Gå til innhold

Er shit-tester komplimenter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som shit-tester: Hvor lenge holder dere på sånn før dere blir trygge nok på den dere dater?

Hvor mange ganger trakk du pusten i natt ?

Point beeing -> De reflekterer ikke over at de gjør det selv engang ...det er det som er så fasinerende.

Anonymous poster hash: 3aa3d...b2a

Gjest Tassen10
Skrevet

Shit-testing er komplimenter i forkledning egentlig - så er det å se om du lever opp til forventningene om at du er en mann eller bare en usikker gutt. Hadde ikke kvinner shit-testet så hadde de vært rimelig naive og endt opp med mange pre-pubertale gutter ...finnes kanskje noen som Nettinettet som bare spør menn rett ut og tror på ALT som hun blir fortalt tilbake da men hun om det - for 99.99% av resten så bruker de den type "teknikker" ubevisst vel og merke. Anonymous poster hash: 3aa3d...b2a

Nåja... Veit ikke om de nødvendigvis skyter gullfuglen av å stille en masse idiotiske spørsmål heller. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Helt enig, de fleste menn ville dumpet en slik kvinne på rappen, ikke noe å samle på. De aller fleste av oss menn, i likhet med de fleste kvinner, ønsker å finne en partner vi har kjemi med, som er snill og grei med integritet og ryggrad. De barnslige damene som shit-tester har ingen av disse kriteriene...

Oppførselen som beskrives som shit-testing er noe jeg kjenner igjen fra ungdomskkolen og videregående skole... man begynner å tilnærme seg det motsatte kjønn og er usikker på seg selv og hvordan man skal gå frem. De fleste oppegående mennesker legger av seg dette så snart de har fått litt erfaring med det motsatte kjønn.

Jeg kunne ikke mer hjertelig signert.

Egentrygge mennesker har ikke behov for å bedrive noen tøffel-eller-drittsekk-test på andre mennesker.

Man har øyne i hodet og vet så aldeles utmerket godt om en bukse passer ens egen kropp bedre enn en annen bukse, - man trenger ikke bedrive inkompetent fjortis testing ved å spørre om man ser feit eller teit ut i en bukse man ser super ut i.

- og det sier jeg fordi ikke en kvinne (eller 'jentunge' i disse tilfellene) ville tatt på seg en ukledelig bukse og spurt ham om hun ser feit ut i den !

Den typen oppførsel forsvinner når mennesker finner egentrygghet, - og noen finner den aldri.

De som aldri finner hverken egentryggheten eller selvfølelse vil for all uoverskuelig fremtid bli utrygge dramadronninger som er avhengige av å hente bekreftelse ved å spørre slike idiotspørsmål og true med å dumpe den mann som ikke umiddelbart leverer det 'korrekte' svaret (som avhenger helt av hvilken felle hun har lagt for ham).

Shit tester er feller. Feller hvor det kun finnes ett 'riktig' svar, - svar som skal bekrefte hvor fantastisk vakker hun er, hvor slank hun er, at hun har rett, at han tar feil, - at han er helt og håpløst fortapt i henne og han er hennes leketøy.

Gjensidig kjemi? Forståelse og aksept av at man ikke alltid ser 110% likt på alle ting her i verden?

- nei, det eksisterer ikke i shit tester'nes verden.

• Liker 2
Skrevet

Når man blir shit-testet er det lett å tenke "for en dust jente", men når man tenker etter så shit-tester hun deg jo fordi hun vil sjekke om du er noe å samle på. Det er ikke noe hun gidder å gjøre med alle. Så kan man si at en shit-test egentlig er et kompliment? "Du virker interessant, nå vil jeg med denne shit-testen finne ut om du er like interessant som jeg har fått inntrykk av."

Anonymous poster hash: e84e3...ba0

Heller "Du er ikke interessant, nå skal jeg sjekke om dette hjelper" :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg "avbryter" dialogen på en lørdag etter en stund om jeg ikke får noen "shit-tester" for å si det slik...da er jo ikke interessen der i det hele tatt fra hennes side.

Skrevet

Jeg syntes dette "shit testing" greiene høres ut som paranoid schizofreni gått amok. Har prata med schizofrene i full psykose før og det er akkurat manko på konspirasjonsteorier , "harde analyser", paranoide tolkninger av andre menneskers "egentlige meninger og tanker".

Du kan si "hei hvordan går det?" til et paranoid schizofrent menneske men i hans hode så tolker han det som en drapstrussel å bli redd/fiendtlig å tror i sitt hodet den andre har onde hensikter.

Shit testing greiene høres ut som det samme, kan ikke være sunt å tenke altfor mye på det tanketomme drittet :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Jeg "avbryter" dialogen på en lørdag etter en stund om jeg ikke får noen "shit-tester" for å si det slik...da er jo ikke interessen der i det hele tatt fra hennes side.

