Gå til innhold

Skravletråd januar-februar 2016


Orchideae

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en tur hos legen, men det var egentlig bare fordi jeg følte for å snakke med noen om det! Og så hadde jeg ganske mange spørsmål. Ikke noe problem å få time så tidlig altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed om at første kontroll er i uke 10, så fikk time da. Det er først i begynnelsen av juli. Leenge til! Har bestilt time til tidlig ul i uke 7 først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Jeg melder meg også inn her! Er 6+3 i dag, og foreløpig termin er beregnet til ca 21. Januar! Dette er så spennende!! :)

Gratulerer til dere andre her inne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da melder jeg meg inn her. Sist mens var 29.04, regnet meg frem til termin ca 06.02..? Dette er nr 2, og sannsynligvis sistemann. Skal kose meg skikkelig! Elsker å gå gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen parasoll :blomst:

Her har kvalmen såvidt begynt å melde seg. Foreløpig kun to kraftige kvalmebølger, håper jeg slipper billigere unna enn sist. Hva med dere? Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda er formen bra... Litt ømme pupper. Men nesten så jeg ønsker meg litt mer symptomer. Er jeg rar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også kvalmen meldt seg. Akkurat på dagen da jeg gikk inn i uke 7 (torsdag), så måtte jeg kaste opp. Har følt meg sånn av og på uggen etter det. Kasta også opp i går og i dag. Bortsett fra når jeg føler meg kvalm, så er jeg i god form :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det termin første uken i februar! En fin tid i møte!

Gratulerer! Er det første? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange av dere barn fra før? Vi har ei frøken født i oktober 2012. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin blir mellom 31 januar og 7 februar i følge clearblue. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt uggen på ettermiddagen og litt vond korsrygg. Men, er jo veldig tidlig fortsatt. Med forrige mann var det mye halsbrann, ellers lite plager 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Er det første? :)

Takk!

Dette blir nr 2, har en sønn på 16 mnd. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Dette blir nr 2, har en sønn på 16 mnd. Du da?

Første for meg, så jeg er totalt grønn på alt sammen :) det er veldig spennende alt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Første for meg, så jeg er totalt grønn på alt sammen :) det er veldig spennende alt sammen :)

Du har en fantastisk tid i møte! Nyt det å være gravid, selv om det tar en eviiiighet før termindato er det, så går det likevel så altfor fort! Som nevnt tidligere, elsket å gå gravid! Og det kan ikke måles mot det å være mamma 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Hei :) Oppdaget at jeg var gravid i går, så moro å ha noen å følge. Første gang for meg.

Første dag i siste mens var 6.mai, så ulike apper setter 12. februar som termindato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang for meg også 😄 ifølge terminkalkulator har jeg termin 1feb 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at vi er flere førstegangsgravide :) Det er nok nytt, spennende og litt skremmende for oss alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...