Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er kort cardigan helt "ut"?
Jeg liker å kle meg enkelt og ordentlig om det er en kategori. :-)
Synes ofte cardigan over en singlet kan være fint både til bukse og skjørt, men vil ikke være for gammeldags heller. Har inntrykk av at det bare skal være lange cardigan nå. Det er forsåvidt fint, men jeg synes korte er veldig grei og.

Anonymous poster hash: c547d...9e5
Skrevet

Cardigans er jo in som aldri før. Aller mest lange nå, men kortere modeller og.

Skrevet

Bruk det du trives med, du.

Du får mye finere utstråling om du kler deg i klær du selv syns er fine.

Skrevet

Har en kort en som jeg bruker med singletter og jeans såvel som med kjole. Den er faktisk mye diggere enn de lange da den er lettere og jeg slipper å sette meg på den. Synes fortsatt at stilen min er laaangt fra gammeldags :P

Bare ta på deg det du føler for. Korte cardigans er superfine de også, og ser mye bedre ut med f.eks. mange kjoler enn det de lange ville gjort.

AnonymBruker
Skrevet

Er kort cardigan helt "ut"?Jeg liker å kle meg enkelt og ordentlig om det er en kategori. :-) Synes ofte cardigan over en singlet kan være fint både til bukse og skjørt, men vil ikke være for gammeldags heller. Har inntrykk av at det bare skal være lange cardigan nå. Det er forsåvidt fint, men jeg synes korte er veldig grei og. Anonymous poster hash: c547d...9e5

Spiller det noen rolle om det er "in" eller "ut"?

Det viktige er jo hva du trives i og kler.

Anonymous poster hash: cb5cd...5ae

Gjest Tigress
Skrevet

Cardigans er klassiske plagg som aldri går av moten, om du vel dei mest klassiske modellane. No skal eg for øvrig vedgå at eg er grovt upartisk - eg har brukt den same modellen av cardigan i over femten år, og er på min nummer sju eller noko slikt. Men, den har aldri vore heilt umoderne medan eg har brukt han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...