Gå til innhold

Anmelde sovevoldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han er egentlig veldig lur. Det er derfor han har annonsert at de hadde sex på Face. For å si at det var det det var.

Veldig lur? Er da ingen som hadde tenkt slik dersom de faktisk hadde voldtatt noen? Da hadde de nektet helt til bevisene var så sterke at de ikke kunne nekte lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Kan det være at du har gitt samtykke, men ikke husker det? Om du var så full som du sier er jo det en mulighet. Du ble tross alt bevistløs grunnet for mye alkohol sier du, og da er det 100% sikkert at det er mye du ikke husker.

Han hadde vel ikke fortalt at dere hadde sex til venner om han hadde voldtatt deg?

Samtykke. Hun hadde vært så borte at han hadde spurt ei venninne om hun hadde hatt noen sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lur? Er da ingen som hadde tenkt slik dersom de faktisk hadde voldtatt noen? Da hadde de nektet helt til bevisene var så sterke at de ikke kunne nekte lengre.

Det er ikke sikkert han er klar over at dette er voldtekt. Ts

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik.

Dersom du har blitt voldtatt, og du er 100% sikker på at du ikke under noen omstendigheter har gitt samtykke så må du selvsagt anmelde.

Dersom du var så full at du kan ha sagt ja på noe vis uten å huske det, så bør du ikke anmelde, da er det falsk anmeldelse.

Uansett en trist situasjon du er kommet i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er egentlig veldig lur. Det er derfor han har annonsert at de hadde sex på Face. For å si at det var det det var.

Et skikkelig rovdyr dette her. Klinkendes edru. Kalkulert og metodisk. Som voldtar ei som er fra halvveis til helt bevisstløs av alkohol. Han her har garantert gjort dette før. Du har ingenting å tape på å kjøre saken ts. Uansett hvor mye dritt forsvaret måtte spørre deg om i en rettsak.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtykke. Hun hadde vært så borte at han hadde spurt ei venninne om hun hadde hatt noen sykdommer.

Ja, og slikt pleier voldtektsmenn å forhøre seg om blant venner i forkant tenker du?

Som TS sier så tror han ikke at han har gjort noe gale med å ha sex med henne, og da er det kanskje noe mer som ligger bak? En som har sex med en som sover vet at han har gjort noe gale, med mindre han er syk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er umulig å bevise at hun ikke samtykket. Det er dette som gjør voldtektssaker vanskelige.

Anonymous poster hash: 18412...825

Også?

Sier du at det ikke er voldtekt fordi det er vanskelig å bevise om hun samtykket eller ikke?

Når hun er så full at hun såvidt klarer å gå, så er det jo voldtekt. Hvertfall når den andre personen er helt edru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et skikkelig rovdyr dette her. Klinkendes edru. Kalkulert og metodisk. Som voldtar ei som er fra halvveis til helt bevisstløs av alkohol. Han her har garantert gjort dette før. Du har ingenting å tape på å kjøre saken ts. Uansett hvor mye dritt forsvaret måtte spørre deg om i en rettsak.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

Veldig metodisk!

Forhør deg med fremtidige vitner om hun har sykdommer.

Fortell det åpenlyst i ettertid at det har skjedd.

Sørg for å komme inni henne for å etterlate flest mulige spor.

Høres veldig gjennomtenkt ut synes jeg. Vil ikke en som planlegger voldtekt, og i følge deg, garantert ha gjort det før, skjule sine spor bedre?

Men som jeg alt har sagt. Er TS blitt voldtatt så må det selvfølgelig anmeldes og han må få sin straff, for slikt er ikke akseptert under noen omstendigheter. Jeg bare stiller spørsmål til hvordan en som var så til de grader full kan være så sikker på alt som har skjedd i forkant. Dette er ting hun vil bli spurt om gang på gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også?

Sier du at det ikke er voldtekt fordi det er vanskelig å bevise om hun samtykket eller ikke?

Når hun er så full at hun såvidt klarer å gå, så er det jo voldtekt. Hvertfall når den andre personen er helt edru.

Det eneste jeg sier er at man ikke kan bevise at det var voldtekt.

Anonymous poster hash: 18412...825

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Ja, og slikt pleier voldtektsmenn å forhøre seg om blant venner i forkant tenker du?

Som TS sier så tror han ikke at han har gjort noe gale med å ha sex med henne, og da er det kanskje noe mer som ligger bak? En som har sex med en som sover vet at han har gjort noe gale, med mindre han er syk!

Som TS sier hva? Dette gikk jeg visst glipp av. Prøver du å legge ord i munnen på TS?

Som du også ser prøver han å fremstille det som om de hadde sex på Face, og at det ikke var voldtekt, og da er det ikke rart at han spør om sykdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg sier er at man ikke kan bevise at det var voldtekt.

Anonymous poster hash: 18412...825

Sånn er det jo omtrent alltid, ser ikke helt poenget i å poengtere det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld! Nesten nøyaktig det samme skjedde med meg for noen år siden, bare at jeg våknet mens han var inni meg. Jeg turte ikke å anmelde, for han var min beste venn, og jeg kjente hele familien hans. Jeg angrer som faen! Og nå er det for sent.



Anonymous poster hash: 04c4e...60e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig metodisk!

Forhør deg med fremtidige vitner om hun har sykdommer.

Fortell det åpenlyst i ettertid at det har skjedd.

Sørg for å komme inni henne for å etterlate flest mulige spor.

