Gå til innhold

LoveTrain og LilleToget


LoveTrain

Anbefalte innlegg

1 hour ago, LoveTrain said:
 

Blir spennende å se hvem som skjuler seg i magen denne gangen da? Eller vet dere det allerede kanskje? To stykker fra ett forsøk er gull verdt. Måtte du slutte å amme for å få sette inn? Jeg vet jo at det egentlig skal gå fint å amme mens man er gravid, men jeg hadde masse etterrier første uken etter fødsel, og hver gang jeg har hatt mensen har jeg kjent at det murrer godt når jeg ammer, som milde etterrier. Nå kjenner jeg også murringer under amming, og er redd det kan fremprovosere noe 😕   

Stakkars mannen, han fikk beskjed over tlf i går kveld når han bare hadde et par minutter å prate på. De er veldig opptatt om dagen, så han rekker sikkert ikke tenke over det før han er hjemme 😛 Men han virket sjokkert, og så hentet han seg raskt inn igjen med å si at det var godt nytt. Vi har snakket om fryseforsøk til våren, så det er ikke totalt krise at det skjedde litt før. 

Jeg måtte gå på Letrozol som er uforenlig med amming, så sluttet derfor å amme før forsøk. Hvis det ikke hadde vært for Letrozol kunne jeg fortsatt. 

Jeg tviler sterkt på at ammingen kan fremprovosere en abort altså. Et raskt googlesøk og litt lesing på Kellymom sier at studier så langt ikke finner en sammenheng, selv hos de som opplever sammentrekninger under amming (noe som skyldes oxytocin som frigjøres under amming. Helt normalt altså!). De som står i fare for å føde prematurt anbefales å være forsiktige lenger ut i svangerskapet fordi man mistenker at amming kan sette i gang rier, men man ser altså ingen fare så tidlig. 

En annen ting å være obs på er at melkemengden kan falle under graviditet, så noen barn venner seg av med amming. Smaken kan også endre seg, og ammingen kan oppleves smertefull for mor. Men mange ammer seg jo gjennom graviditet uten problemer, så du må bare se det an. :)

Stakkars mannen ja, kan tenke meg det var litt uventet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! Utrolig koselig å høre, og jeg krysser alt jeg har for at det skal gå superfint med dere alle framover! :hjerte: Det blir spennende å lese oppdateringene dine etter hvert. Og jeg vil tro det var en stor overraskelse for mannen! Tenk at dere faktisk vet når det skjedde også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Albbas skrev:
 

Jeg måtte gå på Letrozol som er uforenlig med amming, så sluttet derfor å amme før forsøk. Hvis det ikke hadde vært for Letrozol kunne jeg fortsatt. 

Jeg tviler sterkt på at ammingen kan fremprovosere en abort altså. Et raskt googlesøk og litt lesing på Kellymom sier at studier så langt ikke finner en sammenheng, selv hos de som opplever sammentrekninger under amming (noe som skyldes oxytocin som frigjøres under amming. Helt normalt altså!). De som står i fare for å føde prematurt anbefales å være forsiktige lenger ut i svangerskapet fordi man mistenker at amming kan sette i gang rier, men man ser altså ingen fare så tidlig. 

En annen ting å være obs på er at melkemengden kan falle under graviditet, så noen barn venner seg av med amming. Smaken kan også endre seg, og ammingen kan oppleves smertefull for mor. Men mange ammer seg jo gjennom graviditet uten problemer, så du må bare se det an. :)

Stakkars mannen ja, kan tenke meg det var litt uventet. :ler:

Ahh, så klinikken godtar det? Mener å ha hørt at noen krever at man slutter å amme før nytt forsøk, men da er de kanskje ikke helt oppdatert.

Jeg tviler på det selv altså, men hva skal man gjøre hvis man ikke skal finne noe å bekymre seg for? 😛 Tenker vi kjører på med amming en stund til så han ikke skal ha så veldig lange dager uten mammaen sin❤️ 

 

6 timer siden, Snotra skrev:
 

Gratulerer så mye! Utrolig koselig å høre, og jeg krysser alt jeg har for at det skal gå superfint med dere alle framover! :hjerte: Det blir spennende å lese oppdateringene dine etter hvert. Og jeg vil tro det var en stor overraskelse for mannen! Tenk at dere faktisk vet når det skjedde også. :fnise:

Takk, igjen :)  Det siste der er nesten litt creepy 😛😂

11 timer siden, Illy skrev:
 

Åh, gratulerer! 😃 Så morsomt!! Tenkt det, plutselig går det helt av seg selv og kjempelett.

