Gjest FruKG Skrevet 23. mars 2015 #61 Skrevet 23. mars 2015 Vet ikke men virker som om det ER en ting man skal være flau over? Vet ikke... Hadde vært rart å se en mann med bukse som går mellom testiklene liksom Det er jo slik mange sier, spesielt her. Jeg synes ikke vi skal være flau over slike ting.
Gjest Bruker1000 Skrevet 23. mars 2015 #62 Skrevet 23. mars 2015 Det er jo slik mange sier, spesielt her. Jeg synes ikke vi skal være flau over slike ting. Hehe ja... Kanskje jeg skal lære meg å omfavne det istedet. Det er jo kroppen min 2
Silfen Skrevet 23. mars 2015 #63 Skrevet 23. mars 2015 Hehe ja... Kanskje jeg skal lære meg å omfavne det istedet. Det er jo kroppen min Vi lærer ungene tidlig at kjønnsdeler er privat. At de kan gjøre hva de vil med dem, men at de ikke skal ut i offentligheten. Det har altså ikke noe med å omfavne kroppen sin å gjøre, men fitten sin har man rett og slett ikke på utstilling. 14
Gjest Bruker1000 Skrevet 23. mars 2015 #64 Skrevet 23. mars 2015 Vi lærer ungene tidlig at kjønnsdeler er privat. At de kan gjøre hva de vil med dem, men at de ikke skal ut i offentligheten. Det har altså ikke noe med å omfavne kroppen sin å gjøre, men fitten sin har man rett og slett ikke på utstilling. Ja.. skjønner som jeg sa så går det jo andre veien også, hadde vært rart å se testiklene til en mann i buksa hans... Jenter kan vise kløfta si men det finnes en grense der også, det kan bli vulgært. Og det samme med cameltoe. Men jeg forstår det sånn at mange synes cameltoe er vulgært uansett! Så kanskje man skal holde den litt for seg selv 2
Silfen Skrevet 23. mars 2015 #65 Skrevet 23. mars 2015 Ja.. skjønner som jeg sa så går det jo andre veien også, hadde vært rart å se testiklene til en mann i buksa hans... Jenter kan vise kløfta si men det finnes en grense der også, det kan bli vulgært. Og det samme med cameltoe. Men jeg forstår det sånn at mange synes cameltoe er vulgært uansett! Så kanskje man skal holde den litt for seg selv Nettopp. Men forskjellen ligger også i å tvinge den frem med bukser som er 4 nummer for små og tro man er sexy og at det skjer ved en glipp eller i treningstightser som for enkelte er ikke er til å unngå. Blir litt som i å vise brystvorten i gjennomsiktige klær vs å ha en bh som dekker under. Skal meget lite til før ting går fra classy til slutty. 3
UniqueFemale Skrevet 23. mars 2015 #66 Skrevet 23. mars 2015 Liker ikke disse navn på fitta. Slufsa er også et dårlig ord. Det heter fitte på daglig Norsk og vagina på mer dannet språk. Fitte må være det mest vulgære ord som finnes. Jeg kunne ikke ha vært sammen med en mann som sa fitte 5
Gjest FruKG Skrevet 23. mars 2015 #67 Skrevet 23. mars 2015 Fitte må være det mest vulgære ord som finnes. Jeg kunne ikke ha vært sammen med en mann som sa fitte Hva sier mennene du er sammen med? Jeg tror ikke jeg har møtt en mann som ikke sier det.
Teodorosaurus Skrevet 23. mars 2015 #68 Skrevet 23. mars 2015 Hva med kviner over 40 som er slanke og ser bra ut da? Er det bare unge kvinner som kan se bra ut med cameltoe? Jeg for min del sliter med at jeg får camelto i litt tighte bukser og det irriterer meg. Ofte er jeg ikke klar over det, før jeg ser at menn stirrer. Får det når jeg trener i treningstights også, såvel som i skinny dongeri bukser. Liker at buksene sitter litt stramt, men irriterer meg over denne cameltoen . Alder har ingenting å si hvis du er slank og fin. Hvis du ser bra ut i tights så ser du bra ut med cameltoe, mener nå jeg. Dersom du liker følelsen av at menn tenner på deg, vær stolt av cameltoen din istedet for å irritere deg over den. Men ikke overdriv, vi trenger bare å se konjekturene av det som er under - og ikke hver minste lille detalj.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #69 Skrevet 23. mars 2015 Nei slikt har ikke vi helsepersonell vet du. Så du går rundt til eventuelle kvinnelige pasienter og sier at nå skal vi ta en titt på fitta di? Anonymous poster hash: 0df6f...d6c 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #70 Skrevet 23. mars 2015 Jeg synes det er verre å ha en bukse som ser ut som man har en liten bulk foran, når man er jente. Anonymous poster hash: 0df6f...d6c
Gothminister Skrevet 23. mars 2015 #71 Skrevet 23. mars 2015 Så du går rundt til eventuelle kvinnelige pasienter og sier at nå skal vi ta en titt på fitta di? Anonymous poster hash: 0df6f...d6c Hva tror du selv?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2015 #72 Skrevet 23. mars 2015 (endret) Innlegget er blitt ryddet for sitat som bryter med reglene. Nikee, mod. Liker ikke disse navn på fitta. Slufsa er også et dårlig ord. Det heter fitte på daglig Norsk og vagina på mer dannet språk. Jeg dåner av uvitenheten i innleggene dine. Som Silfen så fint forklarer det er vagina innsiden og vulva utenpå. Vagina blir brukt feilaktig av så mange. At du er helsepersonell tror jeg absolutt ikke noe på. Dette er i så fall bekymringsverdig. "Fitte" er for øvrig etter min mening et utrolig stygt og vulgært ord. Anonymous poster hash: 75c33...654 Endret 24. mars 2015 av Nikee 6
Gjest Eurodice Skrevet 23. mars 2015 #73 Skrevet 23. mars 2015 Alder har ingenting å si hvis du er slank og fin. Hvis du ser bra ut i tights så ser du bra ut med cameltoe, mener nå jeg. Dersom du liker følelsen av at menn tenner på deg, vær stolt av cameltoen din istedet for å irritere deg over den. Men ikke overdriv, vi trenger bare å se konjekturene av det som er under - og ikke hver minste lille detalj. Du mener vel konturene? 5
Gjest FruKG Skrevet 23. mars 2015 #74 Skrevet 23. mars 2015 Alder har ingenting å si hvis du er slank og fin. Hvis du ser bra ut i tights så ser du bra ut med cameltoe, mener nå jeg. Dersom du liker følelsen av at menn tenner på deg, vær stolt av cameltoen din istedet for å irritere deg over den. Men ikke overdriv, vi trenger bare å se konjekturene av det som er under - og ikke hver minste lille detalj. Jeg vil si at jeg er slank og ser bra ut i tights og jeans Jeg er i hvertfall ikke irritert over å vise min. Detaljene er vel ikke så lett å vise gjennom jeans, men blir vel av og til litt detaljer i ei våt bikini
Gjest Godjente Skrevet 24. mars 2015 #75 Skrevet 24. mars 2015 Alder har ingenting å si hvis du er slank og fin. Hvis du ser bra ut i tights så ser du bra ut med cameltoe, mener nå jeg. Dersom du liker følelsen av at menn tenner på deg, vær stolt av cameltoen din istedet for å irritere deg over den. Men ikke overdriv, vi trenger bare å se konjekturene av det som er under - og ikke hver minste lille detalj. Nei, jeg liker ikke å ha cameltoe men får det ofte i tettsittende klær uten å være klar over det. Men nå vet jeg jo det, at jeg får det altså Kjekt å vite at også vi eldre kan ha det uten og være ekle å se på ! Du får ikke meg i baggy jeans med det første uansett
Gjest FruKG Skrevet 24. mars 2015 #76 Skrevet 24. mars 2015 Nei, jeg liker ikke å ha cameltoe men får det ofte i tettsittende klær uten å være klar over det. Men nå vet jeg jo det, at jeg får det altså Kjekt å vite at også vi eldre kan ha det uten og være ekle å se på ! Du får ikke meg i baggy jeans med det første uansett Jeg sier det samme, jeg er i grava før jeg går i baggy jeans. Jeg har aldri hørt at noen har sagt at det er ekkelt heller.
Gjest Nikee Skrevet 24. mars 2015 #77 Skrevet 24. mars 2015 Tråden er blitt ryddet for avsporinger, personangrep samt svar til dette. Nikee, mod
MrSmith Skrevet 24. mars 2015 #78 Skrevet 24. mars 2015 Fitte må være det mest vulgære ord som finnes. Jeg kunne ikke ha vært sammen med en mann som sa fitte Jeg synes fitte er det deiligste, og mest sexy ordet som finnes. Men det egner seg ikke å si høyt, da blir det vulgært så det holder. Men det er et fint ord å tenke på, og et fint ord å bruke i en setning som hviskes inn i øret til kjæresten, fra henne til han . Men det er et vanskelig ord å bruke, det kan bli veldig galt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #79 Skrevet 25. mars 2015 Det er lite som er mer turn-OFF enn overvektige damer i bukser med en cameltoe på størrelse med kjeften til en breiflabb. (Mulig de på 40+ var hotte i sin bikbok jobbebukse med cameltoe på ungdomsskolen en gang på 80 tallet, men ikke nå). Det er lite som er mer turn-ON enn ei slank veltrent dame i pent undertøy/bikini/tights med en diskré, liten og stram cameltoe. Jøss, regner med du ser ut som en supermodell også da eller? Anonymous poster hash: 39f91...c79 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #80 Skrevet 25. mars 2015 Uff så vulgært og lite sexy. Spurte kjæresten og han var heldigvis enig. Går kun med kjole så er aldri noe problem uansett, men har problem med badetruser og veldig stramme kjoler for skambenet ovenfor kjønnsleppene (bollemus?) står synlig ut da.Anonymous poster hash: f5a9a...02e Ja. Klart kjæresten din syns det er forferdelig å se en fitte . Her har han uten tvil vært 100% ærlig med deg. Dette er flott. Er det ikke kaldt å gå rundt i kjole midt på vinteren, btw...? Anonymous poster hash: 40052...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå