AnonymBruker Skrevet 22. april 2015 #1 Skrevet 22. april 2015 Denne videoen er veldig sterk. Cassy Ho ble fortalt at hun var for tjukk og ikke fortjente å gi kostholdsråd, da hun photoshoppet seg tynnere var det overraskende at mange trodde det var ekte og mente hun var perfekt og et godt mål å følge, mens andre fortsatt mente hun var feit. Denne videon lagde hun etterpå. veldig nydelig. Anonymous poster hash: 71280...d1d 1
Gjest The damned Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Litt sjokkerende at noen fortsatt mener at hun er feit, men det er jo ganske mange som har et skrudd syn på kropp og helse. Det viser egentlig bare at uansett hvordan man ser ut, så vil det alltid være noen som må kritisere det. Ikke det at jeg mener at det er sunt å se slik ut, for det var jo endel som trodde på det, men man kan ikke høre for mye på andre. Men jeg regner med at hun og andre som har mange følgere har lært seg å takle slike tilbakemeldinger. Det er en ganske skrudd verden vi lever i.
Ulla Ullsokk Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Det er en syk verden og jeg er så glad for at jeg ikke er tenåring i dag! Hun ser jo ut som en alien på det photoshoppede bildet, hun har skrittet nesten oppi navlen, helt grusomt! Mens hun ser superfin og sunn ut sånn hun i virkeligheten er. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå