Gå til innhold

Dra på byen for å bli gravid...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forhåpentligvis er enslige kvinner som ønsker seg barn og benytter seg av donorsæd såpass oppegående at de sørger for å ha flere voksne ressurspersoner rundt barnet. Oppegående kan jeg ikke si at ts virker til å være når hun bare fokuserer på seg selv.

 

Jeg synes oppriktig synd i menn som blir lurt på denne måten. Ja, for de blir lurt selv om de frivillig har sex i alkoholpåvirket tilstand etter ei rotbløyge på byen. De blir lurt ved at de blir far uten å få vite det. Og ja, det er synd på barnet og. Som har en far der som mor med vilje fortier. Et barn av donorsæd vil nok få vite at det ble til nettopp ved bruk av donorsæd når det blir gammelt nok til å vite sannheten. Hva skal ts si? "Joa kjære ungen min, du skjønner at mamma hadde så lyst på barn så hun dro på byen og hadde sex med en tilfeldig fyr. Jeg veit hvem han er, men jeg vil ikke at du skal få vite det, for du er bare min sin".....

 

Som jeg skrev helt i starten av denne tråden: jeg håper så mange menn som mulig kommer over denne tråden og sørger for å putte en kondom eller to på pipen før de stikker den inn i verpesyke damer. Og da kondomer som de har kjøpt og oppbevart selv, da jeg mistenker at enkelte damer kan være så nutcase at de perforerer kondomet bare for å få tak i sæden. 

Du har selvsagt ikke noe grunnlag for å vurdere om jeg er oppegående eller ei, og jeg kan informere om at jeg har mange resurspersoner rundt meg og har ett liv som er tilrettelagt det å få barn nå.

 

 

INGEN HAR BLITT LURT, men du fortsetter jo å gjenta dette mantraet ditt. For ente gang så gikk han frivillig med på å ha sex med meg og han spurte aldri om vi skulle bruke kondom eller om jeg brukte noen form for prevansjon. Han var ikke dritings og det var ikke jeg heller. vi var to voksne mennesker med ansvar for våre egne liv. Jeg kan ikke ta ansvar for han han tror jeg går på. Har man ubeskyttet sex så vet alle voksne mennesker at dette innebærer en risiko for graviditet.

 

Hva jeg skal si til mitt barn når det blir stort nokfår tiden vise, men jeg vet at jeg ikke kommer til å angre på dette valget. Jeg håper også i likhet med deg at menn beskytter seg om de ikke vil ha barn, det er jo veldig fornuftig :P Dine andre fantasier om hvor gale damer får stå for din regning.

 

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser den. Akkurat sånn er det for kvinner også. Ikke alle tåler pillen. Men de kan uansett ikke legge all skyld på mannen da han faktisk blir utnyttet i alkoholpåvirket tilstand. Merker hvor flinke damer er til å rope når det kommer til sex, alkohol og utnyttelse? Men selv har de lov da. Får håpe den pillen kommer en dag da. De har snakket mye om det,sikkert pga av sånne situasjoner med verpesyke høner.

HVOR har jeg skrevet at han var full? HVOR??? Han var ikke dritings og ble utnyttet. Han var en voksen mann ved sans og asmling med ansvar for egne handlinger.

 

Jeg håper også dere kan få deres egen p-pille så kan dere lære dere å ta litt ansvar selv og ikke dytte alt over på oss.

 

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du har selvsagt ikke noe grunnlag for å vurdere om jeg er oppegående eller ei, og jeg kan informere om at jeg har mange resurspersoner rundt meg og har ett liv som er tilrettelagt det å få barn nå.

 

 

INGEN HAR BLITT LURT, men du fortsetter jo å gjenta dette mantraet ditt. For ente gang så gikk han frivillig med på å ha sex med meg og han spurte aldri om vi skulle bruke kondom eller om jeg brukte noen form for prevansjon. Han var ikke dritings og det var ikke jeg heller. vi var to voksne mennesker med ansvar for våre egne liv. Jeg kan ikke ta ansvar for han han tror jeg går på. Har man ubeskyttet sex så vet alle voksne mennesker at dette innebærer en risiko for graviditet.

 

Hva jeg skal si til mitt barn når det blir stort nokfår tiden vise, men jeg vet at jeg ikke kommer til å angre på dette valget. Jeg håper også i likhet med deg at menn beskytter seg om de ikke vil ha barn, det er jo veldig fornuftig :P Dine andre fantasier om hvor gale damer får stå for din regning.

 

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

 

Hvis du hadde sagt at du ville ha sex med han for å bli gravid, noe som intensjonen din var, tror du han ville ha pult deg uten kondom da?

 

Det tviler jeg sterkt på. 

 

Så ja, jeg gjentar "mantraet" mitt, han ble lurt. Lurt til å bli far. Uten at han vet det. Hadde du vært ærlig så hadde du kontaktet han og informert han om svangerskapet sånn at han kunne ha valgt selv om han vil delta eller ei i barnets oppvekst. Da hadde du iallefall vært ærlig. Men neida, istedet så skal du ha ungen helt for deg selv.....

 

Jeg håper egentlig ungen snur seg mot deg når den blir voksen og finner ut av hva du har gjort. 

Endret av skruf
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skjønner deg godt. Du er ikke alene om å gjøre dette. Har du planer om å kreve faren for barnebidrag? 

 

Hva om han bruker kondom?

Anonymous poster hash: 4a62f...ecd

 

jeg er gravid :)

 

Skal ikke ha noe barnebidrag, skal ikke ha en far til barnet i det hele tatt. Jeg ønsker ikke å samarbeide om barneoppdragelse med en fremmed og dele barnet mitt med han. Menn er ikke så flinke til å bruke kondom vettu :P

 

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde sagt at du ville hal sex med han for å blir gravid, noe som intensjonen din var, tror du han ville ha pult deg uten kondom da?

 

Det tviler jeg sterkt på. 

 

Så ja, jeg gjentar "mantraet" mitt, han ble lurt. Lurt til å bli far. Uten at han vet det. Hadde du vært ærlig så hadde du kontaktet han og informert han om svangerskapet sånn at han kunne ha valgt selv om han vil delta eller ei i barnets oppvekst. Da hadde du iallefall vært ærlig. Men neida, istedet så skal du ha ungen helt for deg selv.....

 

Jeg håper egentlig ungen snur seg mot deg når den blir voksen og finner ut av hva du har gjort. 

Men han går jo bare ut fra at jeg enten:

1. går på pillen

2. tar angrepillen

3. ikke blir gravid

4. er steril

5. tar abort

 

Han legger alt ansvar over på meg, vel da tar jeg det ansvaret og beholder ungen. Det er da min soleklare rett når han så åpenlyst ikke tar noe som helts ansvar for de enorme konsekvensene ett ONS kan ha.

 

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enkelt og greit slippe helt unna meg og andre som er ute i mitt ærend. Du kan få slippe å sitte der med fryningene dine, bruk kondom! Det er ikke verre, virker som du elsker jo denne offerrollen din... Nei det er ingen som blir lurt til å bli far ved ett ONS.

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

Har du overhodet ingen evne til å forstå at det du driver med er respektløst både for eventuell far og barn? Setter meg ikke i noe offerrolle i det hele tatt, jeg vil bare unngå syke mennesker som deg.

 

Siste setningen så motsier du i grunn deg selv, det er akkurat å lure noen til å bli far du holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du hadde sagt at du ville hal sex med han for å blir gravid, noe som intensjonen din var, tror du han ville ha pult deg uten kondom da?

 

 

Hun blir verken mer eller mindre gravid ved å opplyse om intensjonene hennes. Ubeskyttet sex gir den samme risikoen for graviditet enten om graviditeten er ønsket eller ei. Han kan da heller ikke regne med at kvinnen tar abort dersom en graviditet skulle være tilfelle. Han kan heller ikke regne med at en fremmed kvinne ønsker å involvere han dersom en graviditet skulle være tilfelle, selv om dette er det mest moralsk riktige å gjøre. 

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle. Men de drittungene som nekter å bruke kondom kommer til å være like mye drittunger når det gjelder annen prevansjon

Og de ekle verpehønene kommer til å finne fram det brukte kondommet og å benytte seg av sæden hvis mannen de vil ha skulle bruke det. Akkurat her er ikke damene det spøtt bedre. Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde sagt at du ville hal sex med han for å blir gravid, noe som intensjonen din var, tror du han ville ha pult deg uten kondom da?

 

Det tviler jeg sterkt på. 

 

Så ja, jeg gjentar "mantraet" mitt, han ble lurt. Lurt til å bli far. Uten at han vet det. Hadde du vært ærlig så hadde du kontaktet han og informert han om svangerskapet sånn at han kunne ha valgt selv om han vil delta eller ei i barnets oppvekst. Da hadde du iallefall vært ærlig. Men neida, istedet så skal du ha ungen helt for deg selv.....

 

Jeg håper egentlig ungen snur seg mot deg når den blir voksen og finner ut av hva du har gjort. 

Hva med hans ansvar i dette? Han kan da også ta kontakt med TS for å undersøke om det ubeskyttede samleie førte til graviditet. Han vet jo godt om risikoen ved å ha ubeskyttet sex, så hvorfor er ikke han opptatt av å oppsøke kvinnen? TS og mannen er fremmede for hverandre. De har kun hatt tilfeldig sex med hverandre. Man kan ikke forvente at et fremmed menneske ønsker å involvere deg i sitt liv (selv om, som skrevet, dette er det mest moralsk riktige å gjøre). 

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de ekle verpehønene kommer til å finne fram det brukte kondommet og å benytte seg av sæden hvis mannen de vil ha skulle bruke det. Akkurat her er ikke damene det spøtt bedre.

Sperm dør i løpet av kort tid når det er eksponert for oksygen, så dette er nok ikke så lett i virkeligheten. 

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da det er mange kvinner som har problemer med å ta pillen til riktig tid hver dag er det da naturlig å tro at mange menn også vil det.

Anonymous poster hash: [acronym="Fu

ll hash: 3d4132e1fc29d358fb8aef201df319b3"] 3d413...9b3

Helt ærlig så tror jeg menn ville vært flinkere her. Da slipper de gummi og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du overhodet ingen evne til å forstå at det du driver med er respektløst både for eventuell far og barn? Setter meg ikke i noe offerrolle i det hele tatt, jeg vil bare unngå syke mennesker som deg.

Siste setningen så motsier du i grunn deg selv, det er akkurat å lure noen til å bli far du holder på med.

Sånn jeg ser det er det eneste "offeret" her faren. Men har han vondt av noe han aldri får vite om??

En kompis av meg hadde seg på dabskebåten, 9 mnd senere fikk han en sms "gratulerer du skal nå betale barnebidrag de neste 9 mnd"

Han måtte betale masse barnebidrag og fikk nesten ikke se ungen. Han måtte også forholde seg til et grusomt kvinnemenneske av en mor.

For å si det sånn tror jeg mange gutter hadde foretrukket å ikke få vite noe om ungen og slippe barnebidrag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig så tror jeg menn ville vært flinkere her. Da slipper de gummi og.

Hva slags belegg har du for å hevde dette?

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Det gjorde denne karen også ved at han valgte å ha ubeskyttet sex med en fremmed. Det er absolutt ikke alltid man som har bidrag og samvær bare fordi man har blitt far ved ett ONS... Naivt å tro.

 

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

 

Nei, han ga slettes ikke et informert samtykke. Det hadde krevd at du INFORMERTE han. Noe du ikke har gjort eller skal gjøre.

 

 

Ved ubeskyttet sex har begge parter gitt samtykke til at en mulig graviditet kan oppstå (med mindre det er lureri, noe det ikke er i dette tilfelle). 

Ergo er det en felles forståelse der. 

 

Når det gjelder barnets syn på saken er det jo revnende likegyldig om barnet er et resultat av et ONS eller donorsæd. I begge tilfeller "frarøver man barnets "rett" på en far". Da regner jeg med at dere er helt imot donorbarn også. 

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

 

Nei, da snakker man sammen som normale mennesker ville gjort. Man tar ikke bare å bærer frem det barnet uten å si i fra til den andre parten. Det er skammelig gjort både mot barn og barnefar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han valgte jo å ha sex uten kondom? Er ikke det et samtykke?

Nei, det hadde krevd at han hadde fått vite om graviditeten. Det er jo vanlig praksis å kunne snakke sammen om sånne ting når de oppstår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hva er planen dersom du dør før du får fortalt barnet om farens identitet? Skal du bare ta med deg den hemmeligheten til graven?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn jeg ser det er det eneste "offeret" her faren. Men har han vondt av noe han aldri får vite om??

En kompis av meg hadde seg på dabskebåten, 9 mnd senere fikk han en sms "gratulerer du skal nå betale barnebidrag de neste 9 mnd"

Han måtte betale masse barnebidrag og fikk nesten ikke se ungen. Han måtte også forholde seg til et grusomt kvinnemenneske av en mor.

For å si det sånn tror jeg mange gutter hadde foretrukket å ikke få vite noe om ungen og slippe barnebidrag!

Far har da rettigheter han også med mindre han anses som ikke særlig skikket til å ha omsorg for et barn. Det er ikke slik at mor kan gjøre hva enn hun vil med barnet når barnefar er kjent. 

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hva er planen dersom du dør før du får fortalt barnet om farens identitet? Skal du bare ta med deg den hemmeligheten til graven?

nå er jeg nylig gravid da, så det har jeg ikke tenkt på enda, men det er jo fult mulig å legge noen pappirer i en safe hos en advokat...

 

TS

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde krevd at han hadde fått vite om graviditeten. Det er jo vanlig praksis å kunne snakke sammen om sånne ting når de oppstår.

Det er nok ikke så vanlig blant fremmede mennesker.

 

Jeg er uenig med deg når det gjelder samtykke. Mannen har da gitt samtykke til å ha ubeskyttet sex. Med dette har han også gitt samtykke til en mulig graviditet. 

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Far har da rettigheter han også med mindre han anses som ikke særlig skikket til å ha omsorg for et barn. Det er ikke slik at mor kan gjøre hva enn hun vil med barnet når barnefar er kjent. 

Anonymous poster hash: 3d413...9b3

 

kanskje mor var dansk, da har man få rettigheter...

Anonymous poster hash: 2cbd2...697

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...