Helt uvirkelig! Håper dere også er like heldige❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti tusen tanker det siste døgnet.. Selv om mye er preget av lett panikk, tar jeg meg i å glede meg liiitegranne allerede, er det lov? Hjertet skal begynne å slå om en liten uke tror jeg, og kommer vi forbi uke 10 så koster vi nok på oss en liten ultralyd. Først tenkte jeg at dette ikke blir så dyrt, vi har jo masse i hus allerede, men søskenvogn er fader meg dyrt altså! Hjelpes for noen priser, koster nesten 3 ganger så mye som hovedvognen vår. Så må vi vel ha enda en tripp trapp, enda en seng, en del klær (A bæsjer jo gjennom alt hele tiden), ny del til babycallen, osv. 😜 Vi får starte søket på finn så tidlig som mulig og se om vi får hanket inn noen bruktkupp. 

Sånn utenom irrasjonell shoppingmani, så må jeg virkelig få ordnet meg ny jobb før magen viser. Den var enda ikke blitt helt paddeflat igjen, og jeg antar den synes tidligere når det skjer så tett på forrige graviditet. Er det veldig dårlig gjort å gå på intervjuer vel vitende om at man er gravid, uten å informere om det? 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, LoveTrain said:
n søskenvogn er fader meg dyrt altså! Hjelpes for noen priser, koster nesten 3 ganger så mye som hovedvognen vår. Så må vi vel ha enda en tripp trapp, enda en seng, en del klær (A bæsjer jo gjennom alt hele tiden), ny del til babycallen, osv. 😜 Vi får starte søket på finn så tidlig som mulig og se om vi får hanket inn noen bruktkupp. 

Sånn utenom irrasjonell shoppingmani, så må jeg virkelig få ordnet meg ny jobb før magen viser. Den var enda ikke blitt helt paddeflat igjen, og jeg antar den synes tidligere når det skjer så tett på forrige graviditet. Er det veldig dårlig gjort å gå på intervjuer vel vitende om at man er gravid, uten å informere om det? 😕

 

18 minutter siden, LoveTrain said:
 

Ahh, så klinikken godtar det? Mener å ha hørt at noen krever at man slutter å amme før nytt forsøk, men da er de kanskje ikke helt oppdatert.

 

Hausken prøvde seg på å si at jeg måtte slutte å amme uansett, men så ba jeg dem dokumentere hvorfor (ikke bare påstå), og kom med noen kilder som sa at amming og ivf er helt ok så lenge medisinene er ok, og syklusen er regelmessig. Da sa de det var i orden. Tror de ofte bare følger standard anbefalinger. Sikkert strengere i det offentlige, selv om de heller ikke kan begrunne det godt. 

Jeg har faktisk nettopp fått ny jobb, på tross av at jeg informerte om graviditet på intervju! Det var litt av en overraskelse. :P Men generelt syns jeg ikke det er dårlig gjort å ikke informere altså! Hvorfor må du ha ny jobb? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Albbas skrev:
 

 

Hausken prøvde seg på å si at jeg måtte slutte å amme uansett, men så ba jeg dem dokumentere hvorfor (ikke bare påstå), og kom med noen kilder som sa at amming og ivf er helt ok så lenge medisinene er ok, og syklusen er regelmessig. Da sa de det var i orden. Tror de ofte bare følger standard anbefalinger. Sikkert strengere i det offentlige, selv om de heller ikke kan begrunne det godt. 

Jeg har faktisk nettopp fått ny jobb, på tross av at jeg informerte om graviditet på intervju! Det var litt av en overraskelse. :P Men generelt syns jeg ikke det er dårlig gjort å ikke informere altså! Hvorfor må du ha ny jobb? 

Flinkis du er da! :) Er bra noen utfordrer fastlåste rutiner i helsevesenet, er så masse rar praksis rundt omkring. 

Oi, grattis! Jeg har bare 60% fast stilling, og kommer aldri til å få ekstravakter når jeg skal ha ammefri, og attpåtil er gravid. Sist så fikk jeg jobbet nok til en ok permisjon, men nå skal mannen trappe ned reisingen, og da er vi avhengige av to som tjener noenlunde normalt. Sjefen vil heller ikke gi meg høyere stilling da jeg har full ansiennitet og dermed koster mye mer enn en nyutdannet. Heia helsevesenet 🙄

Når skal du starte i ny jobb? Rekker kanskje ikke å jobbe så veldig lenge før permisjon?

