Gå til innhold

Å råne til Sverige i påsken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har pleid å synes det er litt flaut å tenke på at det er nordmenn som driver med dette, men nå som jeg har blitt litt eldre, synes jeg jo det unektelig ser litt artig ut også. De har det jo sikkert veldig gøy.

Hva synes du om råningen til Strømstad?

7138da80ea4c0423710404cba6fc1923.jpg?t%5

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/se-bildene-av-norske-raanere-i-stromstad/a/23428363/

Anonymous poster hash: 5ffe4...e93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noe for _MEGET_ spesielt interesserte.

Anonymous poster hash: 4b5b2...07a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes dette er selve definisjonen på blodharry!

Anonymous poster hash: c2e20...b7f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du har misforstått.. De råner ikke dit... Tror du har misforstått hva råning er.

Trangsynt er du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe for _MEGET_ spesielt interesserte.

Anonymous poster hash: 4b5b2...07a

Ja, siden du ikke kunne tenke deg må det være ... jeez.. Du virker jo litt spesiell selv når du bruker "_" og store bokstaver på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jaggu ikke sett mye som er harry!

Var selvfølgelig en del blodharrye biler der, men greia i seg selv er ikke blodharry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du har misforstått.. De råner ikke dit... Tror du har misforstått hva råning er.

Trangsynt er du.

Føler du deg truffet? :fnise:
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du deg truffet? :fnise:

Truffet? Jeg vet godt at jeg ikke har rånet til Sverige.. Jeg har kjørt dit.

Om du ønsker å betegne alle som kjører over grensen for å handle som rånere, be my guest... men da tar du riiimelig feil..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Blodharry. Man ser det også på de som drar dit at de er en spesiell type folk. Men fint at de har hverandre, sikkert...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ønsker å betegne alle som kjører over grensen for å handle som rånere, be my guest... men da tar du riiimelig feil..

Tenkte ikke på selve råninga, men at du gikk så i forsvarsposisjon når noen skriver at de synes råning i sverige er harry.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på selve råninga, men at du gikk så i forsvarsposisjon når noen skriver at de synes råning i sverige er harry.

Råning i Sverige KAN være veldig harry :)

Her for et par år siden var jeg med noen bekjente til Sverige midt på natta, da møtte vi på en svensk volvo-råner med vinduene åpne og Carola så høyt det gikk..

Det er blodharry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sikter jo ikke TS til alle som drar til Sverige for å handle, men de som er der på skjærtorsdag for å vise frem bilene sine.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Virker jo som om de som råner til Sverige på skjærtorsdag har det gøy - og det skal de selvsagt få lov til! :) Personlig er det ikke noe for meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tro meg. Nordmenn på harrytur i Sverige er direkte flaut å være vitne til (Bor i Sverige) Fullstendig dritings, jaller, skriker og herjer.

MEN, svensker er faktisk hakket verre. Herlighet...

Og denne "råningen" Rånere i Norge er pingler i forhold. Råning i Sverige er HARRY. De kjører med skrap av biler som ser ut som har falt ned fra månen og harry, harry musikk på FULL guffe. Så ille at de stenger av sentrum i byen jeg bor i for at folk skal få sove om natten

Så ja, nordmenn på harrytur i Sverige er flaut, men er som en fis i en orkan i forhold til svensker

Anonymous poster hash: 3aa59...c69
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sikter jo ikke TS til alle som drar til Sverige for å handle, men de som er der på skjærtorsdag for å vise frem bilene sine.

Jeg dro dit på skjærtorsdag, men absolutt ikke for å vise fram bilen min. Jeg var der for å se for første gang i mitt liv hva som faktisk skjer der på skjærtorsdag..

Utifra hva jeg forstod på de andre jeg var der med, var det en stille skjærtorsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...