Gå til innhold

Skravletråd januar-februar 2016


Orchideae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare gleder meg til jeg har kommet forbi uke 12 jeg :ler: Er så tidlig enda. Bare 4 uker..

Å jeg vet.. Nå er jeg 7+5 da, så er snart "bare" fire uker igjen for min del :) Det er jo like lenge som at jeg har visst om at jeg er gravid. Og det kjennes allerede kjempelenge siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Å jeg vet.. Nå er jeg 7+5 da, så er snart "bare" fire uker igjen for min del :) Det er jo like lenge som at jeg har visst om at jeg er gravid. Og det kjennes allerede kjempelenge siden :P

Vi får bare krysse fingrene for at alt går strålende bra :) Prøver bare å glemme litt at jeg er gravid, men ikke så enkelt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en fantastisk tid i møte! Nyt det å være gravid, selv om det tar en eviiiighet før termindato er det, så går det likevel så altfor fort! Som nevnt tidligere, elsket å gå gravid! Og det kan ikke måles mot det å være mamma

 

Så koselig! Takk for det :) Det var veldig velkommen og jeg nyter hvert øyeblikk! Veldig fornøyd med at jeg har sluppet unna de verste plagene enda også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare krysse fingrene for at alt går strålende bra :) Prøver bare å glemme litt at jeg er gravid, men ikke så enkelt :fnise:

Hehe, er bare å prøve å leve så normalt som mulig inntil videre :) Bare spis og drikk riktig bare :) Men skjønner at du kanskje svever rundt på en rosa sky nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Hehe, er bare å prøve å leve så normalt som mulig inntil videre :) Bare spis og drikk riktig bare :) Men skjønner at du kanskje svever rundt på en rosa sky nå :)

Litt sveving ja :fnise: Spennende tid da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det er visst her man skal skravle og ikke i termintråden :P

Anyways.. Jeg er 7+5 idag, og apper og kalkulatorer sier at termin blir 14-17 Januar. Skal møte jordmor etterpå, så skal se om hun sier noe annet :)

Det blir vårt første barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med blødninger i natt, og har fortsatt utover dagen. Litt mindre nå i kveld. Smerter i mage og korsrygg. Har tatt blodprøver for å måle hcg. Skal ta nye prøver på fredag. Har fortsatt et stort håp om at det ikke er en sa. Får nok ikke svaret på det før til uken.. Men men, har en nydelig gutt her hjemme, som holder mammaen sin veldig opptatt og hjelper henne med å holde humøret oppe ☺️ Holder dere oppdatert 😊

Endret av Parasoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med blødninger i natt, og har fortsatt utover dagen. Litt mindre nå i kveld. Smerter i mage og korsrygg. Har tatt blodprøver for å måle hcg. Skal ta nye prøver på fredag. Har fortsatt et stort håp om at det ikke er en sa. Får nok ikke svaret på det før til uken.. Men men, har en nydelig gutt her hjemme, som holder mammaen sin veldig opptatt og hjelper henne med å holde humøret oppe ☺ Holder dere oppdatert

 

Uff så skummelt da, satser på det ikke er noe! Mange som har blødninger uten at det er noe! Jeg krysser fingrene for deg!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det konstatert en sa. Får vel komme meg over i prøver- dagboken jeg da. Lykke til videre alle sammen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir deg en *klem*. Jeg har mistet i uke 10 før og hatt to kjemiske. Ikke noe moro. 😢

Selv mistet jeg jobben i går. Eller, mistet og mistet. Jeg har hatt et års engasjement og regnet med å få det forlenget. Men neida, det var ikke plass til meg i budsjettet. Selv om de egentlig ville ha meg der, tror jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det konstatert en sa. Får vel komme meg over i prøver- dagboken jeg da. Lykke til videre alle sammen 😀

Uff, så trist :klem:

Håper den sitter ved neste forsøk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Positiv test idag! 4+0 om 30 min. Termin 14-16.2 alt utifrå hvilken kalkulator man prøver....

Også førstegangsgravid og kjempespent! Det foregår mye sveving her også :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jubel og glede! 4+0 i morgen og termin 15.2 :-)

Jeg er førstegangsgravid og dette blir vårt første barn sammen. Han har ei på 10 fra før.

Jeg er kjempespent og lander vel ikke før neste år en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere lillemy1989! :-) spennende tid framover, ser så fram til uke 12, da blir det det enda mer sveving her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja det blir gøy!

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da kan jeg også melde meg inn her :hoppe: Positiv test ( eller skal jeg si tester? Tok flere :ler:) i dag, er da 3 + 6 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kaffemor!!! :-) Så gøy at vi begge kom inn her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Jaa gøy!! Vi er bare to dager unna hverandre ser jeg ;) spennende å se hva som blir termin på UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir jo kjempespennende! Kjekt at vi får følge så nært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...