Endret av LoveTrain
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig lov å glede seg 😊 Mest sannsynlig går det fint, og hvis ikke så er det kanskje godt å ha fått gledet seg litt likevel? Jeg prøvde å tenke sånn da jeg var alt for bekymret før uke 12.

Og det er veldig lov å la være å informere om graviditet når du søker nye jobber. Det er ingenting å ha dårlig samvittighet for, syns jeg, for hvis du sier det, er det dessverre gode sjanser for at de velger noen andre, selv om de ikke skal det hvis du er best kvalifisert. Graviditeten er en privatsak foreløpig.

Jeg har tenkt at det ikke er så dyrt med nr. to, men det er jammen de dyre tingene man må ha nytt av. Nå har du god tid til å kose deg med salg og finn.no da 😃 Uppababyen vår kan gjøres om til søskenvogn ved å kjøpe en adapter som ikke koster stort, så den skal ikke være særlig dyrere enn vanlig enkeltvogn, men dyr nok i seg selv da. Da kan man bruke både bagdelen og sittedelen samtidig. Men jeg kan ikke skjønne annet enn at den blir veldig stor og klumpete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, LoveTrain said:
 

Flinkis du er da! :) Er bra noen utfordrer fastlåste rutiner i helsevesenet, er så masse rar praksis rundt omkring. 

Oi, grattis! Jeg har bare 60% fast stilling, og kommer aldri til å få ekstravakter når jeg skal ha ammefri, og attpåtil er gravid. Sist så fikk jeg jobbet nok til en ok permisjon, men nå skal mannen trappe ned reisingen, og da er vi avhengige av to som tjener noenlunde normalt. Sjefen vil heller ikke gi meg høyere stilling da jeg har full ansiennitet og dermed koster mye mer enn en nyutdannet. Heia helsevesenet 🙄

Når skal du starte i ny jobb? Rekker kanskje ikke å jobbe så veldig lenge før permisjon?

Jeg starter så snart nåværende arbeidsgiver vil gi slipp på meg, forhåpentligvis innen en måned. 

Ååhh, det er så dårlig gjort at dere som har den utrolig viktige jobben i helsevesenet behandles så dårlig mtp arbeidsvilkår! Jeg blir provosert altså. Dere i helsevesenet burde hatt mye sterkere rettigheter altså. I sånne tilfeller holder man selvfølgelig kjeft om graviditet, helsevesenet har selv gjort det vanskelig for folk å være ærlige. Ville ikke hatt dårlig samvittighet for det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Illy skrev:
 

Det er veldig lov å glede seg 😊 Mest sannsynlig går det fint, og hvis ikke så er det kanskje godt å ha fått gledet seg litt likevel? Jeg prøvde å tenke sånn da jeg var alt for bekymret før uke 12.

Og det er veldig lov å la være å informere om graviditet når du søker nye jobber. Det er ingenting å ha dårlig samvittighet for, syns jeg, for hvis du sier det, er det dessverre gode sjanser for at de velger noen andre, selv om de ikke skal det hvis du er best kvalifisert. Graviditeten er en privatsak foreløpig.

Jeg har tenkt at det ikke er så dyrt med nr. to, men det er jammen de dyre tingene man må ha nytt av. Nå har du god tid til å kose deg med salg og finn.no da 😃 Uppababyen vår kan gjøres om til søskenvogn ved å kjøpe en adapter som ikke koster stort, så den skal ikke være særlig dyrere enn vanlig enkeltvogn, men dyr nok i seg selv da. Da kan man bruke både bagdelen og sittedelen samtidig. Men jeg kan ikke skjønne annet enn at den blir veldig stor og klumpete.

Du har helt rett!:) Jeg har jo ikke kontroll på dette uansett, så da kan jeg i det minste være positiv. 

Er du fornøyd med vistaen? Jeg har Cruz som bil-, shopping- og ferievogn, og ELSKER den. Helt ubrukelig på terreng selvsagt, men perfekt til alt det andre. Hvordan er Vistaen på grus og sånt? Genialt å kunne bruke den som søskenvogn.

3 timer siden, Albbas skrev:
 

Jeg starter så snart nåværende arbeidsgiver vil gi slipp på meg, forhåpentligvis innen en måned. 

