Gå til innhold

Kjellebassens Dagbok. Hans ytterste tanker og følelser


kjellebassen

Anbefalte innlegg

:velkommen:

Etter sterk oppfordring fra KalloRilla midt i et Snikk-Snakk raid vi hadde så bestemte jeg meg til slutt for å lage min egen dagbok.

Dette er min første dagbok noensinne (I en alder av 30) så bær over med meg hvis jeg skriver "rart" :ler: Ellers er alle velkommen til å lese og skrive menigsfylte kommentarer her... :ler:

Nåværende livssituasjon (Og forklaringen på hvorfor jeg har så god tid til å sitte på KG :ler: ). Samboer med 1 barn på 3,5 år. Jeg brøt ankelen i sommer og vil ikke være helt bra før jul. Har derfor masse tid på å sitte på KG mens samboeren jobber og dattera er hos dagmamma.

Den første dagen min med dagbok har faktisk vært veldig trivelig. Fra jeg sto opp (ca. kl. 14 :ler: ) og frem til kvelden sjedde ikke så mye bortsett fra at jeg "satt på PC'en" mens OL surret i bakgrunnen.

Etterhvert som kvelden kom sigende på begynte ting å skje. Jeg følte at suget etter å øke meldingsantallet på KG kom snikende og hadde et par "sjelefrender" som var på samme tanker. Etter å ha sett på Snikk-Snakk forumet med skråblikk tidligere fant jeg ut at kanskje dette forumet hadde sin misjon allikevel og bestemte meg tilslutt for å kaste meg inn i kampen om det siste ordet sammen med KalloRilla og Ugla. :ler: Også andre tråder på Snikk-Snakk forumet fikk gjennomgå gjennom hele natten. :ler:

Etter en titt innom "Barn og Familie" forumet fant jeg denne tråden hvor jeg bare MÅTTE bidra:

[url=http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=92334]Barnemunn

Er faktisk fortsatt stiv i ansiktet etter lanvarig gråtkvalt latter. :hoho:

Forøvrig vill jeg takke KalloRilla for hjelpen med å starte dagboken og for at hun lærte meg å forkorte URL'er mens vi snakket på MSN.(Forutsatt at linken virker :wink: )

I morgen kommer en ny dag med nye mulig og umuligheter....og et besøk hos ortopedisk poliklinikk i Sarpsborg...(Håper det går bra :smoke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fredag morgen/ettermiddag.

Etter å nok en dag å ha stått opp til vanlig tid (12.30 :ler: ) bar det avgårde til sykehuset for få tatt en titt på beinet. Det jeg ikke visste før jeg kom dit var at jeg måtte sy en gang til. Dette ble gjort under lokalbedøvelse så jeg kjente ingenting. En time etterpå derimot hadde jag så vondt at jeg kunne tygd av meg beinet :kjempesinna: :o Heldigvis fikk jeg i meg en 350 grams hamburger på veien hjem for å døyve sulten og smertene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Heihei!

Hamburger som smertelindring? Den var ny? Kanskje det hadde funket mot hodepinen jeg hadde i forrige uke; det føltes som en vulkan hadde utbrudd oppi hodet mitt.

Ankelbrudd er ikke å tulle med, så det er bra du har funnet noe som kan få dagene til å gå, men du kan jo i tillegg lære deg noe nytt? Et nytt språk, for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppfordringen men etter å ha reist gjennom halve Europe, deriblant Frankrike og Tyskland uten å ha noen problemer med å kommunisere på engelsk ser jeg ikke helt behovet. Skal derimot innrømme at drømmen hadde vært å kunnet både Tysk, Fransk, Spansk, Portugisisk, Arabisk, Italiensk og kinesisk. Da hadde jeg kunnet snakke med halve kloden uten problem. Innser derimot at det er nermest umulig på grunn av min "høye" alder. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvelden har gått og det er på tide å legge seg. Kvelden gikk unna som bare det med fortsatt "terrorisering" av snikk-snakk forumet og stadig ny påfyll på Einstein-tråden (Se over).

Det ble ikke fritt for at vi fikk sett en film i kveld også, og kveldens valg falt på "The Fighting Temptations" med Tom Hanks i hovedrollen. Selv om filmen hadde endel artige poenger må jeg si at jeg totalt sett ble skuffet over filmen og syntes den ble langtekkelig. (Lengste 1,5 times filmen jeg har sett på lenge :ler: )

Beinet mitt er fortsatt vondt men jeg håper det går gradvis over i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som den nattlige vennen jeg nå har fått må jeg jo bare legge igjen en nattlig hilsen til denne ankelbruddne mannen på den andre siden av fjorden. Skal vinke til deg på min neste "smuglertur" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå sprøtt hva KG gjør da....

Jeg sitter der og leker meg, aner fred og ingen fare.... Plutselig er den en som legger meg til på msn :roll: Jeg tenker litt så skjønner jeg at det er den KGbrukeren som har like mye å gjøre i natten som det jeg har :ler:

Så fra da av har det nå blitt "to-spann". Tasting på msn om det ene og det andre og har du sett den tråden der eller nå har jeg skrevet inn mer der osv. Lurer litt på om samboer'n og er en KG bruker jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er det men har ikke skrevet inn noen innlegg på et år. Hun er av den skjenerte typen... :), noe ikke jeg er...(Ikke på KG ihvertfall) :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye å skrive "hjem" om i dag. Sittet på KG det meste av dagen og lagt inn innlegg og drevet med research til innleggene mine. Beinet føles bra og det er deilig å slippe den konstante smerten jeg hadde i går :) .

Samboeren stekte poteter og egg til meg i kveld/natt, noe jeg satte umåtelig pris på. :)

Ellers chattet en del med KalloRilla som vanlig og vi er fortsatt like koselige mot hverandre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny dag har gått og spenningsnivået i livet mitt(eller mangel på det :ler: ) er like høyt. Har ikke fått snakka så mye jeg skulle ønske med KalloRilla i dag, får prøve å ta det igjen en annen dag. Ellers har jeg og samboeren sett på "Den siste samurai" med Tom Cruise i dag og jeg vil absolutt anbefale andre å se den, dyp og godt gjennomtenkt film. :wink:

Dagens absolutte høydepunkt derimot er at jeg har blitt SUPERAKTIV!!!!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skammer meg nesten. Jeg måtte til side 2 for å finne igjen dagboka mi. Ikke rart egentelig siden jeg for tiden lever et av norges kjedeligste liv og i dag var intet unntak. Dagen har KUN bestått av å se litt på OL og å spille CM. Har ikke engang fått chattet med KalloRilla og har heller ikke vært av de mest aktive på KG idag.

Jeg får se på denne dagboka som et "øvningsprosjekt" siden jeg aldri har skrevet en dagbok før og dette for tiden ikke ser ut til å bli noen spennende dagbok heller. Ikke enda ihvertfall.

Derimot har jeg greid å pådra meg en forkjølelse med påfølgende rennende nese til tross for at jeg er inne 24/7. Når jeg leser det jeg har skrevet til nå begynner det VIRKELIG å gå opp for meg hvor kjedelig jeg har det om dagen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilfreds nå eller med nytt navn på boken din, og litt tasting med meg på MSN :ler: Måtte bare terge deg litt da, og det vet jeg du liker :tunge1::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen var som vanlig fylt med glede og entusiasme over å få bruke hele dagen og natten til å sitte på KG og å chatte med KalloRilla. :ler: På Snikk-Snakk startet vi vår egen fortellertråd som tok litt av etterhvert slik at det ble litt for "het" lesning og det endte med at Litago (Moderator) måtte fjerne 2 hele sider av historien vår :sjarmor::ler:

Nattesøvnen ble ødelagt av at dattera mi våkna idet jeg skulle legge meg og var våken hele tiden etter det slik at jeg ikke fikk lagt meg før klokka 9 på morgenen. Våknet opp igjen klokka 16:50 i ettermiddag med et litt "tungt hode" på grunn av dette. Heldigvis var det bare å gå rett inn på KG når jeg våknet og KalloRilla var allerede oppe og hadde sendt meg melding på MSN, noe som var balsam for sjel og hode og jeg følte meg bedre med en gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...