Gå til innhold

Noen ergoterapauter der ute?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, alle!

Jeg vil bli ergoterapeut, tror jeg. Ut fra det jeg har lest/hørt om yrket skal det være en veldig fin jobb. Men trenger litt informasjon rett fra "kilden" ;-)

Er det noen ergoterapeuter der ute som kan fortelle meg litt om hverdagen sin og/eller positive/negative ting med å være ergoterapeut? :-)

Anonymous poster hash: 58d1f...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er vanskelig å få jobb...



Anonymous poster hash: fa9c4...07d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanskelig å få jobb...

Anonymous poster hash: fa9c4...07d

Du tror, men du vet ikke? Det kommer jo an på hvor i landet man vil jobbe. Flertall av ergoterapeuter jobber innen kommunehelsetjenester. Ellers er det mange på sykehus, sykehjem, hjelpemiddelsentraler, skoler, barnehager, NAV, og HMS/bedriftshelsetjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror, men du vet ikke? Det kommer jo an på hvor i landet man vil jobbe. Flertall av ergoterapeuter jobber innen kommunehelsetjenester. Ellers er det mange på sykehus, sykehjem, hjelpemiddelsentraler, skoler, barnehager, NAV, og HMS/bedriftshelsetjenester.

Nei, jeg vet ikke helt sikkert, men sjekk nav.no. Er ikke mange stillinger ledig for ergoterapeuter

Anonymous poster hash: fa9c4...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vet ikke helt sikkert, men sjekk nav.no. Er ikke mange stillinger ledig for ergoterapeuter

Anonymous poster hash: fa9c4...07d

Men det er et viktig yrke. Og hvor mange stillinger som er ledige og ikke varierer nok hele tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...