Ååhh, det er så dårlig gjort at dere som har den utrolig viktige jobben i helsevesenet behandles så dårlig mtp arbeidsvilkår! Jeg blir provosert altså. Dere i helsevesenet burde hatt mye sterkere rettigheter altså. I sånne tilfeller holder man selvfølgelig kjeft om graviditet, helsevesenet har selv gjort det vanskelig for folk å være ærlige. Ville ikke hatt dårlig samvittighet for det! 

Så kjekt! Alltid stas med nye utfordringer og litt ut av komfortsonen. :)
Vi har vel egentlig ok rettigheter på papiret, men det er så altfor lett å omgå regelverket dessverre. Politiet f.eks. har mye av de samme utfordringene mtp turnusarbeid som oss, men det er en mannsdominert bransje, og der sier de ifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Vistaen. Den har store hjul som gjør den ganske god på ulendt terreng, og veldig lett å få opp og ned av fortauskanter og humper og sånt. Dempingen er ikke fantastisk. Tenker den er flott om man har et barn som sovner når det rister litt, men det har ikke vi 😝 Det jeg ikke liker, er at den er litt bred inne i butikker og at styret ikke kan justeres så lavt som jeg vil ha det. Planen med kjøpet var å få utnyttet søskenvognmuligheten også 😊 En ting jeg tror er fint, er at den lett kan bli enkeltvogn igjen når man vil ha en unge i bæretøy, eller eldste blir større og vil gå selv.

Vi skal også ha Cruz som shopping og ferievogn, fordi vi fikk en gratis på kjøpet (veldig rart!) når vi kjøpte vistaen, men bare sportsdelen. Foreløpig har vi bare brukt den i stua, som en slags leke, vesla syns av en eller annen grunn det er veldig gøy å kjøre vogn innendørs 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Albbas skrev:
 

Ååhh, det er så dårlig gjort at dere som har den utrolig viktige jobben i helsevesenet behandles så dårlig mtp arbeidsvilkår! Jeg blir provosert altså. Dere i helsevesenet burde hatt mye sterkere rettigheter altså. I sånne tilfeller holder man selvfølgelig kjeft om graviditet, helsevesenet har selv gjort det vanskelig for folk å være ærlige. Ville ikke hatt dårlig samvittighet for det! 

Kunne ikke vært mer enig i dette altså! Så det er bare å kjør på med jobbsøking uten å tenke på samvittigheten. Masse lykke til med den biten, håper det ordner seg raskt. Det er jo nok av andre ting å bekymre seg for, både av den koselige og mindre koselige biten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.10.2018 den 9.54, Illy skrev:
 

Jeg er fornøyd med Vistaen. Den har store hjul som gjør den ganske god på ulendt terreng, og veldig lett å få opp og ned av fortauskanter og humper og sånt. Dempingen er ikke fantastisk. Tenker den er flott om man har et barn som sovner når det rister litt, men det har ikke vi 😝 Det jeg ikke liker, er at den er litt bred inne i butikker og at styret ikke kan justeres så lavt som jeg vil ha det. Planen med kjøpet var å få utnyttet søskenvognmuligheten også 😊 En ting jeg tror er fint, er at den lett kan bli enkeltvogn igjen når man vil ha en unge i bæretøy, eller eldste blir større og vil gå selv.

Vi skal også ha Cruz som shopping og ferievogn, fordi vi fikk en gratis på kjøpet (veldig rart!) når vi kjøpte vistaen, men bare sportsdelen. Foreløpig har vi bare brukt den i stua, som en slags leke, vesla syns av en eller annen grunn det er veldig gøy å kjøre vogn innendørs 😆

Hmm, kanskje jeg skal ta en titt på denne. Tanken ble litt låst på donkey, men jeg syns den er stor som singelvogn. Kjekt med sånne store leker innendørs 😅

På 26.10.2018 den 13.17, Snotra skrev:
 

Kunne ikke vært mer enig i dette altså! Så det er bare å kjør på med jobbsøking uten å tenke på samvittigheten. Masse lykke til med den biten, håper det ordner seg raskt. Det er jo nok av andre ting å bekymre seg for, både av den koselige og mindre koselige biten. :)

Allerede kalt inn til to intervju👌😊 Kom plutselig på at det kanskje var litt tidlig å søke jobb allerede nå siden jeg har permisjon til gode i februar🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk jo aldri å avinstallere Preglife, så da fikk jeg bare plottet inn den nye graviditeten der. Status er 5+5, og 14,1% gjennomført allerede, HERREGUD. Forrige gang er jeg sikker på at hvert sekund varte i et døgn frem til OUL-ish 😛. Jeg føler meg særdeles lite gravid. Kjenner litt murringer innimellom, og foreløpig er det alt. Sist lå jeg våken om nettene av sterke "menssmerter", men da gikk jeg samtidig på Lutinus som kan ha vært synderen. Jaja, vi får vel vente i spenning frem til vi evt tar en TUL.  

Sånn i den virkelige verden, er det søvn som står på agendaen. Jeg går nå inn i tredje uken som alenemor, og jeg er så trøtt, så trøtt! I kveld tok jeg mot til meg, og la han til å sove i egen seng i håp om at han ikke våkner like hyppig som når vi samsover. Først ammet jeg i vår seng, så var han i tullehumør og vi måtte da leke og tulle litt, og så vugget jeg ham på fanget i et par min til han nesten sovnet, før jeg la ham ned i sengen hans. Foreløpig har han sovet i 1t 15min, som er kanonbra! Han er turbo i sengen, så jeg var sikker på at han skulle våkne hvert kvarter av at han dunket borti det ene og det andre. Håper på en god natt med minst 2t sammenhengende søvn og max 5 oppvåkninger💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje 1. trimester går fort denne gangen? Det må være veldig rart å være der igjen! Så bra du ikke har noen plager, eller stressende menssmerter :) Tror du det blir TUL?

Tøft gjort med egen seng, og det høres jo veldig lovende ut :biggrin: Hilsen en annen alenemor i noen uker, som bare løper inn og ut og inn og ut av soverommet i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 23.33, Illy skrev:
 

Kanskje 1. trimester går fort denne gangen? Det må være veldig rart å være der igjen! Så bra du ikke har noen plager, eller stressende menssmerter :) Tror du det blir TUL?

Tøft gjort med egen seng, og det høres jo veldig lovende ut :biggrin: Hilsen en annen alenemor i noen uker, som bare løper inn og ut og inn og ut av soverommet i kveld :P

Det går garantert fortere enn sist😅 Er veldig rart, jeg glemmer det hele tiden. Eller, i dag har jeg vært veldig kvalm, men rekker liksom ikke bry meg om det når jeg er alene med småen. Det blir nok TUL, må bare finne ut når🙄. Er dyrt med 2stk, men jeg vil gjerne dra neste uke (7+ noe) for å se hjerteslag, før jeg evt velger å bytte jobb. Samtidig vil jeg også sjekke alt i uke 12, da konsekvensene av et sykt barn ikke bare gjelder oss to voksne lenger. Men 3000kr for ultralyd er litt hinsides egentlig (sier hun som brukte 130' + for å få førstemann). 

Jeg har faktisk klart å legge han i egen seng alle kvelder nå, men han kryper over til meg ila natten 😉😴. Hvordan går det med dere? Ser ut som hunden passer godt på deg i det minste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datt plutselig inn på denne tråden, gratulerer! Så gøy med en overaskende graviditet 😄 

Og du, leste bare så vidt ift jobbsituasjonen din. Jobber du offentlig? Er du klar over rettigheter med kreving av stilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvalme med ansvar for en liten kan ikke være så enkelt, håper du slipper mye av det! Det er jo enkelte ting, som bleieskift, som man bare må, men som må være virkelig utfordrende når kvalmen slår inn. Jeg hadde nok også ønsket meg to TUL igjen, omtrent på de tidspunktene. Hehe, forsøkene var så dyre at jeg ikke helt får til å ta inn over meg alt det fine man kunne fått for de pengene. Jeg kan derimot tenke meg mye jeg har lyst på til 3000 😅

Ikke verst å få til leggingen i egen seng, etter hvert som han sover lenger om natten, blir han sikkert der lenger også 😊 Her blir det i hvert fall fortsatt samsoving til mannen kommer hjem. Og så må vi ha sprinkelseng, for nå har hun vokst fra bedsiden uten å få brukt den 😝 Men nattesøvnen er ganske bra, natt til i dag var det verste at hunden vekket meg fordi teppene i sofaen lå feil 😣 Ellers passer den godt på, ja! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God lørdag! Hvordan er formen din? Og har du landet på TUL snart? Jeg hadde nok brukt de pengene. Sier ikke at 3000 er lite, men det er verdt det i mine øyne. :) 

Og @Illy: Haha.... dyr altså... De forstår ikke at verden ikke sirkulerer rundt dem mer... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt irritert på katta fordi han har gjort ett eller annet som har kræsjet fullstendig med enten E`s eller min egen søvn. F.eks kan han finne på å komme inn på soverommet hennes etter at jeg har brukt nærmere en time på å shh-e henne i søvn og bare: Mjaaaaaaaaa? Frokost snart? :bond::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer inn litt sent her - men hjelpes, for et sjokk det må være etter den reisen dere hadde med nummer en. Det høres tøft ut å være alene i tre uker nå midt i 1. trimester, i alle fall med så mange oppvåkninger på nettene. Du er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2018 den 8.01, bondekone skrev:

Datt plutselig inn på denne tråden, gratulerer! Så gøy med en overaskende graviditet 😄 

Og du, leste bare så vidt ift jobbsituasjonen din. Jobber du offentlig? Er du klar over rettigheter med kreving av stilling?

Takk! :) Jobber offentlig ja, har fast 60%. Tenker du på å kreve det man faktisk jobber? Jeg gikk ned fra 90%(vikariat) til 60% rett før permisjonen (som jeg fortsatt er i), så jeg kan ikke vise til å ha jobbet mer for å kreve høyere stilling. 

På 10.11.2018 den 11.37, Illy skrev:

Kvalme med ansvar for en liten kan ikke være så enkelt, håper du slipper mye av det! Det er jo enkelte ting, som bleieskift, som man bare må, men som må være virkelig utfordrende når kvalmen slår inn. Jeg hadde nok også ønsket meg to TUL igjen, omtrent på de tidspunktene. Hehe, forsøkene var så dyre at jeg ikke helt får til å ta inn over meg alt det fine man kunne fått for de pengene. Jeg kan derimot tenke meg mye jeg har lyst på til 3000 😅

Ikke verst å få til leggingen i egen seng, etter hvert som han sover lenger om natten, blir han sikkert der lenger også 😊 Her blir det i hvert fall fortsatt samsoving til mannen kommer hjem. Og så må vi ha sprinkelseng, for nå har hun vokst fra bedsiden uten å få brukt den 😝 Men nattesøvnen er ganske bra, natt til i dag var det verste at hunden vekket meg fordi teppene i sofaen lå feil 😣 Ellers passer den godt på, ja! 

 

Er veldig rart hvordan de store summene flyr ut, mens de små er jeg tilbakeholden med🙈. Har foreløpig klart meg uten UL, er passe kvalm hele tiden så jeg tar det som et godt tegn😅👌

De dyrene ja! Jeg passer en hund i blant, og bare han tasser rundt i etasjen over oss så er jeg lys våken. Skjønner ikke hvordan dere klarer det hver natt😲

På 10.11.2018 den 13.48, Snotra skrev:

God lørdag! Hvordan er formen din? Og har du landet på TUL snart? Jeg hadde nok brukt de pengene. Sier ikke at 3000 er lite, men det er verdt det i mine øyne. :) 

Og @Illy: Haha.... dyr altså... De forstår ikke at verden ikke sirkulerer rundt dem mer... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har blitt irritert på katta fordi han har gjort ett eller annet som har kræsjet fullstendig med enten E`s eller min egen søvn. F.eks kan han finne på å komme inn på soverommet hennes etter at jeg har brukt nærmere en time på å shh-e henne i søvn og bare: Mjaaaaaaaaa? Frokost snart? :bond::laugh:

Formen er sånn passe grønn. Men ikke så gale som sist, og det er bra😊. Godt mulig det blir to ultralyden, vi får se hva mannen sier. 

Oi, jeg hadde klikket! Haha, hva gjør du da? Våkner hun av katten? 

På 10.11.2018 den 19.46, lille_frosk skrev:

Jeg kommer inn litt sent her - men hjelpes, for et sjokk det må være etter den reisen dere hadde med nummer en. Det høres tøft ut å være alene i tre uker nå midt i 1. trimester, i alle fall med så mange oppvåkninger på nettene. Du er god!

Det ble forlenget til 5 uker, så nå er jeg godt sliten🙄. Samtidig så har jeg ikke tid til å kjenne på det, og det hjelper faktisk litt. Man må bare gjennomføre dagene:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...