Gå til innhold

Bacheloroppgave- sammendrag-avslutning.. Trenger hjelp, fort..


Aircondition

Anbefalte innlegg

Vi skriver en bacheloroppgave i gruppe, og har drøftet resultatene etter hvert gjennom analysedelen. Rett før avslutningen har vi skrevet et helt eget kapittel som heter sammendrag og refleksjon. Jeg mener at denne skal inn under selve avslutningen, og eventuelt bytte tittel fra avslutning til sammendrag eller noe lignende. Men jeg er veldig usikker.. Noen med erfaringer? Jeg skjønner at det ikke er noe fasit, men det faller meg mest naturlig å pakke det inn under avslutningen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skriver en bacheloroppgave i gruppe, og har drøftet resultatene etter hvert gjennom analysedelen. Rett før avslutningen har vi skrevet et helt eget kapittel som heter sammendrag og refleksjon. Jeg mener at denne skal inn under selve avslutningen, og eventuelt bytte tittel fra avslutning til sammendrag eller noe lignende. Men jeg er veldig usikker.. Noen med erfaringer? Jeg skjønner at det ikke er noe fasit, men det faller meg mest naturlig å pakke det inn under avslutningen..

Det er vel ingen fasit på det, men refleksjon og avslutning kan godt gå under en og samme bulk på slutten. Vi Derimot hadde sammendraget helt først i oppgaven, før introen, fordi vi hadde fått beskjed om det.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 8b60a...2f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde oppsummering og konklusjon på problemstillingen i avslutningen.

Anonymous poster hash: d5b15...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...