om "frarøvelse"? INGEN av dere synsere vet så mye som en tøddel om denne mannen, dere aner ikke hva slags far han hadde blitt, og om han i det hele tatt ville hatt noe med barnet å gjøre. Så det å glorifisere en ukjent, tilfeldig mann på den måten dere gjør, er jo jeøt latrerlig. Hvor mange tråder er det ikke på forumet her med jenter/kvinner som ved uhell har blitt gravide på byen, hvor faren presser dem til abort? Hvor faren melder seg ut og ikke gidder noe? Et overveldende flertall av disse "ONS fedrene" VIL IKKE HA NOE MED BARNA Å GJØRE. Og de mennene får hvertfall ingen godvilje fra noen av dere, så hvorfor er dere plutselig så fryktelig beskyttende overfor denne mannen? Dere er så hyklerske og dobbeltmoralske at det blir umulig å ta dere på alvor. Når dere ikke har selvinnsikt nok til å se hvor latterlig dere fremstår, så er dere hvertfall ikke rette personer til å dømme om noen andre er "oppegående" eller ei.

Hvor mange ganger slenger dere "genetiske sykdommer" i trynet på de som har blitt gravide ved et uhell, hvor faren melder seg totalt ut? Har faktisk aldri sett det skje. Men risioken er jo like stor/liten, selvom de ikke valgte selv at faren ikke skulle være innvolvert.

Og slutt og nedgrader menn til idioter som ikke evner å se konsekvenser. Alle vet at ubeskyttet sex kan føre til graviditet, og tar du sjangsen, så vet du hva som kan skje. Enkelt og greit. Det er pinlig at dere tror at alle menn er så tette at de ikke skjønner hva en kondom brukes til. De vet risikoene, og de velger å trosse dem. Da er det ikke synd på dem.

Anonymous poster hash: 5dfb9...868

Helt enig med dette! 👍🏻👏🏻

Anonymous poster hash: 034ae...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les dette da lynsjemobben. Ts har ikke lurt noen. Er menn sin egen feil om de ikke vil bruke gummi og samtidig bare automatisk regner med, uten å spørre, at hun bruker p preparater. Vært borti mange sånne menn selv og jeg må på eget initiativ fortelle at jeg ikke bruker pilla. Og da trygler de nesten om å få slippe å bruke gummi og om de kan hoppe av i svingen eller om ikke jeg bare kan ta angrepilla, fordi de syns det er så kjipt å bruke kondom. Da sier jeg bare sorry mac.

Sånn går det når du skal ligge med menn du ikke kjenner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du overhodet ingen evne til å forstå at det du driver med er respektløst både for eventuell far og barn? Setter meg ikke i noe offerrolle i det hele tatt, jeg vil bare unngå syke mennesker som deg.

Siste setningen så motsier du i grunn deg selv, det er akkurat å lure noen til å bli far du holder på med.

Er like respektløst å drite i kondom på ons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...