Gå til innhold

blondiner eller brunetter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Naturlig pene jenter/damer. Jeg liker ikke oversminket pyntedukker. Hårfargen betyr ikke noe.

Anonymous poster hash: b8d36...891
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde jeg vært bifil eller lesbisk hadde jeg gått etter rødhårede kvinner. Det er noe spesielt og vakkert ved det.

Anonymous poster hash: 6cf75...450
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Blondiner! Men det er fordi jeg har lyst hår selv (fra naturens side), dessverre er det altfor mange mørkhårede som vil ha lyst hår, og farger det altfor lyst og gir oss lyshårede dårlig rykte med platinalyst hår, svarte øyebryn, etc :laugh: De aller fleste "bimbo"-damene i rampelyset som har lyst hår, er jo alle brunetter i utgangspunktet!

Anonymous poster hash: d72ad...a50
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde jeg vært bifil eller lesbisk hadde jeg gått etter rødhårede kvinner. Det er noe spesielt og vakkert ved det.

Anonymous poster hash: 6cf75...450

Jeg er enig med deg, selv har jeg lyst hår og er fornøyd med det, men syns rødt hår er veldig fint og spesielt!

Anonymous poster hash: d72ad...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brunetter. Blondiner blir fort så "blasse" med lyst hår og lys hud. Og de som er mørke i huden kler i hvertfall ikke lyst hår.

Anonymous poster hash: 055ec...580

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg bare si meg enig med meg selv. Blondiner kan være superhotte, og hva er vel deiligere enn ei sexy mørkhåret dame?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blondiner! Men det er fordi jeg har lyst hår selv (fra naturens side), dessverre er det altfor mange mørkhårede som vil ha lyst hår, og farger det altfor lyst og gir oss lyshårede dårlig rykte med platinalyst hår, svarte øyebryn, etc :laugh: De aller fleste "bimbo"-damene i rampelyset som har lyst hår, er jo alle brunetter i utgangspunktet! Anonymous poster hash: d72ad...a50

Nå finnes det mange som har naturlig blondt hår og mørke øyebryn da. Jeg er så nordisk man kan få blitt (færøysk) og har helt mørke øyebryn og veldig lyst hår, nærmere hvitt om sommeren.. Jeg synes forresten menn er finest som brunetter og kvinner er finest som blondiner.

Anonymous poster hash: 9645e...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...