Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Drittslenging er ikke ok, og det at de i ettertid "inviterte" AB til å gjeste podkasten, blir veldig ro ro din båt. Men for AB er jo dette gratis PR for boka, så spørs om hun gråter så veldig lenge..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belinda forteller at hun har hatt en fin dialog med AB i dag, så velger AB og gå ut i media og gråte. Falsk AB som utnytter situasjonen helt villt!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd denne podcasten vil brukes for det den er verdt, nettopp som bevis på disse kvinnene som hater kvinner. Jeg har ikke hørt podcasten, og nå er den vel redigert/slettet, men når hovedpersonene legger seg helt flate og innrømmer at de har gått langt over streken vil jeg tro at den har vært litt for grov i kantene. Dette vil dessverre AB bruke for alt det er verdt. 

-dacini-

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Dacini said:

Jeg er redd denne podcasten vil brukes for det den er verdt, nettopp som bevis på disse kvinnene som hater kvinner. Jeg har ikke hørt podcasten, og nå er den vel redigert/slettet, men når hovedpersonene legger seg helt flate og innrømmer at de har gått langt over streken vil jeg tro at den har vært litt for grov i kantene. Dette vil dessverre AB bruke for alt det er verdt. 

-dacini-

 

Er nok derfor kommentarane på Panta Forlag sin bilete får stå óg. 
"Sjå her, så slemme dei misunnelige damene er med meg!"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ^littletoomuch skrev:

Belinda forteller at hun har hatt en fin dialog med AB i dag, så velger AB og gå ut i media og gråte. Falsk AB som utnytter situasjonen helt villt!

Vil vel ikke uten videre tro verken den ene eller andre parten her. Tror ikke den ene er noe bedre enn den andre. Virker som det er et "pest-eller-kolera"-tilfelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, ti10 skrev:

Vil vel ikke uten videre tro verken den ene eller andre parten her. Tror ikke den ene er noe bedre enn den andre. Virker som det er et "pest-eller-kolera"-tilfelle. 

Vel, en av partene dummet seg ut og la seg flat. Den andre lagde mer drama ut av det, uttalte seg til VG for å få mer oppmerksomhet ut av det og inntar offerrollen. Vet ikke helt jeg. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
15 timer siden, Mahasor skrev:

Jeg er veldig i mot hvordan AB driver på, og tenkte i starten at «hei, flott at noen tør å si no» Men valg av ord og metode for å få frem poenget sitt gjorde at det ble mer drittslenging enn hva godt er. Aldri om de hadde valgt samme ord om ho hadde sittet der med de. 

Når de i tillegg snakker seg selv opp (at de er så snille, gode mennesker, godt likt) så blir det egentlig litt kvalmt. 

Sier meg enige i det. Selv om påstandene ikke var helt på jordet, svekkes budskapet når man skal ty til vulgær og aaggresiv språkbruk. Det med måten de fremstiller seg selv vs andre ødelegger også budskapet. 

Jeg synes hele bloggindustrien, inkludert sponsorene, fremstår kynisk og utspekulert. Noen verre enn andre... Tviler ikke på at samtlige må stå i usaklig hets, men tror heller ikke bloggerens opplevelse samsvarer helt med sannheten. 

Endret av Picketfence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de lagt ut en story på instagramkontoen der de responderer på det AB har sagt om at hun vurderer rettslige skritt. De skriver at "det har tørna for dama, muligens en 40-årskrise?", etterfulgt av en video der Kristina hånflirer. Har absolutt ingenting til overs for AB, men jeg synes ikke de framstår særlig modne her. Skjønner at de blir oppgitt, men er dette måten å håndtere det på? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Fju said:

Nå har de lagt ut en story på instagramkontoen der de responderer på det AB har sagt om at hun vurderer rettslige skritt. De skriver at "det har tørna for dama, muligens en 40-årskrise?", etterfulgt av en video der Kristina hånflirer. Har absolutt ingenting til overs for AB, men jeg synes ikke de framstår særlig modne her. Skjønner at de blir oppgitt, men er dette måten å håndtere det på? 

Tenkte det samme som deg når jeg så den insta-storyen. Jeg har omtrent null kjennskap til denne Anne Britt, men jeg har hørt mye på podcast en til K & B, syns den har vært både morsom og fin. Ble derfor skuffet da jeg skjønte at de hadde laget en podcast hvor de gikk til personangrep mot en annen blogger. Fint at den ble slettet og at de unnskyldte seg. Men de taper bare på denne insta-storyen hvor de ikke fremstår særlig bra etter mitt syn.

Endret av Pusle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har KA lagt ut på snapstoryen sin at hun og makkeren velger å stå i "dritstormen" fra ABD hvis det er det denne saken fører til, kudos til dem! 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, chupachupa skrev:

Nå har KA lagt ut på snapstoryen sin at hun og makkeren velger å stå i "dritstormen" fra ABD hvis det er det denne saken fører til, kudos til dem! 

Hvorfor er det kudos til dem? Si hva du vil om AB, men KA og venninna kommer særs dårlig ut i denne saken. Oppførselen minner mer om hva man ser i ungdomsskolen. Jeg forstår heller ikke hva de ville oppnå med dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Llise skrev:

Hvorfor er det kudos til dem? Si hva du vil om AB, men KA og venninna kommer særs dårlig ut i denne saken. Oppførselen minner mer om hva man ser i ungdomsskolen. Jeg forstår heller ikke hva de ville oppnå med dette.

For folk som ikke ser forbi krokodilletårene til AB kanskje.

Skjønner godt de blir forbannet når de skværer opp på telefonen også leser de i VG etterpå at de overhodet ikke har skværet opp, at mor hjertego har grått masse og hvor grusomt det er for henne. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, neiognei skrev:

For folk som ikke ser forbi krokodilletårene til AB kanskje.

Skjønner godt de blir forbannet når de skværer opp på telefonen også leser de i VG etterpå at de overhodet ikke har skværet opp, at mor hjertego har grått masse og hvor grusomt det er for henne. 

Det er noe annet, dette er jo hva som skjer etter podcasten ble lagt ut. Mitt spørsmål er hva de ville oppnå med denne podcasten i utgangspunktet. Hvorfor sitte der og snakke dritt om en annen blogger bare fordi de kan? Er dette noe man skal forvente av voksne mennesker?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Llise skrev:

Hvorfor er det kudos til dem? Si hva du vil om AB, men KA og venninna kommer særs dårlig ut i denne saken. Oppførselen minner mer om hva man ser i ungdomsskolen. Jeg forstår heller ikke hva de ville oppnå med dette.

Fordi JA, selvom de var litt sleivkjefta, så sa dem faktisk ingenting som ikke allerede har blitt sagt før, og som atpåtil ligger dokumentert på nettet. De kunne såklart spart seg for enkelte kommentarer, men som i likhet med "mor sjøl", så er det vel ikke noe værre at de bruker bannskap enn at hun gjør det.
Og jo, kudos til dem for at dem ikke lar seg skremme til taushet av krokodilletårer og trusler som gjentar seg fra ABD hver gang noen er kritiske mot ho.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Llise skrev:

Det er noe annet, dette er jo hva som skjer etter podcasten ble lagt ut. Mitt spørsmål er hva de ville oppnå med denne podcasten i utgangspunktet. Hvorfor sitte der og snakke dritt om en annen blogger bare fordi de kan? Er dette noe man skal forvente av voksne mennesker?

Ja, det var dumt å legge den ut. Men de trakk den tilbake og unnskyldte seg. Ringte til den fornærmede og unnskyldte seg og inviterte til debatt. Hva mer kunne de gjort når de først hadde gjort feilen? 

Det er jo det som skjer etterpå som er helt på viddene, men også helt i tråd med standard AB-opptreden. Sånn er det jo hver gang dama blir fornærmet. Kaster bort politiets ressurser på piss fordi at hun Elsker drama. Sånt skal ikke forbigå i stillhet! Hun har holdt på med å skremme folk til å holde kjeft mer enn lenge nok. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristina på snap: «ønsker å sende varme tanker til politiet i Sørumsand, de må være en overarbeidet gjeng»

hahahaha!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
19 minutter siden, AntiBullshit skrev:

Kristina på snap: «ønsker å sende varme tanker til politiet i Sørumsand, de må være en overarbeidet gjeng»

hahahaha!

Den kommentaren var priceless! Jeg heier på Kristina 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...