Gå til innhold

Chemtrails / Geoengineering Investigation Demanded By Numerous Experts (ta dette på alvor)


slask

Anbefalte innlegg

Nekter å svare?

 

Når du sier rett ut at du hverken vet eller er interessert, samt kommer med en masse bortforklaringer og vrøvl, så er det å nekte å svare.

Det er vel ikke tilfeldig at dette gjaldt et spørsmål som gjorde hele hypotesen din svært usannsynlig?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

 

Innlegg ryddet for persondebatt i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du sier rett ut at du hverken vet eller er interessert, samt kommer med en masse bortforklaringer og vrøvl, så er det å nekte å svare.

Det er vel ikke tilfeldig at dette gjaldt et spørsmål som gjorde hele hypotesen din svært usannsynlig?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

 

Ikke bortforklaringer, men forklaring på hvorfor jeg ikke har noen mening om saken sett i forhold til en annen sak. Er du ikke på jordet når du ikke forstår dette?

 

En kriminell liksom-skyte-hendelse som i stor skala er satt i sving av myndigheter med følge er fortsatt kriminell falseflag, uansett hva slags sammenheng den har med andre store falseflags.

 

Når jeg har forklart dette 3-4 ganger så burde det holde, eller tar det tid før det synker inn?

 

Men nå diskuterer vi altså Sandy Hook i Chemtrails-tråden igjen.....nytt spørsmål tar du i rett tråd om du vil jeg skal svare.

 

 

Er du også en som bare diskuterer her inne, kun ut fra din egen sannsynlighetsvurdering, helt uten å se på de faktiske gigantiske informasjonsmengder om Sandy Hook, som fyller nettet.

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bortforklaringer, men forklaring på hvorfor jeg ikke har noen mening om saken sett i forhold til en annen sak. Er du ikke på jordet når du ikke forstår dette?

 

En kriminell liksom-skyte-hendelse som i stor skala er satt i sving av myndigheter med følge er fortsatt kriminell falseflag, uansett hva slags sammenheng den har med andre store falseflags.

 

Når jeg har forklart dette 3-4 ganger så burde det holde, eller tar det tid før det synker inn?

 

Men nå diskuterer vi altså Sandy Hook i Chemtrails-tråden igjen.....nytt spørsmål tar du i rett tråd om du vil jeg skal svare.

 

 

Er du også en som bare diskuterer her inne, kun ut fra din egen sannsynlighetsvurdering, helt uten å se på de faktiske gigantiske informasjonsmengder om Sandy Hook, som fyller nettet.

Kildene dine er så fukle av metodefeil som det går an, og du velger å lukke øynene for helt usannsynlige aspekter. Selv som en falseflag er denne skyteepisoden fullstendig usannsynlig slik du og menigheten din beskriver den. Det du sier er effektivt sett: "Jeg liker ikke at du torpederer sannheten min, så dette nekter jeg å forholde meg til."

Jeg fatter ikke hvordan du kan la deg lure av ting som er så ufattelig enkle å gjennomskue?

Anonymous poster hash: e3a4c...129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...


La inn en oppdatering i trådens første innlegg (oppdatering 7).

Hvordan går det an å fortsatt tro at geoengineering (chemtrails) bare er fantasi?
Videoen er et CSpan videoklipp av en samtale mellom senator Herbert Kohl / Wisconsin og Bob Fletcher som melder om kjennskap til weather-control teqnique. Klippet er mer enn 10 år gammelt ( i 2013 ).
"Senate Terrorism Subcommittee"
Sånt går selvfølgelig rett ut av det andre øret på dere nisser som lukker øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, slask skrev:


La inn en oppdatering i trådens første innlegg (oppdatering 7).

Hvordan går det an å fortsatt tro at geoengineering (chemtrails) bare er fantasi?
Videoen er et CSpan videoklipp av en samtale mellom senator Herbert Kohl / Wisconsin og Bob Fletcher som melder om kjennskap til weather-control teqnique. Klippet er mer enn 10 år gammelt ( i 2013 ).
"Senate Terrorism Subcommittee"
Sånt går selvfølgelig rett ut av det andre øret på dere nisser som lukker øynene.

Mulig jeg missforstår og slår inn åpne dører her nå, men "weather control teqniques" er gammelt nytt. Det er derfor enkelte parader i Russland alltid har fint vær. Å kontrollere større værsystemer er ganske mye vanskeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for brukerdebatt og svar til dette

Nordvesta, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...