Gå til innhold

Er det egentlig her dere skal poste positive graviditets tester? ikke veldig hyggelig for de andre synes jeg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

her i "prøvere og ufrivillig barnløse" så sitter det folk som har ønska seg barn i flere år og mistet både en og mange og til og med mistet babyene sine. Det finnes mange som til og med aldri har fått to streker eller et hint engangtil to streker..

Jeg synes bare det rett og slett ikke passer seg her med alle disse "positiv test!!" "er dette en strek??" "svak positiv test!!" når de aller aller fleste klarer å se at det er en strek på testen sin selv og bare poster det her for å få gratulasjoner og berømmelser og for å bli enda mere gladere ved å få det bekreftet fra flere her inne.

Det synes jeg er tull. Det passer ikke inn her, har du fått to streker,ja da er du faktisk ikke lenger en prøver men gravid, og da hører du ikke lenger til inn her men på gravid delen av dette forumet.

Jeg synes faktisk da at dere "er dette en strek??" posterne her inne skal slutte å gni det inn i ansiktene på de desperate prøverne her og heller dele nyheten med de andre gravide her inne og ikke på denne delen.

Hvor morsomt tror du det er for prøverne her og logge seg på og se at andre får positivt test? Det blir det samme som å logge seg på kreft-forum og skrive " endelig kreftfri!!" ... ikke særlig morsomt for de som fortsatt har kreft og er døende.

og nei sammenligner ikke kreft med gravidtet, og nei jeg tror ikke det er noen inspirasjon og motivasjon og få vite at andre er gravide. Eneste som kan være godt for prøvere å lese er "jeg også hadde ditt problem og jeg ble gravid via pergotime etc" innlegg.

Så jeg stemmer imot at positive gravidtetstester hører til her inne blant prøverne, post det heller på gravid-delen, der det hører hjemme!

Anonymous poster hash: 4d0a6...532
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

her i "prøvere og ufrivillig barnløse" så sitter det folk som har ønska seg barn i flere år og mistet både en og mange og til og med mistet babyene sine. Det finnes mange som til og med aldri har fått to streker eller et hint engangtil to streker..

Jeg synes bare det rett og slett ikke passer seg her med alle disse "positiv test!!" "er dette en strek??" "svak positiv test!!" når de aller aller fleste klarer å se at det er en strek på testen sin selv og bare poster det her for å få gratulasjoner og berømmelser og for å bli enda mere gladere ved å få det bekreftet fra flere her inne.

Det synes jeg er tull. Det passer ikke inn her, har du fått to streker,ja da er du faktisk ikke lenger en prøver men gravid, og da hører du ikke lenger til inn her men på gravid delen av dette forumet.

Jeg synes faktisk da at dere "er dette en strek??" posterne her inne skal slutte å gni det inn i ansiktene på de desperate prøverne her og heller dele nyheten med de andre gravide her inne og ikke på denne delen.

Hvor morsomt tror du det er for prøverne her og logge seg på og se at andre får positivt test? Det blir det samme som å logge seg på kreft-forum og skrive " endelig kreftfri!!" ... ikke særlig morsomt for de som fortsatt har kreft og er døende.

og nei sammenligner ikke kreft med gravidtet, og nei jeg tror ikke det er noen inspirasjon og motivasjon og få vite at andre er gravide. Eneste som kan være godt for prøvere å lese er "jeg også hadde ditt problem og jeg ble gravid via pergotime etc" innlegg.

Så jeg stemmer imot at positive gravidtetstester hører til her inne blant prøverne, post det heller på gravid-delen, der det hører hjemme!

• Liker 3
Skrevet

Herlighet da, snakk om å ta helt av!

De som poster testene sine her inne er jo under "prøvere" og er ganske usikker på den testen de har tatt og trenger bekreftelse.

Mange av de som får positiv test til slutt har kanskje også vært prøvere i flere år og gått igjennom mange runder med medikamenter og IVF-behandling uten resultat, og de tør kanskje ikke helt tro på at testen endelig viser positiv!

Jeg blir glad på deres vegne jeg når de legger ut bilde av en test og den er positiv. Det viser bare at det er håp for alle som strever med å bli gravide!

Det er helt opp til deg å klikke deg inn på en tråd. Er overskriften: "er denne positiv?" så vet du hva det gjelder og du kan velge å ikke gå inn på tråden.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter, det er MODERATORENE som flytter alle postene inn her!! Tro meg, hver eneste gang jeg har postet bilde i graviditetsforumet har de søren meg flyttet tråden inn her. Og jeg er/var verken prøver eller ufrivillig barnløs!!!

Så skyld på moddene.

Anonymous poster hash: 19fd0...46b

AnonymBruker
Skrevet

Tja, om det hører hjemme på prøvere eller gravid er jo vanskelig å si så lenge man er usikker på testen. Jeg trodde ikke det var så sårt for de her inne å se at andre blir gravid, kan man ikke glede seg på andres vegne? Men hvis det virkelig er et så stort problem, kan man jo poste det i gravide.

Anonymous poster hash: ebeb5...e3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg synes overhodet ikke trådstarter tok helt av, slutt og overdrive.

Helt enig, de trådene passer ikke inn her, end of story.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har prøvd lenge, men synes likevel det er hyggelig å se at andre får det til.

Anonymous poster hash: 35c0d...c90

• Liker 2
Skrevet

aldri vært noe problem for meg å være glad på andres vegne når de blr gravide. syntes du hørtes veldig bitter ut..

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter, det er MODERATORENE som flytter alle postene inn her!! Tro meg, hver eneste gang jeg har postet bilde i graviditetsforumet har de søren meg flyttet tråden inn her. Og jeg er/var verken prøver eller ufrivillig barnløs!!!

