Gå til innhold

Før - etter bilder


Alja

Anbefalte innlegg

6kg mellom bildene :-)



Anonymous poster hash: 357c2...1b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6kg mellom bildene :-)

Anonymous poster hash: 357c2...1b8

Gud, du er så slank jeg kan ikke se deg engang.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler? :) vanvittig inspirerende tråd!

Anonymous poster hash: edc16...ce5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

post-67104-0-11614500-1431087880_thumb.j

post-67104-0-78985500-1431087921_thumb.j

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Imponerende resultat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Veldig bra :) Hvor lang tid er det mellom bildene?

Anonymous poster hash: 59c08...f20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Wow, imponerende! Du ser kjempeflott ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Jeg syntes du så flott ut både før og etter

Anonymous poster hash: f76af...1b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Shit! Sykt bra jobba. Du er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Imponerende resultat.

Tusen takk :)

Veldig bra :) Hvor lang tid er det mellom bildene?

Anonymous poster hash: 59c08...f20

Takk! :) Det første bildet ble tatt rundt den 15. februar, det andre bildet ble tatt i går! Så det er ca. 2,5 mnd.

Jeg syntes du så flott ut både før og etter

Anonymous poster hash: f76af...1b9

Åh, tusen takk! :)

Shit! Sykt bra jobba. Du er flink :)

Tusen takk! Det varmer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

:hakeslepp: Jeg lengter etter å se en sånn endring på lårene mine! Hva er hemmeligheten din?

Anonymous poster hash: c9c93...a5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

:hakeslepp: Jeg lengter etter å se en sånn endring på lårene mine! Hva er hemmeligheten din?

Anonymous poster hash: c9c93...a5f

Ingen verdens ting :) Har spist 1500 kcal hver dag (litt over min BMR) og økt mosjonen i hverdagen! Små endringer i livsstilen gjør mye. Har jogget litt og trent litt styrke med egen kroppsvekt når jeg har følt for det (2-3 ganger i uken), men absolutt ikke overdrevent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Utrolig bra jobba!

Og hallo, HVOR er det rosa undertøyssettet ditt fra?! :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lalalala59

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Så fin du har blitt! Hva fikk deg til å klare det denne gangen (regner med at du kanskje har forsøkt før)? Bra motivasjonspost for oss andre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest January

Nytt progresjonsbilde :) Det første bildet er tatt da jeg var 5 kg lettere enn da jeg var på mitt største. Det andre bildet ble tatt i dag, 10 kg lettere enn det første bildet, som ble tatt i midten av februar.

Veldig bra resultat, på bare 2,5 mnd! :)

Og fint undertøy på siste bildet, har det samme selv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Utrolig bra jobba!

Og hallo, HVOR er det rosa undertøyssettet ditt fra?! :P

Tusen takk :) Haha, det er fra Lindex om jeg ikke husker feil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Penelopee

Så fin du har blitt! Hva fikk deg til å klare det denne gangen (regner med at du kanskje har forsøkt før)? Bra motivasjonspost for oss andre :)

Grunnen til at jeg nå har klart det er at jeg har spist nok mat og alltid funnet sunne alternativer som smaker GODT. Spiser også renere enn før og lager maten fra bunnen av. Jeg har også funnet ut at fett slettes ikke er farlig, da jeg heller har kuttet ned på sukker og raske karbs. Har prioritert å fått mer fett og proteiner inn i kosten, da det ikke tuller så mye med blodsukkeret og sultfølelsen.

Før trodde jeg også at det å nesten sulte seg selv og trene overdrevent var veien å gå, men det endte med at motivasjonen dabbet av og jeg kom kjapt tilbake til gamle vaner, som førte til at jeg la på meg mer enn jeg hadde gått ned. Nå har jeg heller gjort noe med livsstilen. Er mer aktiv i hverdagen og setter små delmål. Fant også treningsmetoder jeg likte å gjøre. Trener hjemme når jeg føler for det med egen kroppsvekt, zumba- og pilatesvidoer på youtube og går turer. Har ikke satt foten innenfor et treningssenter på disse mnd, så det er mulig å få til greie resultater uten å vie seg til treningssentret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Veldig bra resultat, på bare 2,5 mnd! :)

Og fint undertøy på siste bildet, har det samme selv ;)

Hehe, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Haha, det er fra Lindex om jeg ikke husker feil! :)

Aah, ja det er sikkert Ella M!<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Penelopee

Aah, ja det er sikkert Ella M!<3

JA, det er det!! Husket ikke merket. Elsker det undertøyet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...