Gå til innhold

Skravletråd januar-februar 2016


Orchideae

Anbefalte innlegg

Etter en periode med noe bedring har kvalmen her økt igjen. Veldig slitsomt.

Har time til tidlig UL på fredag. Gruer meg. Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde litt da jeg stod opp i dag. Livredd. Håper håper at dette går bra. Jeg som har hatt så trua på at dette går bra.. Har ikke det nå lengre for å si det sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde litt da jeg stod opp i dag. Livredd. Håper håper at dette går bra. Jeg som har hatt så trua på at dette går bra.. Har ikke det nå lengre for å si det sånn :(

Jeg hadde brun utflod nesten hele første trimester med frøkna vi har. Husk at slimhinnene er mye skjørere enn vanlig og at du kan blø mye lettere..

Har du vondt da?

Endret av Orchideae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen smerter, og har ikke blødd noe mer i dag. Håper det går bra, og jeg har litt mindre angst nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lys rosa utflod i går, men siden jeg ikke har smerter og det har gitt seg tar jeg det med ro. Jeg har jo et bevis på at det ikke trenger å være farlig, og hun er i barnehagen nå. Beviset altså. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små blødninger er ganske vanlig i første trimester, men forstår det at man blir nervøs uansett. Men var nok ikke farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blødde litt da jeg stod opp i dag. Livredd. Håper håper at dette går bra. Jeg som har hatt så trua på at dette går bra.. Har ikke det nå lengre for å si det sånn :(

Skjønner at du blir redd. Håper det går bra :blomst:

Endret av appelsinjuice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det  :vetikke:

Jeg laget i går. Ligger der dere finner skravletråden. :) Bare sitér og plasser dere selv der dere hører hjemme på listen. Jeg husker det var moro å følge med på den når det nærmet seg ordinær ul og fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre melde meg ut her. Fikk vist SA av lege i dag.

Lykke til videre dere <3 håper formen er fin for hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre, kaffemor. 😢 Heldigvis går det som regel fort å bli gravid igjen. ☺ Vi brukte under to måneder den gangen vi mistet i uke 8..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må dessverre melde meg ut her. Fikk vist SA av lege i dag.

Lykke til videre dere <3 håper formen er fin for hele gjengen.

Så trist å høre :klem:

Håper det går raskt å bli gravid igjen. Jeg ble gravid med en gang etter forrige SA, så det kan gå veldig raskt :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var mannen og jeg på tidlig UL. Alt ser bra ut så langt :blomst:

Trodde jeg var 12+1 i dag, men Mini'en ble målt til å være 12+4, noe som gjør at jeg havner på denne siden av året. Jeg antar at termindato ikke blir forskjøvet før evt. på OUL, samt at jeg har store planer om å knipe igjen til januar ( :fnise: ), så jeg kommer ikke til å flytte meg til desembertråden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du blir en populær mamma om du klarer å knipe igjen over nyttår. Mye morsommere å være eldst enn yngst i klassen.  :danse: Og med tanke på bhg plass er det jo også lurt. :)

 

Flere som sliter skikkelig med formen om dagen...? Jeg har ligget over doskålen store deler av helgen. Jeg pleier å levere frøkna i bhg om morgenen nå også, da jeg er sykemeldt. Men i dag gikk det ikke. Måtte ringe mannen. jeg holdt på å gå i bakken av så intens kvalme jeg aldri har vært borti. Håper virkelig det snart snur altså. Nå har det vært slik siden FØR jeg fikk positiv test.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med all overveiende sannsynlighet så har jeg hatt en MA :( Må nok melde meg ut... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du blir en populær mamma om du klarer å knipe igjen over nyttår. Mye morsommere å være eldst enn yngst i klassen. :danse: Og med tanke på bhg plass er det jo også lurt. :)

Flere som sliter skikkelig med formen om dagen...? Jeg har ligget over doskålen store deler av helgen. Jeg pleier å levere frøkna i bhg om morgenen nå også, da jeg er sykemeldt. Men i dag gikk det ikke. Måtte ringe mannen. jeg holdt på å gå i bakken av så intens kvalme jeg aldri har vært borti. Håper virkelig det snart snur altså. Nå har det vært slik siden FØR jeg fikk positiv test.. :(

Her var også kvalmen ille de første 11 ukene, med snørr, oppkast og tårer :fnise: Nå er jeg småkvalm ca. hele tiden, men kaster ikke opp lenger (det er vel en uke siden sist) Må bare passe på å småspise hele tiden, slik at det ikke blir for ille. Hold ut :klem:

Tidlig UL termin er 31.12, så satser fortsatt på å knipe igjen til over midnatt :fnise:

Med all overveiende sannsynlighet så har jeg hatt en MA :( Må nok melde meg ut... Lykke til!

Uff, så fælt :(:klem:

Endret av appelsinjuice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her! Termin 15.januar. Etter 2 års prøving gikk det på første prøverørsforsøk! 

Veldig spent og veldig nervøs! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Slenger meg med her! Termin 15.januar. Etter 2 års prøving gikk det på første prøverørsforsøk!

Veldig spent og veldig nervøs! :)

Det må ha vært veldig godt når det fungerte på første forsøk da :) Gratulerer! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...