AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Del Skrevet 24. mars 2015 Anonymous poster hash: 3c269...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Del Skrevet 24. mars 2015 Redheads.Anonymous poster hash: 96554...eae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #3 Del Skrevet 25. mars 2015 Personlighet Anonymous poster hash: e3ce2...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #4 Del Skrevet 25. mars 2015 Naturlig pene jenter/damer. Jeg liker ikke oversminket pyntedukker. Hårfargen betyr ikke noe. Anonymous poster hash: b8d36...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #5 Del Skrevet 25. mars 2015 Mellomting! Anonymous poster hash: 20b2d...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #6 Del Skrevet 26. mars 2015 Hadde jeg vært bifil eller lesbisk hadde jeg gått etter rødhårede kvinner. Det er noe spesielt og vakkert ved det. Anonymous poster hash: 6cf75...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #7 Del Skrevet 26. mars 2015 Blondiner! Men det er fordi jeg har lyst hår selv (fra naturens side), dessverre er det altfor mange mørkhårede som vil ha lyst hår, og farger det altfor lyst og gir oss lyshårede dårlig rykte med platinalyst hår, svarte øyebryn, etc De aller fleste "bimbo"-damene i rampelyset som har lyst hår, er jo alle brunetter i utgangspunktet! Anonymous poster hash: d72ad...a50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #8 Del Skrevet 26. mars 2015 Hadde jeg vært bifil eller lesbisk hadde jeg gått etter rødhårede kvinner. Det er noe spesielt og vakkert ved det. Anonymous poster hash: 6cf75...450 Jeg er enig med deg, selv har jeg lyst hår og er fornøyd med det, men syns rødt hår er veldig fint og spesielt! Anonymous poster hash: d72ad...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #9 Del Skrevet 26. mars 2015 Brunetter. Blondiner blir fort så "blasse" med lyst hår og lys hud. Og de som er mørke i huden kler i hvertfall ikke lyst hår.Anonymous poster hash: 055ec...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrSmith Skrevet 26. mars 2015 #10 Del Skrevet 26. mars 2015 Her må jeg bare si meg enig med meg selv. Blondiner kan være superhotte, og hva er vel deiligere enn ei sexy mørkhåret dame?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jackdaniel Skrevet 26. mars 2015 #11 Del Skrevet 26. mars 2015 Brunette:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #12 Del Skrevet 26. mars 2015 Blondiner! Men det er fordi jeg har lyst hår selv (fra naturens side), dessverre er det altfor mange mørkhårede som vil ha lyst hår, og farger det altfor lyst og gir oss lyshårede dårlig rykte med platinalyst hår, svarte øyebryn, etc De aller fleste "bimbo"-damene i rampelyset som har lyst hår, er jo alle brunetter i utgangspunktet! Anonymous poster hash: d72ad...a50 Nå finnes det mange som har naturlig blondt hår og mørke øyebryn da. Jeg er så nordisk man kan få blitt (færøysk) og har helt mørke øyebryn og veldig lyst hår, nærmere hvitt om sommeren.. Jeg synes forresten menn er finest som brunetter og kvinner er finest som blondiner. Anonymous poster hash: 9645e...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå