Gå til innhold

Innerst inne hos Ingeborg


Ingeborg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

What a man!

I know!!! :sjarmor:

Så det ble en kjempekoselig kveld i går. Kafébesøk er alltid koselig, og vi hadde jo så utrolig mye å snakke om siden både Madley og jeg har giftet oss siden sist. Sånne kvelder er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!

Mannen ringte nettopp. For tida er han aktivt jobbsøkende, han ble ferdig med lærerskolen i vår (bortsett fra en hengeeksamen i nynorsk + en praksisrapport i naturfag, så han er ikke fullstendig ferdig). Og nå har de ringt fra en av skolene i byen og tilbudt ham timelæreransettelse som engelsklærer!

Det var en veldig lykkelig mann som ringte...

Og så er det jo sånn at hvis du først er inne som timelærer på en skole, så er det lett å få mer i form av vikariater etc. Nå ble jeg glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
hvis du først er inne som timelærer på en skole' date=' så er det lett å få mer i form av vikariater etc. Nå ble jeg glad![/quote']

Så bra! Deilig når det ordner seg så kort tid etter skolestart! Og hvis man kommer inn i systemet og gjør en OK jobb, så har det en tendens til å dukke opp kurs, sykefravær, permisjoner og sånt, så... YI-HAA

:hoppe:

Heldig fyr, Øyvind! Undervisningsstilling på dagtid, masse andre, både ledige og utfordrende, stillinger utenom arbeidstiden!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig fyr, Øyvind! Undervisningsstilling på dagtid, masse andre, både ledige og utfordrende, stillinger utenom arbeidstiden!

:sjarmor:

Ja, sånt stress slipper heldigvis du å tenke på de neste ni månedene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordner seg kanskje for meg også. Var nettopp og spurte redaktøren som har med personalsaker å gjøre om hvordan framtida ser ut. Og hun jeg er i vikariat for, er sykmeldt til midt i oktober.

Så jeg har fått vikariatet forlenget ut september, sånn i første omgang. Litt mer forutsigbarhet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis til dere begge!!!

Så bra at det ordnet seg med lærerjobb, håper han kommer til å trives. Og enda bedre at de forlenger for deg - jeg tipper det skal mye til før de kvitter seg med deg, ja...

Og fredag er det og greier!! Dette blir bra! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg - og grattis med jobbar, begge to! :) Så kjekt når det ordnar seg!

Stakk berre innom for å ynskje deg ei fotreffeleg helg, eg - kos dykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener, lunacia, lmari og Pip! Jeg blir like glad hver gang noen popper innom her, jeg. Og hjelpe meg, som denne dagboka har vokst på noen ganske få dager!

Nå har jeg faktisk skrevet den petiten om de irriterende spørsmålene vi nygifte får. Takk til Madley og Fighter og MrsL for innspill - skal legge ut link på mandag, når den kommer på trykk. For den kommer på weben vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal
Og så er det jo sånn at hvis du først er inne som timelærer på en skole' date=' så er det lett å få mer i form av vikariater etc. Nå ble jeg glad![/quote']

:Nikke: jeg begynte i et toukers vikariat som tysklærer (av alle ting) i 20% stilling, og endte opp med å bli der i tre år på fulltid etter det. Lærerjobber kommer ikke rekende på ei fjøl lenger, så krysser fingrene for mannen din.

Ellers ville jeg ønske dere begge en flott helg; kanskje får vi litt sol her i nord også i helga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her har det skjedd saker og ting siden sist, ja!

Først av alt: GRATULERER SOM NYGIFT!

Og så til de obligatoriske spørsmålene:

* Når skal dere ha barn?

* bla bla bla :Hehe:

Jeg bare tulla.

Faktisk presterte jeg for noen måneder siden å spørre en (ugift) venninne om hun hadde bolle i ovnen. På fleip. ... og så hadde hun det. Det ble en god historie, da.

Så fint at du fortsetter med dagbok selv om du er godt gift! :wink: Det var stas å lese referat fra dagen. "Hallelujah" er definitivt en av sangene som skulle fått være med i soundtracket til filmen om mitt liv, jamfør lmaris liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greetings earthling!

Her sitter jeg og Ingeborg og er passelig bedugget!

Champis fra Madleys bryllup og tyrkershot er en fiiiin blanding.....

Fint at internett fins på fest også!

Mange kozzzzzzzzzzzzzer fra

Ingeborg og Madley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi, det var en morsom kveld i går. Var på fest med bl.a. Madley. Tror kanskje ikke den jenta har en helt super dag i dag...

Jeg er i fin form, men så drakk jeg ikke så veldig mye heller. Og jeg tåler mye alkohol og blir aldri fyllesjuk. Grei deal det!

Har hatt en rolig morgen. Typisk nok var jeg lysvåken da mannen sto opp halv ni for å gå på jobb. Så jeg har vært våken siden da, sett litt på OL og vasket litt klær og sånt. Nå skal jeg betale noen regninger, og så skal jeg komme meg til byen. Shoppet litt i går, men oppdaget da jeg kom hjem at jeg har kjøpt den ene genseren for stor. Så den skal jeg inn og bytte. Så skal jeg på kafé og sjekke formen til Madley...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...