Gå til innhold

Vi som skal ned før sommeren 2015


Elysian

Anbefalte innlegg

Pippip


Startvekt fra tidligere: 126 kg (høst13)
Høyde: 174 cm

Startvekt for denne tråden: 88,7 (6.april)
Mål før sommeren: 79,9 kg


April 2015
10. april (0): 87,3 kg (-1,4)

17. april (1): 86,9 kg (-0,4kg)
24. april (2): 86,9 kg (-0kg)

Totalt ned 1,8kg.

Her har vekten stått stille hele uken selv om jeg har trent og holdt med godt innenfor kaloribudsjettet mitt. Ganske kjipt egentlig. I dag drar jeg avgårde til spania for en ukes ferie. Jeg skal prøve å få til en del trening og ikke ta helt av når det kommer til mat og alkohol. Men litt må jeg jo kose meg på ferie:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp


Startvekt fra tidligere: 99,1

Høyde: 170 cm

Startvekt for denne tråden (vekt 06.04.2015): -94,6-
Mål før sommeren: 90 kg


April 2015
10. april (0): -94,6-

17. april (1): 93,3kg (-1,3kg)
24. april (2): 93,2 kg (-0,1kg)

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -1,4kg

Nedgang er nedgang :) Jeg hadde stor nedgang forrige uke. Samt at jeg hadde en skikkelig hard styrketreningsøkt i går, så håper noe er vann i musklene! Men som sagt, nedgang er nedgang og jeg tar med meg alle 100 gram som går nedover :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillsunshine


Startvekt fra tidligere: --
Høyde: 172 cm

Startvekt for denne tråden: 76 kg
Mål før sommeren: 70 kg


April 2015
10. april (0): 75,4 kg (-0,6 kg)

17. april (1): 74,8 kg (-0,6 kg)
24. april (2): 73,7 kg (-1,1kg)

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 2,3 kg

Superoverrasket med -1,1 kg denne uken, begynte nesten å gråte av glede da jeg så vekten i dag. Jeg har vært flink med trening og ingen godteri denne uken (sett bortsett frå litt sjokolade og nøtter på godtedagen min på lørdag). Men jeg har spist mer brød enn jeg hadde tenkt, ettersom det er enklere niste å ha med på lesesalen. Føler ellers at jeg har spist mer mat en forrige uke, men likevel har jeg større vektnedgang. Kanskje jeg har spist litt for lite de forrigene ukene? Uansett veldig motiverende å se 73-tallet i dag. Det hadde jeg ikke forventet, var nesten sikker på at jeg skulle se at vekta hadde gått opp i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: 80 kg (mai 2014)

Høyde: 155 cm

Startvekt for denne tråden: 58,7 kg

Mål før sommeren: 53 kg

April 2015

10. april (0): 58,7 kg

17. april (1): 58,3 kg (-0,4kg)

24. april (2): 57 kg (-1,3kg)

Til sammen: -1,7 kg.

Starta i tråden med 57,7. Rett etter hoppa vekta opp en kg og nå er jeg nede igjen, forklaringen må nok være tanta som er glad i vann, svinger 1-2 kg vannvekt den uka. Men lar det stå slik det står nå:)

Nøgd med denne uka 👍

Forresten må jeg bare si at det gjør så godt å gå inn her hver fredag å skryte litt uten å bli sett ned på. Er fortiden deprimert og har en stemme innvendig som hele tiden forteller meg hvor lite verdt jeg er, det å gå inn her og kunne si en positiv ting gjør så godt :)

Har skrevet inn her tidligre da jeg starta å slanke meg for straks ett år siden, da hadde jeg klart et forskrudd forhold til mat hvor jeg var STOLT over kun ha spist 600kcal hver dag, ofte mindre. Istede for at folk fortalte meg at dette ikke var bra for meg og gi meg forslag til mer variert mat (noe innlegget ba om) fikk jeg kritikk for å ha et ensformig og dårlig kosthold, sluttet å gå inn her fordi jeg var redd for kritikk. Bruker my fitness pal nå for å passe på å få i meg nok 👍 sorry for digresjonen, bare noe som måtte ut :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunaen


Startvekt fra tidligere: 96,8
Høyde: 161 cm

Startvekt for denne tråden: 90,9
Mål før sommeren: 85 kg


April 2015
10. april (0): 90,9 kg

17. april (1): 90,0 kg (-0,9kg)
24. april (2): 91 kg (+1kg)

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 5,8 kg

Grr... var nede på 89,7 to dager etter siste veiing. Og nå er det 91..? :( to skritt fram, et tilbake. Har ikke spist mer enn forrige uke, liksom. Frister nesten å kutte ut styrketreninga. :P (jeg sa "nesten").

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: 90,3 (2012)

Høyde: 170 cm

Startvekt for denne tråden: 76,6
Mål før sommeren: 72 kg


April 2015

24. april (2): 76,6 kg

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)

Blir med på denne tråden igjen nå etter at jeg ga opp påsketråden. Før påske hadde jeg nettopp byttet p-pille merke og vekta gikk opp til 79 kg. Var nok væske som hopet seg opp siden jeg var bevisst på å hva jeg puttet i munnen men fikk uansett panikk og sluttet jeg på hele greia. Har lovet meg selv å ikke komme over 80 kg.

I fjor sommer veide jeg 75kg på det minste men håper at det å gå tilbake til en times løpetur tre ganger i uka og et bevisst kosthold skal bli nøkkelen til å nå mitt langsiktige mål 68 kg eller mindre. Vet ikke helt hvilken vekt som passer meg enda :)

Veldig motiverende å følge med på dere som er med i denne tråden!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillsunshine

Startvekt fra tidligere: --

Høyde: 172 cm

Startvekt for denne tråden: 76 kg

Mål før sommeren: 70 kg

April 2015

10. april (0): 75,4 kg (-0,6 kg)

17. april (1): 74,8 kg (-0,6 kg)

24. april (2): 73,7 kg (-1,1kg)

Mai 2015

1. mai (3): -- kg (-kg)

8. mai (4): -- kg (-kg)

15. mai (5): -- kg (-kg)

22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015

5. juni (8): -- kg (-kg)

12. juni (9): -- kg (-kg)

19. juni (10): -- kg (-kg)

26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015

3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 2,3 kg

Superoverrasket med -1,1 kg denne uken, begynte nesten å gråte av glede da jeg så vekten i dag. Jeg har vært flink med trening og ingen godteri denne uken (sett bortsett frå litt sjokolade og nøtter på godtedagen min på lørdag). Men jeg har spist mer brød enn jeg hadde tenkt, ettersom det er enklere niste å ha med på lesesalen. Føler ellers at jeg har spist mer mat en forrige uke, men likevel har jeg større vektnedgang. Kanskje jeg har spist litt for lite de forrigene ukene? Uansett veldig motiverende å se 73-tallet i dag. Det hadde jeg ikke forventet, var nesten sikker på at jeg skulle se at vekta hadde gått opp i dag.

Så flink du er! Ekstra motiverende å se noen som har omtrent samme tall i vekt og høyde klare seg så bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlotte

April 2015

12. april (0): 72,5 kg

17. april (1): 71,5 kg ( -1,0kg)

24. april (2): 70,5kg (-1,0kg)

Mai 2015

1. mai (3): -- kg (-kg)

8. mai (4): -- kg (-kg)

15. mai (5): -- kg (-kg)

22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015

5. juni (8): -- kg (-kg)

12. juni (9): -- kg (-kg)

19. juni (10): -- kg (-kg)

26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015

3. juli (12): -- kg (-kg)

Glemte å veie meg imorrest,har spist frokost og drukket litt vann.

Men,Overraskende nok har jeg gått ned et kilo denne uken og selv om jeg sprakk på både onsdag og torsdag

Anonymous poster hash: cec7b...cad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elysian

Startvekt fra tidligere: 66,9

Høyde: 163 cm

Startvekt for denne tråden: 58,1 kg

Mål før sommeren: 54 kg

April 2015

10. april (0): 58,1 kg (+0,5 kg)

17. april (1): 57,8 kg (-0,3 kg)

24. april (2): 58,3 kg (+0,5 kg)

Mai 2015

1. mai (3): -- kg (-kg)

8. mai (4): -- kg (-kg)

15. mai (5): -- kg (-kg)

22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015

5. juni (8): -- kg (-kg)

12. juni (9): -- kg (-kg)

19. juni (10): -- kg (-kg)

26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015

3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -- kg

Oppgang som forventet. Jeg holder på å komme meg etter en operasjon noe som har ført til et veldig lavt aktivitetsnivå og noe økning i kalori-inntak. Er på bedringens vei og er veldig stolt over at jeg har holdt meg unna alt av snop og chips :) gleder meg til en mer normal neste uke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Ekstra motiverende å se noen som har omtrent samme tall i vekt og høyde klare seg så bra :)

Tusen takk! :) Er veldig overrasket at kg har gått så "lett" til nå. Bare ved å spise sunt og næringsrikt i uka og ha en godtedag i uken der jeg ikke tenker så alt for mye på kaloriene.. Jeg tror nok de ekstra kg har kommet fordi jeg generelt har spist for mye ekstra snop/usunt, både i ukedager og helger, mens jeg nå faktisk har gått inn for å spise sunnere og se hvor det fører. Jeg teller ikke kalorier, men vet sånn ca hvor mye kalorier det er i enkelte matvarer. Det får meg til å tenke på at jeg generelt faktisk ikke spiser nok for å holde vekta om jeg kutter ut det usunne. Treninga er som før i grunn, men jeg gjør som deg, løper en del nå. Springe ikke mila enda, men 8 km sammenhengende. Perset på 5 km går i tid :) Ellers går det i spinning, innimellom ellipsemaskin og litt styrke. Blir ca 4 treningsøkter i uken, hvor 3 går på kondisjon og 1 styrkeøkt.

Nå kommer det sikkert til å gå treigere fremover. Er iallfall forberedt på at de siste 3,7 kg kommer til å gå seigt....

Du har vært kjempeflink selv som har gått frå 90 kg til 76 kg. Det er kjempebra :) Håper du lykkes denne gangen med å gå ned de siste kg. Jeg er også usikker hva idealvekten min vil ligge på. Jeg tenker kanskje 68 kg, og kanskje når jeg det denne runden om utvikligen holder frem slik. Men det kan være det er nok med 70 kg. =)

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Princess


Startvekt fra tidligere: 78 kg
Høyde: 174 cm

Startvekt for denne tråden: 76,7 kg
Mål før sommeren: 70 kg


April 2015
10. april (0): 76,7 kg

17. april (1): 76,3 kg (- 0,4 kg)
24. april (2): 76,7 kg (+ 0,4 kg)

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 0 kg

Jada, super fremgang :fnise: Jeg vet at jeg veide 76,1 på tirsdag, så det er nok bare vannvekt i forbindelse med mensen. Jeg har holdt meg til kalorimålet mitt hver dag og har trent som jeg skal, så jeg prøver å ikke få panikk, men heller fortsette med gode vaner og håpe på fremgang etter at mensen er overstått og kroppen forhåpentligvis slipper litt vann!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Er veldig overrasket at kg har gått så "lett" til nå. Bare ved å spise sunt og næringsrikt i uka og ha en godtedag i uken der jeg ikke tenker så alt for mye på kaloriene.. Jeg tror nok de ekstra kg har kommet fordi jeg generelt har spist for mye ekstra snop/usunt, både i ukedager og helger, mens jeg nå faktisk har gått inn for å spise sunnere og se hvor det fører. Jeg teller ikke kalorier, men vet sånn ca hvor mye kalorier det er i enkelte matvarer. Det får meg til å tenke på at jeg generelt faktisk ikke spiser nok for å holde vekta om jeg kutter ut det usunne. Treninga er som før i grunn, men jeg gjør som deg, løper en del nå. Springe ikke mila enda, men 8 km sammenhengende. Perset på 5 km går i tid :) Ellers går det i spinning, innimellom ellipsemaskin og litt styrke. Blir ca 4 treningsøkter i uken, hvor 3 går på kondisjon og 1 styrkeøkt.

