AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1 Skrevet 14. april 2015 Hei! Jeg prøver å bli gravid. Nå er jeg 4 dager over ikm, å har fått noen symtomer som jeg lurer litt på. Smerter i bena, rumling i magen, hodepine, trøtthet, kvisetrynet, mye utflod, ømme pupper og til sist, ett lite GRÅTT hårstrå som jeg la merke til Idag! Jeg er 20... Er det noen som har fått det i starten av graviditet?Anonymous poster hash: e461e...f86 1
Nysgjerriga Skrevet 14. april 2015 #2 Skrevet 14. april 2015 Ta en test bedre enn å spekulere. Blir fort til at man leter etter symptomer.. Aldri hørt om grått hårstrå i forbindelse med tidlig graviditet. Men kviser, mye utflod og ømme pupper er vanlig hvertfall.
Biloba Skrevet 14. april 2015 #3 Skrevet 14. april 2015 Det hårstrået har nok vært grått før du startet denne syklusen, det kan ikke avfarges plutselig;-) Lykke til med test! 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Smerter i bena? Hvor i bena og hvilke smerter er dette? Var ikke klar over at det var et symptom... Hilsen symptomjeger som sikkert får vondt i bena idag Anonymous poster hash: 4ddd7...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Hei! Jeg prøver å bli gravid. Nå er jeg 4 dager over ikm, å har fått noen symtomer som jeg lurer litt på. Smerter i bena, rumling i magen, hodepine, trøtthet, kvisetrynet, mye utflod, ømme pupper og til sist, ett lite GRÅTT hårstrå som jeg la merke til Idag! Jeg er 20... Er det noen som har fått det i starten av graviditet?Anonymous poster hash: e461e...f86 Hvorfor prøver du å bli gravid når du er bare 20 år? På den alderen bør man jo studere, få seg en jobb, etablere seg skikkelig, reise og oppleve litt og så være klar for barn om noen år.Anonymous poster hash: 8a6b3...8fe 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #6 Skrevet 14. april 2015 Hvorfor prøver du å bli gravid når du er bare 20 år? På den alderen bør man jo studere, få seg en jobb, etablere seg skikkelig, reise og oppleve litt og så være klar for barn om noen år.Anonymous poster hash: 8a6b3...8fe Det må vel være hennes valg? Hva vet du om hun er etablert eller ikke....?? Det var ikke det hun lurte på, så ikke kommenter da!!Anonymous poster hash: 79294...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Hvorfor prøver du å bli gravid når du er bare 20 år? På den alderen bør man jo studere, få seg en jobb, etablere seg skikkelig, reise og oppleve litt og så være klar for barn om noen år.Anonymous poster hash: 8a6b3...8fe Det har ingenting med saken å gjøre, TS bestemmer over sitt eget liv. Har ikke hørt om slike symptomer, men det skader jo ikke å ta en ny test om noen dager:) lykke til!Anonymous poster hash: 9a377...726
Lilla-dings Skrevet 14. april 2015 #8 Skrevet 14. april 2015 Hvorfor prøver du å bli gravid når du er bare 20 år? På den alderen bør man jo studere, få seg en jobb, etablere seg skikkelig, reise og oppleve litt og så være klar for barn om noen år.Anonymous poster hash: 8a6b3...8fe Det har da ingen ting med saken å gjøre. Samboeren har 200 000 mer i årslønn enn meg, og jeg har en fullført 3-årig universitetsutdannelse mens han ikke har studert siden vgs. Man kan klare seg fint uten en lang utdannelse. Og man kan være ung OG etablert - eide selv leilighet som 21 åring og eide hus som 22 åring. For noe tøv å lire av seg! 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #9 Skrevet 14. april 2015 Hvorfor prøver du å bli gravid når du er bare 20 år? På den alderen bør man jo studere, få seg en jobb, etablere seg skikkelig, reise og oppleve litt og så være klar for barn om noen år.Anonymous poster hash: 8a6b3...8fe Pass på deg selv og ditt eget liv heller. Anonymous poster hash: 38fef...469
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #10 Skrevet 14. april 2015 Jeg hadde glemt heile syklusen min. Så tenkte jeg var sjuk. Hadde hodepine, kvalme, mens.murringer, sliten, trøtt, osv... Men dæsken den var positiv! Hehe. Men bedre å teste enn å spekulere Anonymous poster hash: e3e70...2a9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #11 Skrevet 15. april 2015 Hvorfor prøver du å bli gravid når du er bare 20 år? På den alderen bør man jo studere, få seg en jobb, etablere seg skikkelig, reise og oppleve litt og så være klar for barn om noen år.Anonymous poster hash: 8a6b3...8fe Det er da hennes sak. Jeg fyller snart 20 og kunne godt tenkt meg barn selv, med min kjære! Ønsker deg masse lykke til videre TS!! :-):-) Anonymous poster hash: 1b714...54c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #12 Skrevet 16. april 2015 Altså....grått hår som tegn på graviditet Anonymous poster hash: 51293...387 2
Fugleskremsel Skrevet 16. april 2015 #13 Skrevet 16. april 2015 Altså....grått hår som tegn på graviditet Anonymous poster hash: 51293...387 Syns ikke det er så hyggelig gjort å le av henne.... Du bør tenke deg litt om,alle har ikke like mye peiling på graviditet, og alt rundt det som deg.... Lurer på om du hadde ledd høyt av henne hvis hun hadde spurt deg ansikt til ansikt?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #14 Skrevet 16. april 2015 Syns ikke det er så hyggelig gjort å le av henne.... Du bør tenke deg litt om,alle har ikke like mye peiling på graviditet, og alt rundt det som deg.... Lurer på om du hadde ledd høyt av henne hvis hun hadde spurt deg ansikt til ansikt? Hvis noen i fullt alvor hadde spurt meg om grått hår var tegn på graviditet, så ja. Da hadde jeg ikke klart å holdt latteren inne. Mon tro om bestemora mi er gravid og evt hvor langt på vei hun er Er man så gammel at man planlegger barn så bør man virkelig lese seg opp rundt emnet. Ikke lage merkelige symptomer i hodet sitt. Anonymous poster hash: 51293...387
Vanillalilla Skrevet 16. april 2015 #16 Skrevet 16. april 2015 Jøss, jeg har akkurat det samme nå (utenom kviser og grå hår), men testa negativt 1 dag over IKM.. Skjønner ikke noe.. Er ALDRI sen ellers.. Gratulerer med positiv test. Jeg tester igjen i morgen, da er jeg 5 dager over og blir den ikke positiv da så skjønner jeg ikke bæret.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #17 Skrevet 16. april 2015 Ts har vel ikke skrevet at hun har testet positivt?? Anonymous poster hash: 51293...387
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå