Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Jeg synes nå ikke hun er så eksepsjonelt brun heller jeg da, i det innlegget der hun reklamerer for betakaroten. Mere rødaktig i ansiktet iallefall.

Og betakaroten er betakaroten, man får kjøpt det på helsekost også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes nå ikke hun er så eksepsjonelt brun heller jeg da, i det innlegget der hun reklamerer for betakaroten. Mere rødaktig i ansiktet iallefall.

Og betakaroten er betakaroten, man får kjøpt det på helsekost også.

Enig. Men på antrekksbildene fra i går så var hun da ikke brun? Jeg hadde ikke sett på henne med sjokk og sagt hun var FOR brun, som hun skrev på reklamen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Men på antrekksbildene fra i går så var hun da ikke brun? Jeg hadde ikke sett på henne med sjokk og sagt hun var FOR brun, som hun skrev på reklamen :fnise:

Dama er jo høy på seg selv, alltid vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe hun selv har sagt, mer eller mindre og. At hun har irriterende god selvtillit (ifølge venninner).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe hun selv har sagt, mer eller mindre og. At hun har irriterende god selvtillit (ifølge venninner).

Vel, jeg synes ikke hun har noen grunn til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer så fælt på hva denne hendelsen er! Hvorfor si A men ikke B? Fy fader noe så grusomt irriterende. Hun vet å provosere!

Noe annet jeg lurer på er møtet med Khloe Kardashian som hun snakket så om. Hva skjedde med det a? Hun som var helt oppi skyene exited fordi Kloeh K skulle til Dubai samtidig som henne og hun vurderte å betale 14.000 for å møte henne. Så sier hun ikke et pip i ettertid om hva hun bestemte seg for å gjøre. Jeg så også på instagram at hennes store idol Kim K var i Dubai samtidig som KA, så merkelig hun ikke har sakt noe som helst om the Kardashians.. :vetikke:

Spurte i kommentarfeltet på bloggen hennes også men hun har jo selvfølgelig ikke svart på det. :roll:

Edit: Eller kanskje jeg har sett feil på instagram om Kim K i Dubai. Står jo hun la ut bilder fra en tidligere Dubai tur.. :fnise: Men uansett så besvarer ikke det mitt spørsmål om Khloe som KA var så gira på...

KK måtte utsette turen i 4 uker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser i kommentarfeltet hennes under betakaroteninlegget at hun bruker "HØY faktor", en leser spør henne hva hun ser på som høy faktor, og hun svarer SPF 30. Er det virkelig så mye, spesielt i Dubai? Hadde brukt sunblock om jeg var der nede. Forstår bare ikke hvordan så mange bloggere kan være så brune, og likevel hevde de tar godt vare på huden sin i solen! Brunfarge er jo ikke stort mer enn gudens reaksjon på solen?

Jeg synes ikke det er pent å være så brun som mange norske jenter er, men det er da så.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser i kommentarfeltet hennes under betakaroteninlegget at hun bruker "HØY faktor", en leser spør henne hva hun ser på som høy faktor, og hun svarer SPF 30. Er det virkelig så mye, spesielt i Dubai? Hadde brukt sunblock om jeg var der nede. Forstår bare ikke hvordan så mange bloggere kan være så brune, og likevel hevde de tar godt vare på huden sin i solen! Brunfarge er jo ikke stort mer enn gudens reaksjon på solen?

Jeg synes ikke det er pent å være så brun som mange norske jenter er, men det er da så.

Solfaktor 30 er da mer enn bra nok. Man trenger ikke sunblock for å oppholde seg i varme land. Har selv bodd i Australia, og faktor 30 var anbefalt. Det er ikke skadelig å få sol på kroppen om man bruker solkrem, trenger ikke overdrive.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så himla mye om å gjøre og treffe henne???? :daane:

Det forstår ikke jeg heller! Jeg fatter ikke at hun (og andre) er sååå opptatt av den Kardashian-familien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor siterer du meg? :vetikke:

Fordi du var den som nevnte KK.

Det forstår ikke jeg heller! Jeg fatter ikke at hun (og andre) er sååå opptatt av den Kardashian-familien.

Det er vel noe idolisering som pågår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi du var den som nevnte KK.

Det er vel noe idolisering som pågår.

Da burde du lese på nytt, jeg svarte på et spm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremeg89

Dette er ikke mobbing eller hetsing men et realt spørsmål.

På filmen fra Dubai ser hun virkelig fit ut. Men med klær på ser hun stubbete og luben ut?

Kler hun seg helt feil, er det det som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...