Nå kommer det sikkert til å gå treigere fremover. Er iallfall forberedt på at de siste 3,7 kg kommer til å gå seigt....

Du har vært kjempeflink selv som har gått frå 90 kg til 76 kg. Det er kjempebra :) Håper du lykkes denne gangen med å gå ned de siste kg. Jeg er også usikker hva idealvekten min vil ligge på. Jeg tenker kanskje 68 kg, og kanskje når jeg det denne runden om utvikligen holder frem slik. Men det kan være det er nok med 70 kg. =)

Takk for det! :) Ja, er litt vanskelig å vite hvilken vekt som er riktig siden det er såpass individuelt, så man må bare finne det ut selv.

Det er veldig motiverende å høre hvordan du får det til! :D Det største problemet mitt er at jeg er såpass inaktiv for jeg er student og sitter mye å leser.. men denne uken har jeg kommet tilbake i gamle treningsrutiner etter å ha vært syk en stund så går mot lysere tider nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Ja, er litt vanskelig å vite hvilken vekt som er riktig siden det er såpass individuelt, så man må bare finne det ut selv.

Det er veldig motiverende å høre hvordan du får det til! :D Det største problemet mitt er at jeg er såpass inaktiv for jeg er student og sitter mye å leser.. men denne uken har jeg kommet tilbake i gamle treningsrutiner etter å ha vært syk en stund så går mot lysere tider nå :D

Jeg er også ganske inaktiv egentlig, er student selv og sitter en del. :) Men det er nok treningsrutinene mine og ellers det at jeg tar de valgene jeg tar i hverdagen som gjør til at det går rett vei. Blir bare en liten gåtur til og fra bussen til universitetet hver dag, men så tar jeg trapper når jeg kan også, alltid! Bor i fjerde etasje (uten heis) så jeg går uansett en del trappetrinn hver dag, men ellers er det nok en del sitting. Satser på at det går fremover nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også ganske inaktiv egentlig, er student selv og sitter en del. :) Men det er nok treningsrutinene mine og ellers det at jeg tar de valgene jeg tar i hverdagen som gjør til at det går rett vei. Blir bare en liten gåtur til og fra bussen til universitetet hver dag, men så tar jeg trapper når jeg kan også, alltid! Bor i fjerde etasje (uten heis) så jeg går uansett en del trappetrinn hver dag, men ellers er det nok en del sitting. Satser på at det går fremover nå. :)

Dette var nesten litt komisk for var som å lese om meg selv, hehe. Jeg går til og fra t-banen til skolen (ikke veldig langt da) og bor også i fjerde. Vi har heis vel og merke men jeg går alltid trappene hvor jeg tar knebøy på vei opp når ingen ser :P Prøver å ta de smarteste små valgene i hverdagen og tror at det er det som har gjort forskjellen når jeg har gått ned tidligere. Blir spennende å se hvordan det går fremover ja, føler at ting er back on track :briller:

Endret av Karthy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MinaPina


Startvekt fra tidligere: --
Høyde: 167 cm

Startvekt for denne tråden: -65
Mål før sommeren: 60 kg


April 2015
10. april (0): - 65

17. april (1): 65 kg (-kg)
24. april (2): 64 kg (-1 kg)

Yey, da er jeg i gang :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greenmountain


Startvekt fra tidligere: 64
Høyde: 159 cm

Startvekt for denne tråden: ca 62?-
Mål før sommeren: 55 kg


April 2015
10. april (0): -61 kg-

17. april (1): -59,9 kg (-1,1 kg)
24. april (2): -59,7 kg (- 0,2 kg)

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: -1,3 kg

Det ble mye utskeielser forrige helg og i begynnelsen av uka så sier meg fornøyd med en minimal nedgang på -0,2 denne uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brukernavn: Teriyaki



Høyde: 174,5 cm

Startvekt for denne tråden: -STARTVEKT- Fødte for en måned siden. Veide da 89,7 kg med baby, vann, osv. osv. Vekt før graviditet var 70 kg.
Mål før sommeren: 69-70 kg


April 2015
10. april (0): -STARTVEKT- 74,9 kg
17. april (1): 73,8 kg (- 1,1 kg)
24. april (2): 72,9 kg (- 900 g)

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)
29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)


Total vektnedgang: -- kg

__

Ned 900 g. :) Absolutt fornøyd! Dette går mye fortere enn jeg først trodde. Har bare kuttet ut utskeielser og triller mye. Har trillet litt over 4 mil til sammen den siste uken. Har ikke troen på å få se 71-tallet neste uke, men regner med det dukker opp uken etterpå. :) Motiverende når man ser resultater!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Wei Wei


Startvekt fra tidligere: 64,4
Høyde: 170 cm

Startvekt for denne tråden: 64,4 kg
Mål før sommeren: -- 58 kg


April 2015
10. april (0): 64,1 kg

17. april (1): 65,2 kg (+1,1 kg)
24. april (2): 64,4 kg (-0,8 kg)

Tilbake til startvekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan sto Helit

Startvekt fra tidligere: 79,9kg

Høyde: 163 cm

Startvekt for denne tråden: 69,9kg

Mål før sommeren: 64,9kg

April 2015

10. april (0): 69,9kg17. april (1): 69,6 kg (-0,3kg)

24. april (2): 69,4 kg (-0,2kg)

Mai 2015

1. mai (3): -- kg (-kg)

8. mai (4): -- kg (-kg)

15. mai (5): -- kg (-kg)

22. mai (6): -- kg (-kg)

29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015

5. juni (8): -- kg (-kg)

12. juni (9): -- kg (-kg)

19. juni (10): -- kg (-kg)

26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015

3. juli (12): -- kg (-kg)

Total vektnedgang: 0,5 kg

Her går det tregt... Er litt frustrert fordi jeg ønsker at det skal gå fortere, samtidig som jeg er sliten og lett tar snarveier både på kosthold og på treningen.

Satser på at jeg snart får kommet meg inn i normalen igjen!

Har litt tilvenning til ny arbeidssituasjon, både på godt og vondt. Som nok er en av årsakene også. Har ikke helt funnet matrytmen her.

Men, nedgang er nedgang, og jeg visste jo egentlig at jeg nå er litt nærmere det jeg forventer å møte som platå...

Målet er på ingen måte utenfor rekkevidde, og med ett par gode uker, så går jeg lett i mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesteapeach

Startvekt fra tidligere: -
Høyde: 174 cm

Startvekt for denne tråden: 82,4 kg
Mål før sommeren: 75 kg


April 2015
10. april (0): 82,4 kg
17. april (1): 81,1 kg (-1,3kg)
24. april (2): 80,2 kg (-0,9kg)

Mai 2015
1. mai (3): -- kg (-kg)
8. mai (4): -- kg (-kg)
15. mai (5): -- kg (-kg)
22. mai (6): -- kg (-kg)
29. mai (7): -- kg (-kg)

Juni 2015
5. juni (8): -- kg (-kg)
12. juni (9): -- kg (-kg)
19. juni (10): -- kg (-kg)
26. juni (11): -- kg (-kg)

Juli 2015
3. juli (12): -- kg (-kg)


Total vektnedgang: -2,2 kg

Jeg er så glad! Grudde meg ordentlig til å gå på vekta i morgens, men så gikk det så bra! Jeg er så overasket over hvor mye lettere det er når jeg har systematikk i vektnedgangen. Jeg teller (sånn cirka) kalorier, og vet hva jeg skal trene de ulike dagene. Har aldri fått til å gå ned noe særlig i vekt før, så jeg er kjempefornøyd!!! Neste uke ser jeg kanskje 7-tallet :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...