Gå til innhold

"Du må flytte deg, eller så kommer jeg i buksene mine..."


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på dater'n med en fyr. Var hjemme hos han i helga. Uheldigvis klaffet det med besøk av Tante Rød, så ble bare klining og tafsing... Ved et tilfelle satt jeg overskrevs på ham mens han satt i sofaen. Vi var fullt påkledd, men det ble allikevel ganske heftig. Til slutt utbryter han: "nå må vi roe ned, og du må gå av, hvis ikke kommer jeg i buskene mine.."

Må innrømme at jeg synes det er fryktelig tennende om det faktisk var tilfellet at han var så nære (fordi han hadd så lyst på meg), men kan slikt skje med menn i midten av tjueårene? Trodde bare det var fjortisgutter som opplevde slikt...

Anonymous poster hash: 9cb33...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på dater'n med en fyr. Var hjemme hos han i helga. Uheldigvis klaffet det med besøk av Tante Rød, så ble bare klining og tafsing... Ved et tilfelle satt jeg overskrevs på ham mens han satt i sofaen. Vi var fullt påkledd, men det ble allikevel ganske heftig. Til slutt utbryter han: "nå må vi roe ned, og du må gå av, hvis ikke kommer jeg i buskene mine.."

Må innrømme at jeg synes det er fryktelig tennende om det faktisk var tilfellet at han var så nære (fordi han hadd så lyst på meg), men kan slikt skje med menn i midten av tjueårene? Trodde bare det var fjortisgutter som opplevde slikt...

Anonymous poster hash: 9cb33...faa

Vet ikke hvor normalt det er, men han jeg dater nå gjorde faktisk akkurat dette når jeg satt over han. Var fullt påkledd, men mye klåing, og litt gniing. Han ble ganske flau, men det gjorde ikke meg noe som helst ;)

Anonymous poster hash: c7683...a37

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Er på dater'n med en fyr. Var hjemme hos han i helga. Uheldigvis klaffet det med besøk av Tante Rød, så ble bare klining og tafsing... Ved et tilfelle satt jeg overskrevs på ham mens han satt i sofaen. Vi var fullt påkledd, men det ble allikevel ganske heftig. Til slutt utbryter han: "nå må vi roe ned, og du må gå av, hvis ikke kommer jeg i buskene mine.."

Må innrømme at jeg synes det er fryktelig tennende om det faktisk var tilfellet at han var så nære (fordi han hadd så lyst på meg), men kan slikt skje med menn i midten av tjueårene? Trodde bare det var fjortisgutter som opplevde slikt...

Anonymous poster hash: 9cb33...faa

Ikke noe uvanlig i det hele tatt, har skjedd meg mange ganger og er faktisk utrolig digg å får kraftige orgasmer av det. Du skulle bare fortsatt å gni deg mot han til han fikk orgasme, han ville likt det og veldig tennende å vite at han er så tent på deg at litt gnikking i jeansen hans, gir han orgasme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe uvanlig i det hele tatt, har skjedd meg mange ganger og er faktisk utrolig digg å får kraftige orgasmer av det. Du skulle bare fortsatt å gni deg mot han til han fikk orgasme, han ville likt det og veldig tennende å vite at han er så tent på deg at litt gnikking i jeansen hans, gir han orgasme.

Jo det er svært uvanlig å få orgasme av dette, når man er over 15 år.

Og det er heller ikke spesielt vanlig å bli tent på å få en ladning sperm i trusa.

Anonymous poster hash: ad582...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jo det er svært uvanlig å få orgasme av dette, når man er over 15 år.

Og det er heller ikke spesielt vanlig å bli tent på å få en ladning sperm i trusa.

Anonymous poster hash: ad582...07f

Hvorfor er det så uvanlig? Hvis du er kåt og dama gnikker deg i jeansen, er det ikke umulig å få orgasme selv om enn er over 15. Tror ikke gutta det skjer med, tenker spesielt over at en ladning sperm spruter ut i jeansen. Meg inkludert, har fått mange heftige orgasmer i jeansen med mye sprut å søl. Er jo bare å bytte jeans etterpå:-).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dater'n med en fyr. Var hjemme hos han i helga. Uheldigvis klaffet det med besøk av Tante Rød, så ble bare klining og tafsing... Ved et tilfelle satt jeg overskrevs på ham mens han satt i sofaen. Vi var fullt påkledd, men det ble allikevel ganske heftig. Til slutt utbryter han: "nå må vi roe ned, og du må gå av, hvis ikke kommer jeg i buskene mine.."

