Gå til innhold

Gå på visning i leiligheten til eksen - risikabelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han var utro. Nå bor han sammen med hun drittkjerringa. En eneste gang har jeg vært dum og snoke på facebooken hans, men har aldri gjort det igjen! Jeg har fått høre at jeg er så sterk som ikke har tatt kontakt med han, men jeg føler meg ikke sånn. Skulle gjort alt for å få han tilbake.

Men i dette tilfellet her så ville jeg nesten anbefalt ts å flytte langt vekk.. kan ikke være sunt om han exen bor i nærheten og hva om hun plutselig ser han og ny kjæreste ute på tur en dag? Heldigvis bor exen min 4 timer unna.

Anonymous poster hash: b6433...df3

Kan jeg bare spørre;

Hvorfor ønske tilbake en mann som har vært utro?

Anonymous poster hash: 82d8e...b46

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan vil det å få greie på at han har gjort henne gravid og at de venter barn sammen gjøre at du kan gå videre og legge det bak deg TS? Evt hvordan vil det at de ikke venter barn hjelpe deg?

Jeg forstår ikke...

Anonymous poster hash: c320f...094

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp. Du er en av ikke så altfor mange her inne som faktisk forstår hva empati er, takk.

Men hvorfor skal det være helt utelukket at han en dag gjør slutt med sin nåværende kjæreste (om de er et par), og finner tilbake til meg? Skjer ikke slikt stadig vekk - noen gjør det slutt, og så lang tid etterpå prøver man på nytt....

Anonymous poster hash: 1634d...276

Det der må du bare legge fra deg med en gang. Skremmende å høre at du faktisk tenker sånn! Han har gått videre - gjør det samme!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Eksen, som er min store kjærlighet, skal selge leiligheten så jeg på finn.no

Greia er at han har bodd sammen med søsteren sin i en leilighet de kjøpte sammen, og så fikk han en ny kjæreste i fjor høst.

Jeg vet ikke om de selger leiligheten fordi han kanskje skal flytte sammen med denne kjæresten (etter bare et halvår i så fall - vil ikke det være litt rart/uvanlig?), eller fordi kanskje søsteren har fått seg kjæreste og skal flytte sammen med denne.

Men, jeg har fremdeles grusom kjærlighetssorg og klarer knapt å fungere i hverdagen.

Etter at jeg så denne annonsen på finn.no, har jeg hatt marerittaktige tanker om at kanskje kjæresten hans er gravid, og at det er derfor han og søsteren selger leiligheten.

Uansett, visningen er om noen dager, og jeg lurer på om jeg skal gå på denne. Men, pleier eier/selger å være tilstede på disse visningene, eller er det bare megler?

Om det er bare megler, er det da vanlig å spørre - liksom tilfeldigvis - om hvorfor en så fin leilighet er til salgs, om hvorfor nåværende eier skal flytte?

Har ikke vært på visning, så vet ikke om slik "småprat" er akseptabel eller ei.

Jeg tror ikke slik "småprat" er regnet som normalt på visninger.

Siden din eks har bodd der kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor du utsetter deg for det å kanskje bo der senere? Det vil jo ikke akkurat hjelpe deg å komme over ham.

Jeg har kun vært med på én visning, og der var ikke tidligere huseier til stede. Kun megler. Men personlig vil jeg råde deg til å droppe hele greia med den leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke slik "småprat" er regnet som normalt på visninger.

Siden din eks har bodd der kan jeg virkelig ikke forstå hvorfor du utsetter deg for det å kanskje bo der senere? Det vil jo ikke akkurat hjelpe deg å komme over ham.

Jeg har kun vært med på én visning, og der var ikke tidligere huseier til stede. Kun megler. Men personlig vil jeg råde deg til å droppe hele greia med den leiligheten.

Hun har da ikke tenkt å kjøpe leiligheten, hun vil gå dit for å finne ut om de skal ha smått.

Anonymous poster hash: f1364...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på om det er min kjæreste TS snakker om? Han skal selge leiligheten sin, og søsteren hans har arvet en barnevogn. Vi kommer til å være til stede på visningen, begge to.

Anonymous poster hash: a1b7b...030
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Hun har da ikke tenkt å kjøpe leiligheten, hun vil gå dit for å finne ut om de skal ha smått.

Anonymous poster hash: f1364...276

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på om det er min kjæreste TS snakker om? Han skal selge leiligheten sin, og søsteren hans har arvet en barnevogn. Vi kommer til å være til stede på visningen, begge to. Anonymous poster hash: a1b7b...030

Skal dere ha barn eller skal søsteren til kjæresten din ha det da? ;)

Anonymous poster hash: e78d4...e9c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om det er min kjæreste TS snakker om? Han skal selge leiligheten sin, og søsteren hans har arvet en barnevogn. Vi kommer til å være til stede på visningen, begge to. Anonymous poster hash: a1b7b...030

Hvor er popcorn-ikonet når en trenger det!!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på om det er min kjæreste TS snakker om? Han skal selge leiligheten sin, og søsteren hans har arvet en barnevogn. Vi kommer til å være til stede på visningen, begge to.

Stemmer alderen da? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe at ingen tenkte på å skrive noe sånt før! Popcorntiiiime!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Do tell us more!

Anonymous poster hash: 7051d...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at du har en "hang up" som sikkert er like vanskelig å ignorere som suget etter dop.. men likevel, tenk to skritt fram. Hva oppnår du? Mer informasjon? = mer å tenke på og bli mer gal over.. ingenting? = fint. Jeg sank til dette nivået og oppnådde ingenting. Nå bekymrer jeg meg for om han får vite at jeg var der.. Han er der med dama? = jeg vil synke ned I er hull og aldri komme opp. INGEN gode alternativ! Behold litt selvrespekt og gjør deg selv en tjeneste I samme slengen. Ikke oppsøk mer info om ham! Noen folk avtaler at bekjente skal komme på visning for å få den til å se mer attraktiv ut. Kanskje du til og med kan bli gjenkjent. Det hadde sikkert blitt morsomt for folk å snakke om I ettertid. Nei. Gold deg for god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og vips, en dag er du fortiden og en annen er fremtiden, så kan hun sitte her på kg og skrive det samme som det du skrev nå :-)

Ja, man vet jo aldri hva fremtiden bringer, så selvsagt er det mulig det kan bli slutt mellom oss.

Men om så skulle skje, at han ikke vil være i forholdet lengre, så ok. Jeg ønsker ikke å dele livet med en som ikke vil ha meg. Da har jeg det bedre alene, eventuelt sammen med en annen :-)

Men her og nå tenker ingen av oss i de baner.

Anonymous poster hash: fd5b5...4f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, veldig troverdig dette. Den jeg snakker om eier ikke en leilighet alene, han eier den i fellesskap med søsteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hvordan vil det å få greie på at han har gjort henne gravid og at de venter barn sammen gjøre at du kan gå videre og legge det bak deg TS? Evt hvordan vil det at de ikke venter barn hjelpe deg?

Jeg forstår ikke...

Om jeg, mot formodning, finner ut av at de skal ha barn, vil det være et vanvittig vondt sjokk. Men samtidig vil det gjøre det klart hva jeg skal gjøre om noen år. Om de ikke venter barn, så vil det gi meg en slags følelse av lettelse. At kanskje, om jeg er tålmodig, så kan det en dag bli oss to igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der må du bare legge fra deg med en gang. Skremmende å høre at du faktisk tenker sånn! Han har gått videre - gjør det samme!

Jeg vet at det er lite realistisk at han kommer tilbake til meg, men jeg klarer ikke å gi opp håpet 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan jo skje, kanskje, kanskje ikke... Skal ikke si det for sikkert, men jeg tror ikke det er vanlig når situasjonen er slik du fremstiller den.

Men uansett, har du tenkt til å sørge og være helt ut av deg frem til da, og sette livet på vent? Det kan jo ta flere år hvis det skjer, og det kan hende det aldri skjer. Jeg ville funnet på noe annet i mellomtiden. Du burde prøve du også, og hvis du ikke klarer det alene så er det ingen skam å spørre om hjelp :-)

Anonymous poster hash: de18e...12b

Jeg legger jo ikke ned og dør, men jeg kommer heller aldri til å få meg en ny kjæreste. Det skjer aldri. Heller alene enn sammen med noen som ikke er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det litt som ts, bortsett fra at jeg har ikke stalket exen på noen som helst måte. Likevel har jeg ikke kommet meg videre etter bruddet. I dag er det 2 år, 4 uker og 3 timer siden bruddet. Jeg har gått til psykolog (som ts burde vurdere og) men det hjelper ikke. Kjærlighetssorgen går aldri over. Kommer aldri til å møte noen som exen igjen :(

Jeg syns faktisk synd på ts, for jeg vet så altfor godt hvordan hun har det. Men å ta kontakt med exen for å få svar funker tydeligvis ikke.

Er synd at menn ødelegger oss damer psykisk på denne måten. Håper det ordner seg!

Anonymous poster hash: b6433...df3

Ærlig talt, om jeg går på den visningen er det absolutt ikke å stalke ham. Frekt å påstå noe slikt.

Jeg vet som deg at jeg heller ikke kommer til å møte noen som er som eksen. Han er/var alt jeg noensinne har ønsket meg, kommer aldri til å involvere meg med andre menn.

Hadde dere et greit brudd, eller ble du ignorert slik som jeg blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...