Gå til innhold

Dere som jobber i helsevesenet uten utdanning!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor stilling har dere? Er sykepleier student, å tenkte jeg skulle søke meg jobb på sykehjem eller i hjemmetjenesten frem til jeg er ferdig med utdanningen. Men lurer litt på hvor mye jobb det er mulig å få?

Anonymous poster hash: 37c4f...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sykepleierstudent og har omkring 14% stilling på sykehjem + evt. ekstravakter. Men du kan fint jobbe mer ved siden av uten at det påvirker studier.

Eller så kan du være ekstravakt på et eller flere sykehus? Da får du hakket mer relevant erfaring enn det du får på sykehjem/hjemmetjenesten. Men tror ikke du får jobb der før 3. året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Argentina

Er medisinstudent, jobber 100% stilling i ferien og ca 10% i hverdagen. Jobber som pleiemedhjelper på sykehus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som ringevikar i helsevesenet og jobber i snitt rundt 60%. Jeg har en annen 100% jobb utenom det, så jobber totalt ca 160%.

Anonymous poster hash: ec562...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs litt på hvor du bor og hva de trenger, noen steder er det ikke lett å få annet en helgevakter mens andre steder kan du gjerne få 100% uten noe problem.

Anonymous poster hash: 65d4c...67b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det vanlig med 11,74 % stilling, og så kan man fylle på med vakter. Jeg jobber der hver tredje helg, og ekstra i ferier, gjerne 100%. Søk nå, så blir det kanskje sommerjobb på deg. :)



Anonymous poster hash: 5bf64...a92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i fjerde semester nå, og jobber annenhver helg i hjemmesykepleien :) Skal jobbe på sykehus i sommer, 100% i 5 uker. Spørs jo litt hvor du bor, men vet at OUS sin personalformidling søker bemanning til ulike avdelinger. Er bare å lete, og søke opp. Kan jo sjekke NAV sine ledige stillinger feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...