Må innrømme at jeg synes det er fryktelig tennende om det faktisk var tilfellet at han var så nære (fordi han hadd så lyst på meg), men kan slikt skje med menn i midten av tjueårene? Trodde bare det var fjortisgutter

Anonymous poster hash: 9cb33...faa

Trodde det bare var fjortissjenter som kaller mensen for tante rød jeg.

Anonymous poster hash: f2d8e...d4d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jada. det kan hende med mye eldre menn også. tror ikke det er noen aldersgrense på slikt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så uvanlig? Hvis du er kåt og dama gnikker deg i jeansen, er det ikke umulig å få orgasme selv om enn er over 15. Tror ikke gutta det skjer med, tenker spesielt over at en ladning sperm spruter ut i jeansen. Meg inkludert, har fått mange heftige orgasmer i jeansen med mye sprut å søl. Er jo bare å bytte jeans etterpå:-).

Jo.... Men du har jo som kjent en fetisj for trange jeans og trange skinnbukser, og det å få orgasme når du går rundt med slike klær.....

Andre mennesker som ikke har denne fetisjen syns nok heller det er litt kleint å sprute i buksa.

Det er ikke noe galt eller unormalt med denne fetisjen, men det er altså ikke vanlig, i den betydningen at det er veldig mange som har denne fetisjen :)

Anonymous poster hash: ad582...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Jo.... Men du har jo som kjent en fetisj for trange jeans og trange skinnbukser, og det å få orgasme når du går rundt med slike klær.....

Andre mennesker som ikke har denne fetisjen syns nok heller det er litt kleint å sprute i buksa.

Det er ikke noe galt eller unormalt med denne fetisjen, men det er altså ikke vanlig, i den betydningen at det er veldig mange som har denne fetisjen :)

Anonymous poster hash: ad582...07f

Du har jo rett der da:-). Men tror endel ville syns det er deilig å få orgasme på denne måten :-).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er jo ikke maskiner, da.

Det skjer mye rart når man skal til å ha sex med ei ny kvinne, sjøl for erfarne menn, i mange tilfeller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh det er så digg å sitte på fanget til noen som får ståpikk <3

Enig, noe av det beste!

Anonymous poster hash: c7683...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig det bare var et uttrykk også da. At han ble så tent at det var ubehagelig eller på grensen til uholdbart, ettersom han visste at det ikke ble noe mer likevel.



Anonymous poster hash: fcd86...b6e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd med flere menn jeg har gnikket meg mot og spesielt når jeg har brukt hånda utenpå buksa deres. Så jeg tror ikke dette er noe uvanlig og har ikke noe med alderen å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er ikke uvanlig, TS. Jeg opplevde det kanskje oftere i fjortisalderen, men det kan fremdeles hende nå i en alder av snart 30. Handler bare om hvor opphisset man er, og hvor digg dama er :D



Anonymous poster hash: eb10b...1a4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Dette er ikke uvanlig, TS. Jeg opplevde det kanskje oftere i fjortisalderen, men det kan fremdeles hende nå i en alder av snart 30. Handler bare om hvor opphisset man er, og hvor digg dama er :D

Anonymous poster hash: eb10b...1a4

Enig der, fått mange orgasmer i mine jeans, nok om dama gnikker meg litt utenpå den åletrange jeansen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dater'n med en fyr. Var hjemme hos han i helga. Uheldigvis klaffet det med besøk av Tante Rød, så ble bare klining og tafsing... Ved et tilfelle satt jeg overskrevs på ham mens han satt i sofaen. Vi var fullt påkledd, men det ble allikevel ganske heftig. Til slutt utbryter han: "nå må vi roe ned, og du må gå av, hvis ikke kommer jeg i buskene mine.."

Må innrømme at jeg synes det er fryktelig tennende om det faktisk var tilfellet at han var så nære (fordi han hadd så lyst på meg), men kan slikt skje med menn i midten av tjueårene? Trodde bare det var fjortisgutter som opplevde slikt...

Anonymous poster hash: 9cb33...faa

Ja. Det kan skje med menn i alle aldere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...