Høres veldig gjennomtenkt ut synes jeg. Vil ikke en som planlegger voldtekt, og i følge deg, garantert ha gjort det før, skjule sine spor bedre?

Men som jeg alt har sagt. Er TS blitt voldtatt så må det selvfølgelig anmeldes og han må få sin straff, for slikt er ikke akseptert under noen omstendigheter. Jeg bare stiller spørsmål til hvordan en som var så til de grader full kan være så sikker på alt som har skjedd i forkant. Dette er ting hun vil bli spurt om gang på gang.

Venninna mi var med oss hele kvelden frem til det skjedde, det er HUN som har fortalt meg og hun ringte meg morgenen etterpå og skjønte med en gang hva som hadde skjedd.

Anonymous poster hash: 68187...bc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig metodisk!

Forhør deg med fremtidige vitner om hun har sykdommer.

Fortell det åpenlyst i ettertid at det har skjedd.

Sørg for å komme inni henne for å etterlate flest mulige spor.

Høres veldig gjennomtenkt ut synes jeg. Vil ikke en som planlegger voldtekt, og i følge deg, garantert ha gjort det før, skjule sine spor bedre?

Men som jeg alt har sagt. Er TS blitt voldtatt så må det selvfølgelig anmeldes og han må få sin straff, for slikt er ikke akseptert under noen omstendigheter. Jeg bare stiller spørsmål til hvordan en som var så til de grader full kan være så sikker på alt som har skjedd i forkant. Dette er ting hun vil bli spurt om gang på gang.

Idiot. Hans gullkort er å si det var frivillig. Han vet det på forhånd. Han handler metodisk utifra dette. Selvfølgelig var det aldri i hans tanker før han voldtok at han skulle benekte at han aldri noensinne rørte henne. Hans sak skulle være frivillig sex. Og han handler utifra det.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som TS sier hva? Dette gikk jeg visst glipp av. Prøver du å legge ord i munnen på TS?

Som du også ser prøver han å fremstille det som om de hadde sex på Face, og at det ikke var voldtekt, og da er det ikke rart at han spør om sykdommer.

Legger ikke ord i munnen på noen, så kanskje du skal lese bedre igjennom ting før du svarer.

Nei, jeg hadde aldri i verden gitt samtykke til han. Det som er problemer er at jeg er ganske sikker på at han går rundt å tror han ikke har gjort noe galt. Uansett hvis han nekter for at vi hadde sex hadde han bare vært dum hvis de finner sæd på lakenet.

Anonymous poster hash: 68187...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot. Hans gullkort er å si det var frivillig. Han vet det på forhånd. Han handler metodisk utifra dette. Selvfølgelig var det aldri i hans tanker før han voldtok at han skulle benekte at han aldri noensinne rørte henne. Hans sak skulle være frivillig sex. Og han handler utifra det.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

Hadde det ikke da vært enklere for ham å ikke spurt om hun har sykdommer, ikke fortelle til noen at de har hatt sex og så bruke kondom?

Men er godt mulig du har rett. Jeg aner ikke hvordan en voldtektsmann tenker. Så kanskje de sprer rundt seg med spor bevist for å satse på at det ser ut som at det var frivillig fremfor å skjule sine spor og nekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg regner med. Uansett hvor drita og bevisstløs du har vært så kjenner du dagen derpå når du våkner at noen har vært inni deg.

Forøvrig så har domstolene strammet ordentlig innpå disse såkalte sovevoldtektene, i tillegg til at politiet følger de opp mer iherdig. Så ts, ikke nøl med å gå til sak her. Slike overgripere er det viktig å få stoppet.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

Man kjenner det etterpå ja. Har selv opplevd det. Jeg våknet riktignok opp under handlingen, men kjente det dagen etter. Underbevisstheten vet vel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Legger ikke ord i munnen på noen, så kanskje du skal lese bedre igjennom ting før du svarer.

Hva vil du frem til egentlig? Tror du voldtekstmenn tenker slik: Voldtekt er galt?

Neppe.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil du frem til egentlig? Tror du voldtekstmenn tenker slik: Voldtekt er galt?

Neppe.

De tenker nok slik etterpå. De har nok problemer med å styre sine lyster, men angrer etterpå.

Anonymous poster hash: 18412...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke da vært enklere for ham å ikke spurt om hun har sykdommer, ikke fortelle til noen at de har hatt sex og så bruke kondom?

Men er godt mulig du har rett. Jeg aner ikke hvordan en voldtektsmann tenker. Så kanskje de sprer rundt seg med spor bevist for å satse på at det ser ut som at det var frivillig fremfor å skjule sine spor og nekte.

Tror ikke du er helt klar over hvor dyktige rettsmedisinerne er. I dag finner de lett fiber fra klær, hudceller, hår etc selv om du bruker kondom. Så å skulle totalt nekte enhver omgang med en person ville være selvskudd.

Uansett er ikke dette tilfellet i denne saken. De aller fleste voldtektsmenn bruker frivillig sex-kortet. Fordi da er det ikke opptil vitenskapen og laboratoriet å finne bevis, men istedet en masse indisier.

Ts har en veldig bra sak her. Det at han var klinkende edru mens hun var tilnærmet bevisstløs. Alt bekreftet av vitner. Uten vitner hadde hun ikke hatt en sjans i en rettsak.

Anonymous poster hash: 0f2c1...e0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...