Anonymous poster hash: 3aa3d...b2a [/acrony

Hva er egentlig shittester? Noen oppfatter jeg at synes det er å bli kjent, mens andre oppfatter det som meg, nemlig å være frekk og sjekke om man får til å vippe den andre av pinnen. Hvorfor i helvette liker folk frekke folk??? :sjokkert::sjokkert::sjokkert:

Skrevet

Begrepet shit test brukes stort sett om alt slags ting som vi verbalt sier til hverandre, foregår både mellom menn, kvinner og når man flørter, gjerne tidlig i forholdet til man blir sikre på hverandre.

Feks om du gir en jente et kompliment og får tilbake "Det er bare noe du sier" så må du si noe tilbake for å bevise at du virkelig mener det. Om du klarer å svare for deg på en god måte liker hun det og hun tenker at hun har funnet en ny lekepartner, en som det går an å ha litt artige samtaler med, men om du svarer dårlig så tenker hun "Nei han her er ikke noe morsom".

Anonymous poster hash: 89fc5...6fc

Huh? Er det ikke bare veldig slitsomt med folk som ikke klarer å ta i mot et kompliment? Husker vi svarte noe i den duren på ungdomsskolen.

Han: "Jeg liker å tilbringe tid med deg".

Meg: "Det er bare noe du sier!"

Kan ikke helt se for meg at det blir noen heidundrandes suksess altså.

Skrevet

Jeg har flere ganger utfordret deg til å faktisk sette deg inn i hva shit-testing er ...

http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/

Så hvis du skal fortsette å mene noe om det så kan du i det minste sette deg inn i hva det er for noe eller har du gått helt i vranglås nå ?

Jeg leste hele første gang du sendte den jeg, og jeg har lest mye mer om det, så noe vranglås har jeg ikke gått i, jeg har bare en annen mening enn du har. Når du blir voksen så vil du nok forstå hva jeg mener.

Skrevet

Shit-testing eksisterer, så å avfeie det så bastant virker noe spesielt selv om man kan få makk av å lese de der pick up sidene.

Lille-pus beskrev konseptet fint tidligere her.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste hele første gang du sendte den jeg, og jeg har lest mye mer om det, så noe vranglås har jeg ikke gått i, jeg har bare en annen mening enn du har. Når du blir voksen så vil du nok forstå hva jeg mener.

Men det er ingenting i den artikkelen som du direkte har klart å argumentert mot ..du har ikke prøvd engang - du nekter å gi den noe som helst verdi fordi du har gått i vranglås.

Det er det som er poenget med dette her ..eller som er interessant. Det holder ikke bare å lese men du må også forstå det. Det må du være enig i at jeg har presisert snart 100 ganger ..men menneskelig natur dikterer at vi er negative til det vi ikke forstår - men det får bli et annet kapittel.

En del av det å bli voksen handler om å utfordre de "allmenn aksepterte" meningene\holdningene om flere ting som foregår rundt oss. Handler om å bruke IQ`n en har fått tildelt mellom ørene til å tolke selv hva som skjer ...ikke bare kjøre i grøfta fordi han foran deg gjorde det samme.

Skrevet

Her er min favoritt shit-test:

Saken er nemlig den at jeg har arvet en del penger, pluss ett hus. Og vil derfor sikre meg mot at damer er ute etter pengene mine.

Så når jeg er på date med damer, later jeg som jeg har lite penger og roter ned i hver søplekasse vi går forbi, for å lete etter tomflasker. :)

Og når vi kommer frem til huset mitt og skal by på en kopp kaffe, setter jeg alltid kaffekjelen på på vedovnen for å koke vann, og forklarer det med at jeg sparer på strømmen, og derfor ikke bruker vannkoker, eller kaffetrakter. Veden sier jeg at jeg ha hugd selv, og at jeg bruker det meste av ferie og fritid til vedhugging, for å spare penger. :)

Dette funker! Jeg har faktisk klart å avsløre alle datene mine! Etter en date har jeg ikke hørt mer fra dem, noe jeg tar som ett tegn på at de var golddiggere! :)

Anonymous poster hash: 45542...038

:ler: dette var dagens beste!!

Skrevet

Shit test, faktisk.Jeg er glad jeg aldri var avhengig av falskt drama for å finne mannen min!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi jeg er singel så kan jeg ikke være god på å gi råd til andre? Er man singel så har man et problem som ikke er fikset? Synd at du har en slik holdning til singelstatusen for det er faktisk veldig mange som stortrives som singel og gjør det helt frivillig. Jeg er en av de.

Jeg har heller aldri påstått at jeg er Kirsten Giftekniv eller verdens beste. Men gode tilbakemeldinger på jobben jeg gjør, det får jeg.

