Gå til innhold

KA


Hege899

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Merker jeg er nysgjerrig på om dette er ting hun faktisk har sagt, eller bare noe hun finner på for å være morsom :vetikke:

edit: trykkfeil

Endret av Llise
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Å gud så kleint! Jeg leser lite blogg, men leste hennes en liten periode og likte henne godt. Nå blir hun bare kleinere og kleinere og mer og mer høy på seg selv. Snakk om selvopptatt jente!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette var jo ikke gullkorn engang? Var jo ikke morsomt, bare totalt intetsigende..??

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullkorn for meg er ting som er morsomt/har et poeng.. At vakta står utenfor rommet ditt er liksom ikke noe jeg ler av :P

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at noen faktisk vil fordumme seg på det viset :P eller tror hun at det faktisk er søtt?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at noen faktisk vil fordumme seg på det viset :P eller tror hun at det faktisk er søtt?

Hun har dessverre alltid trodd at jo dummere hun virker, jo søtere er hun :vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg får lyst å slå henne i ansiktet. Det skjedde noe skikkelig fortvilende som gjorde henne sint, men hun vil ikke si hva? HVORFOR nevne noe som helst om det da?! For at vi skal si dakar liten som har det så kjipt atte?

Det er som når folk skriver status på facebook; "Åå nå er keg skikkelig forbanna!" eller "Livet suger!" og folk spør hva som er galt, men nei da vil de ikke snakke om det... SÅ HOLD KJEFT OM DET DA

Sier du A så får du jammen si B også

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Kanskje hun har blitt fratatt noe i tollen? Om man har med seg varer for over 6000 kroner må det fortolles..

Men utrolig fjortis å skrive litt og ikke mere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare det at babydrømmen brister for hennes idol Kim Kardashian

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har blitt fratatt noe i tollen? Om man har med seg varer for over 6000 kroner må det fortolles..

Men utrolig fjortis å skrive litt og ikke mere :fnise:

Hun er jo fjortis, det er problemet. Hun har ingen som sier imot henne, hun er en person som har blitt hyllet fra fødselen og blitt fortalt hvor flink og pen hun er hele livet. Virker som det aldri har blitt stilt krav til henne opp igjennom. Om hun har blitt fratatt noe i tollen, så tørr hun nok ikke skrive om det, for hun vet det kommer til å bli et helvete. Å påstå at livet hennes er helt jævelig og suger fordi hun evt har blitt fratatt noe i tollen, som hun skulle ha fortollet, er og blir ekstremt overfladisk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har bedrevet massiv sletting av kommentarer i kommentarfeltet idag iallefall. Tidligere idag var det mange kommentarer der hun fikk kritikk for sytingen sin om uflaks i livet når hun nettopp var kommet hjem fra luksusferie med bestevenninna si, og hun har en god familie som er glad i henne og som tok i mot henne på flyplassen, og at hun burde være takknemlig for de fine tingene og opplevelsene sine i livet.

Nå når jeg gikk inn på bloggen så var det bare støttekommentarer og "stakkars deg"-kommentarer...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye likt Fotballfrue ja. Her skal der bare være kommentarer som skryter henne opp i skyene eller sympati. Kyss meg..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har bedrevet massiv sletting av kommentarer i kommentarfeltet idag iallefall. Tidligere idag var det mange kommentarer der hun fikk kritikk for sytingen sin om uflaks i livet når hun nettopp var kommet hjem fra luksusferie med bestevenninna si, og hun har en god familie som er glad i henne og som tok i mot henne på flyplassen, og at hun burde være takknemlig for de fine tingene og opplevelsene sine i livet.

Nå når jeg gikk inn på bloggen så var det bare støttekommentarer og "stakkars deg"-kommentarer...

Dette stemmer jo ikke. De kritiske kommentarene du nevner står der fortsatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer jo ikke. De kritiske kommentarene du nevner står der fortsatt.

Ikke alle som sto der tidligere i formiddag.

Nå har jeg ikke vært innom bloggen hennes de siste timene, så mulig noen kritiske kommentarer har kommet til.

Det var som sagt en drøss av kritikk rett etter at hun la ut innlegget, men de var slettet noen timer senere.

Edit:

Gikk nettopp innom bloggen nå, og de kritiske kommentarene jeg nevnte i min tidligere kommentar står ikke der nå.

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, nå ser jeg at jeg har blingset på innleggene, og sett på feil innlegg. Kommentarene står der fortsatt ja! *klaske-meg-i-panna*. Får skylde på for lang påskeferie.....sorry KA for beskyldninger fra min side om sletting av kommentarer, og til dere andre her for å ha tatt en total skivebom!

Når det er sagt:

-Spekulasjon fjernet-

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Skjønner ikke hvordan hun kan tjene så bra på den dårlige bloggen at hun har råd til alle mulige dyre klær og alskens dyre vesker. Og når hun vurderer å bruke 14.000 spenn på å møte Khloe Kardashidishidæshidøshidoshidan har hun altfor mye penger. Rett og slett.

Endret av crazycatlady
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...