waco Skrevet 4. juli 2002 Forfatter #41 Skrevet 4. juli 2002 ...jeg mener at damer er det sterke kjønn...jeg referer jo til Lewinsky jo...
Gjest Maiken, uinnlogget Skrevet 4. juli 2002 #42 Skrevet 4. juli 2002 Waco - konsentrer deg!!! Nå sysler du med for mye på en gang, tror jeg. Hvaforslags svar var det der? En blowjob = sterk? Det gjør jo meg til Godzilla. Det enkleste i verden er å få en mann hard....OK da...mange menn ihvertfall. De fleste kanskje. Skal tenke på det der. Er det kategoriserende? Å si at menn er enkle å få hard? MIN erfaring er at menn tenner bare ved å antyde sex. Betyr det at alle menn er enkle? Usj, lite utfordrende tema, egentlig. Vender den obsternasige nesa mi tilbake til jobb Maiken
waco Skrevet 4. juli 2002 Forfatter #43 Skrevet 4. juli 2002 Javel....er det slik damer altså tolker det... Velvel ser man det ja... Kanskje jeg mener at det er maktfølelse at ei aspirantlærling skal komme ned i makta på en kar som kan bombe beirut sønder og sammen. All all den såkalte makten denne personen besitter, familieforhold, president, takt og tone, løsluppenhet, moral ... - alt dette knuses kun fordi ei ungjente er flink med triksene sine? Det er ikke uten grunn jeg frykter kvinner.
Gjest Turi Skrevet 4. juli 2002 #44 Skrevet 4. juli 2002 Ikke fordi ungjenta er flink, men fordi mannen tenker med feil hode.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2002 #45 Skrevet 4. juli 2002 Det opprinnelige spørsmål var, hvorfor kvinner maser slik ? Svaret er enkelt. Når vi våkner om morgenen er hodene våre fylt opp med ord. Menn har ca 3000 ord, og kvinner har 10.000 ord ! Etter at det har vært en rimelig dialog en periode, går mannen tom for ord. Da sitter kvinnen igjen med 7000. Disse mååååå hun bruke opp før hun legger seg. Det er klart at det da oppfattes som mas og tyting ! Når hun i tillegg ikke får svar/respons fra mannen, som nå er tom, blir hun forbannet, og da går også intensiteten og frekvensen opp. Hun blir enda mere masete. For oss menn, er trikset å spare på ordene våre. La hun bruke flere ord i samtalene. Dette kan gjøres ved å la henne starte samtalen, og å la henne få siste ord/setning. Dermed har hun allerede brukt dobbelt så mange ord, og hun får en følelse av makt. Dette igjen gjør henne mere ballangsert og mindre masete. Når mannen er lei, og hun enda koker over av ord, er det bare å sende henne ut med en venninne (sy-forening) Da kan de kakle om oss dumme menn, som ikke sier noe.... Hilsen en chris, som er tom for ord.
waco Skrevet 4. juli 2002 Forfatter #46 Skrevet 4. juli 2002 Forstår hva du mener Chris... problemet bunner vel ut i at damer ikke skjønner selv at dem maser.... Kan vel være vanskelig å se sin egen oppførsel utenifra tenker jeg... Waco
Gjest Janna Skrevet 4. juli 2002 #47 Skrevet 4. juli 2002 Det ER vanskelig å se sin egen oppførsel utenfra. At den skulle komme fra deg var rett og slett sarkastisk
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2002 #48 Skrevet 5. juli 2002 Vi får trøste oss med at uansett masing, kjefting, ukontrollert pengeforbruk, kropshysteri, komplekser for pupper, hår, rumper, klær, og jeg vet ikke hva,..... er tross alt Kvinnen, menneskets beste venn ! Jeg elsker å leve med, og hadde nok ikke klart å leve uten Kvinnen i mitt liv ! Hilsen en chris, som av og til tar på seg ørepropper
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå