Gå til innhold

Å kødde med abort


Andromeda

Anbefalte innlegg

Ja, folk er forskjellige. Noen ser det positive i det, mens andre synes det er barnslig.

Men jeg ser likevel ikke grunnen til denne tråden. Å bli provosert og å kalle henne for kjerring synes jeg er å overreagere og å blande seg litt vel mye inn :P

Enig :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, folk er forskjellige. Noen ser det positive i det, mens andre synes det er barnslig.

Men jeg ser likevel ikke grunnen til denne tråden. Å bli provosert og å kalle henne for kjerring synes jeg er å overreagere og å blande seg litt vel mye inn :P

Jeg opplevde dette for 21 år siden, og det er fortsatt sårt (og jeg er mann).

På hvilken måte er en abort positiv? Har du opplevd at barnet du ønsket deg endte opp i toalettet? Kan du forstå hvordan det føles å fortsatt være barnløs etter så lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette for 21 år siden, og det er fortsatt sårt (og jeg er mann).

På hvilken måte er en abort positiv? Har du opplevd at barnet du ønsket deg endte opp i toalettet? Kan du forstå hvordan det føles å fortsatt være barnløs etter så lang tid?

Jeg har også opplevd det og det er ganske ferskt. Det er også sårt for meg, men begynner ikke å hyle av at andre ikke legger seg ned og gråter av å være i samme situasjon.

Bloggeren hadde ikke en uønsket abort, og at du er ufrivillig barnløs er jo ikke noe hun bør ta hensyn til i sin blogg når hun skriver om seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd det og det er ganske ferskt. Det er også sårt for meg, men begynner ikke å hyle av at andre ikke legger seg ned og gråter av å være i samme situasjon.

Bloggeren hadde ikke en uønsket abort, og at du er ufrivillig barnløs er jo ikke noe hun bør ta hensyn til i sin blogg når hun skriver om seg selv.

Neida, man trenger ikke å ta hensyn, så lenge en selv får oppmerksomhet. Er du virkelig så snever?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, man trenger ikke å ta hensyn, så lenge en selv får oppmerksomhet. Er du virkelig så snever?

Hæ? Jeg skjønner verken hva du mener eller hva problemet ditt med blogginnlegget ditt er.

Historien var jo interessant! En klein opplevelse hvor timing ikke kunne vært verre. Ved en abort er det MYE som kommer ut, og man har ingen kontoll over det som kommer ut.

At du ikke synes den var like interessant er jo ikke noen grunn til å lage noe drama av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg skjønner verken hva du mener eller hva problemet ditt med blogginnlegget ditt er.

Historien var jo interessant! En klein opplevelse hvor timing ikke kunne vært verre. Ved en abort er det MYE som kommer ut, og man har ingen kontoll over det som kommer ut.

At du ikke synes den var like interessant er jo ikke noen grunn til å lage noe drama av.

Problemet med MITT blogginnlegg? Hva mener du?

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet med MITT blogginnlegg? Hva mener du?

Det siste "ditt" er et snikord. Skulle ikke være med.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen problemer med blogginnlegget, hun beskrev jo bare hvordan hun opplevde det.. er ikke obligatorisk at man må gå inn i tragedie-modus.

Skjønner meg ikke på folk som blir fornærmet når andre opplever de samme tingene på forskjellig måte.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingen problemer med blogginnlegget, hun beskrev jo bare hvordan hun opplevde det.. er ikke obligatorisk at man må gå inn i tragedie-modus.

Skjønner meg ikke på folk som blir fornærmet når andre opplever de samme tingene på forskjellig måte.

Det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bridget Jones ville vært lei seg hvis hun spontanaborterte på den måten.

Hvilket viser at abort er galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette for 21 år siden, og det er fortsatt sårt (og jeg er mann).

På hvilken måte er en abort positiv? Har du opplevd at barnet du ønsket deg endte opp i toalettet? Kan du forstå hvordan det føles å fortsatt være barnløs etter så lang tid?

Ja. Kan du forstå at folk kan reagere på en annen måte enn deg?

Hun gjør narr av seg selv, ikke andre.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan da?

Fordi Bridget Jones ville vært lei seg hvis hun spontanaborterte? Det var i hvert fall det du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun ikke ønsker å kødde eller lage "ha ha" ut av dette med aborten. Mulig hun underdriver når hun forteller om en grusom opplevelse.

Det er ingen som bare tar på seg en ny bukse og rusler videre, etter noe sånt. At tattovøren trådde til for å hjelpe med nye klær og alt hun trengte sier sitt. Det som hendte var ikke greit for henne. Ingen tar lett på sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun ikke ønsker å kødde eller lage "ha ha" ut av dette med aborten. Mulig hun underdriver når hun forteller om en grusom opplevelse.

Det er ingen som bare tar på seg en ny bukse og rusler videre, etter noe sånt. At tattovøren trådde til for å hjelpe med nye klær og alt hun trengte sier sitt. Det som hendte var ikke greit for henne. Ingen tar lett på sånt.

Jeg ville vært knust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville vært knust.

Det kan godt hende at hun var knust, selv om hun legger det frem som en episode i en svart komedie.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at hun var knust, selv om hun legger det frem som en episode i en svart komedie.

Ja, sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke problemet. Hun skrev et innlegg om det, fordi det skjedde på en tragi-komisk måte. Endelig noen som faktisk skriver noe annet enn det som er "vanlig og A4".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Ser ikke problemet. Uansett om hun følte noe eller ikke, så har det ikke noe å si for min del. Om hun bruker humor som terapi er det greit, og om dette rett og slett var en ting som ikke gikk inn på henne er det også greit. Vi bestemmer ikke over andres følelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...