Så skyld på moddene.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan være at noen ikke tar det tungt, men kom igjen... de aller fleste synes jo ikke det er gøy å se at andre blir gravide når en selv ønsker det så mye selv. Ikke kom og fortell meg noe annet for da lyver dere.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en god motivasjon for andre, også kanskje noe å se frem til? At det ikke er helt meningsløst med prøvingen allikevel..

Anonymous poster hash: 9faab...f5e

Skrevet

Så ikke trykk deg inn på de trådene da vel.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke være glad på andres vegne? Dersom jeg hadde hatt kreft, tror jeg egentlig jeg bare ville vært glad på andres vegne om de endelig var frisk! Samme om jeg hadde vært prøver?

Anonymous poster hash: 1f5cd...9c9

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan være at noen ikke tar det tungt, men kom igjen... de aller fleste synes jo ikke det er gøy å se at andre blir gravide når en selv ønsker det så mye selv. Ikke kom og fortell meg noe annet for da lyver dere. Anonymous poster hash: 4d0a6...532

Ikke alle er like onde

AnonymBruker
Skrevet

har ikke noe med ondskap å gjøre, det har noe med at det er naturlig å føle seg misunnelig og sjalu på de som får noe man selv har ønsket seg i lang tid.

Slutt å spill så uskyldige..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har ikke noe med ondskap å gjøre, det har noe med at det er naturlig å føle seg misunnelig og sjalu på de som får noe man selv har ønsket seg i lang tid. Slutt å spill så uskyldige.. Anonymous poster hash: 4d0a6...532

Det har i aller høyeste grad akkurat noe med ondskap å gjøre. Jobb med deg selv og bli et bedre menneske.

AnonymBruker
Skrevet

her i "prøvere og ufrivillig barnløse" så sitter det folk som har ønska seg barn i flere år og mistet både en og mange og til og med mistet babyene sine. Det finnes mange som til og med aldri har fått to streker eller et hint engangtil to streker.. Jeg synes bare det rett og slett ikke passer seg her med alle disse "positiv test!!" "er dette en strek??" "svak positiv test!!" når de aller aller fleste klarer å se at det er en strek

på testen sin selv og bare poster det her for å få gratulasjoner og

berømmelser og for å bli enda mere gladere ved å få det bekreftet

fra flere her inne. Det synes jeg er tull. Det passer ikke inn

her, har du fått to streker,ja da er du faktisk ikke lenger en prøver

men gravid, og da hører du ikke lenger til inn her men på

gravid delen av dette forumet. Jeg synes faktisk da at dere "er

dette en strek??" posterne her inne skal slutte å gni det inn i

ansiktene på de desperate prøverne her og heller dele nyheten med

de andre gravide her inne og ikke på denne delen. Hvor morsomt

tror du det er for prøverne her og logge seg på og se at andre får

positivt test? Det blir det samme som å logge seg på kreft-forum og

skrive " endelig kreftfri!!" ... ikke særlig morsomt for de som fortsatt

har kreft og er døende. og nei sammenligner ikke kreft med

gravidtet, og nei jeg tror ikke det er noen inspirasjon og motivasjon

og få vite at andre er gravide. Eneste som kan være godt for

prøvere å lese er "jeg også hadde ditt problem og jeg ble gravid via

pergotime etc" innlegg. Så jeg stemmer imot at positive

gravidtetstester hører til her inne blant prøverne, post det heller på

gravid-delen, der det hører hjemme! Anonymous poster hash:

4d0a6...532

TAKK, ts, for ett godt skrevet innlegg, med et innhold alle bør ta til seg. Du bør sende dette til Bond!

Skjønner heller ikke hensikten med å ta bilde av gravitester og legge dem ut på nett. Er vel mye mer nærliggende å vise og å spørre pappaen?

Dette er en del av forumet jeg holder meg laangt unna til vanlig, fordi innholdet pleier være helt hinsides for oss som har opplevd alle sider ved å prøve og feile, få og miste, og å få noe andre ikke vil ha...

Anonymous poster hash: c5607...36d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

har ikke noe med ondskap å gjøre, det har noe med at det er naturlig å føle seg misunnelig og sjalu på de som får noe man selv har ønsket seg i lang tid. Slutt å spill så uskyldige.. Anonymous poster hash: 4d0a6...532

Men dette kan jo gjelde mange ting. Noen ønsker å kjøpe seg hus, men får ikke lån/har ikke egenkapital, og har ikke mulighet til å spare. Skal man da nekte folk å skrive i forumet at de har kjøpt hus, fordi andre kan føle sjaluisi/misunnelse? Slike følelser er en del av livet, dere kan ikke beskyttes mot det. Gravide må få lov til å gå ute på gaten selv om det er vondt for dere å se at andre får det til.

Anonymous poster hash: ebeb5...e3e

• Liker 1
Gjest Gjest_Idja
Skrevet

Jeg tror nok folk på et kreftforum vil bli glade for å lese om andre som blir friske...

Og jeg blir veldig glad når jeg ser at folk som har slitt endelig får positiv test.

Dette forumet er for alle prøvere, ikke bare slitere. Da må man tåle at noen lykkes. Og det må være lov å dele det også. Hele poenget med prøving er jo å forsøke å lykkes - det er liksom målet til alle oss her inne. Og så skal man ikke få lov til å juble over det?

• Liker 7
Skrevet

jeg synes overhodet ikke trådstarter tok helt av, slutt og overdrive.

Helt enig, de trådene passer ikke inn her, end of story.

Det er vel ikke så rart at du ikke synes at TS tok helt av ettersom du er TS... Jmf anonymkoden din.

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...