Her får vi beskjed om å sette oss inn i hva shit testing er før vi uttaler oss, så da synes jeg du kan sette deg litt inn i hva jeg faktisk kan og deler før du roper ut om udyktighet. Google "Dating & Kommunikasjon" og les det som kommer opp, så kan du fortelle meg om jeg faktisk har litt peiling på dating eller ikke når du har lest gjennom det.

Ja når vi skal diskutere "Dating & Kommunikasjon" så skal jeg selvfølgelig gjøre det ...men inntil da så må vi holde oss til trådens tema.

Skrevet

Men det er ingenting i den artikkelen som du direkte har klart å argumentert mot ..du har ikke prøvd engang - du nekter å gi den noe som helst verdi fordi du har gått i vranglås.

Det er det som er poenget med dette her ..eller som er interessant. Det holder ikke bare å lese men du må også forstå det. Det må du være enig i at jeg har presisert snart 100 ganger ..men menneskelig natur dikterer at vi er negative til det vi ikke forstår - men det får bli et annet kapittel.

En del av det å bli voksen handler om å utfordre de "allmenn aksepterte" meningene\holdningene om flere ting som foregår rundt oss. Handler om å bruke IQ`n en har fått tildelt mellom ørene til å tolke selv hva som skjer ...ikke bare kjøre i grøfta fordi han foran deg gjorde det samme.

Men artikelen har ikke noen verdi i mine øyne. Jeg ser på hele det opplegget der som vas laget av usikre mennesker for å fortsette å spille et spill med andre usikre mennesker.

Istedenfor å prøve å komme med de rette svarene når man får tåpelige spørsmål burde man tenke over hvordan personen som stille de tåpelige spørsmålene har det.

Hvorfor i alle dager skal man prøve å målbinne prinsessen som bare vil tilføre drama og styr i livet til den som får henne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nåja... Veit ikke om de nødvendigvis skyter gullfuglen av å stille en masse idiotiske spørsmål heller. :)

Det er jo ikke det logiske svaret kvinner er ute etter ...hehe, nå har du misforstått Tassen10. ;)

Du spør ikke en kvinne hva hun mener om noe som helst - du spør hva hun føler om det eller det.

Hvorfor tror du kvinner er i manko i styreverv ? - går ikke så bra om du skal investere millioner her og der alt etter hvordan du selv føler deg på styremøte dagen.

Disclaimer: finnes unntakk, Siv Jensen b.la flere men point made.

Skrevet

Ja når vi skal diskutere "Dating & Kommunikasjon" så skal jeg selvfølgelig gjøre det ...men inntil da så må vi holde oss til trådens tema.

Du? Har ikke bedt deg om å lese noen ting. Vi er på så forskjellige planeter når det kommer til dating at det hadde vært bortkastet tid for oss begge. Hold deg til shit tester du, så holder jeg meg til voksensnakket.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men artikelen har ikke noen verdi i mine øyne. Jeg ser på hele det opplegget der som vas laget av usikre mennesker for å fortsette å spille et spill med andre usikre mennesker.

Istedenfor å prøve å komme med de rette svarene når man får tåpelige spørsmål burde man tenke over hvordan personen som stille de tåpelige spørsmålene har det.

Hvorfor i alle dager skal man prøve å målbinne prinsessen som bare vil tilføre drama og styr i livet til den som får henne?

Du er ikke mottakelig - da nytter det ikke. Det er heller ikke menn som shit-tester så du trenger egentlig ikke tenke mer på denne tråden. Den er for spesielt interesserte ...no offense.

Skrevet

Det er jo ikke det logiske svaret kvinner er ute etter ...hehe, nå har du misforstått Tassen10. ;)

Du spør ikke en kvinne hva hun mener om noe som helst - du spør hva hun føler om det eller det.

Hvorfor tror du kvinner er i manko i styreverv ? - går ikke så bra om du skal investere millioner her og der alt etter hvordan du selv føler deg på styremøte dagen.

Disclaimer: finnes unntakk, Siv Jensen b.la flere men point made.

Ikke bare er du dum, du er kvinnehater i tillegg. I rest my case!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du? Har ikke bedt deg om å lese noen ting. Vi er på så forskjellige planeter når det kommer til dating at det hadde vært bortkastet tid for oss begge. Hold deg til shit tester du, så holder jeg meg til voksensnakket.

Det er likevel litt trist at du ikke har fått med deg ABC`n her at det ikke er menn som shit-tester kvinner.

Blir som å tro at løvinnene vokser manke....hehe.

Du har ikke bedt meg om å lese noen ting nei - men i tråder som handler om emner innen "Dating & Kommunikasjon" så skal jeg lese en del litteratur om det og om jeg finner det interessant. Det er heller ikke særlig voksent av deg å ha en forutinntatt holdning om at alt jeg skriver tolker du i negativ retning heller da forøvrig ..men det for gå på din regning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...