Gå til innhold

Jeg skal dø - sånn er det bare.


Mementovivi

Anbefalte innlegg

Du skriver på en helt nydelig måte om et ganske trist emne. :hug:  Jeg skal ta en sympati-løpetur i skogen i nærmeste fremtid og sende gode tanker til deg på turen. 

 

Bilderesultat for en dag skal vi dø men ikke i dag

Anonymkode: 210be...f82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.3.2015 den 13.56, mann_86 skrev:

Så bra skrevet, men likefullt fryktelig trist! :( Det er dog ufattelig imponerende og inspirerende at du likevel tenker positivt.

 

Som Chisandra sa, dette innlegget skal jeg også hente frem når jeg klager over uvesentlige ting i livet.

 

:hug:

.

Endret av mann_86
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lever du ts?

Anonymkode: 6b307...e63

Tråden ble skrevet for 2 år siden. Da var TS 35 og legen sa han ikke kom til å bli 36. Så han er nok død nå ja :dagens-rose:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

I dag tenkte jeg på deg, å tok frem tråden din. ❤ jeg Håp er du har det bra der du er. ❤

Anonymkode: d06af...41a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at døden her på jorden er ikke slutten, jeg håper også at du har det bra der du er❤️ 

Anonymkode: 33759...f04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

😢 Rørende. Dypeste medfølelse til deg og dine rundt deg ❤️ Men jeg vil og gjerne få si deg noen ord og håper ikke dette blir oppfattet som at jeg bagatelliserer sykdommen eller den alvorlige beskjeden du har fått. Jeg forstår det er vanskelig å tro det kan gå bra, når man har fått en slik beskjed.. Men jeg har troen på at håp, positive tanker og tro på at dette kan gå og du vil bli frisk, vil hjelpe den fysiske kroppen din. Jeg tror det er mye makt i tankens kraft.. Jeg vil du skal ha troen, kjemp, jeg skal bli frisk. Mediter, og forestill deg på en måte at kroppen din ordner opp/reparerer deg, ev fjerner noe. Jeg har litt tro på kroppens evne til å ordne opp og repare seg selv... For det gjør den utrolig nok veldig ofte.. Den positive påvirkningen og kraften i det å tenke positivt og ikke gi opp! For det har skjedd mirakler før. All lykke til deg. ❤️

Anonymkode: 46648...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😢 Rørende. Dypeste medfølelse til deg og dine rundt deg ❤️ Men jeg vil og gjerne få si deg noen ord og håper ikke dette blir oppfattet som at jeg bagatelliserer sykdommen eller den alvorlige beskjeden du har fått. Jeg forstår det er vanskelig å tro det kan gå bra, når man har fått en slik beskjed.. Men jeg har troen på at håp, positive tanker og tro på at dette kan gå og du vil bli frisk, vil hjelpe den fysiske kroppen din. Jeg tror det er mye makt i tankens kraft.. Jeg vil du skal ha troen, kjemp, jeg skal bli frisk. Mediter, og forestill deg på en måte at kroppen din ordner opp/reparerer deg, ev fjerner noe. Jeg har litt tro på kroppens evne til å ordne opp og repare seg selv... For det gjør den utrolig nok veldig ofte.. Den positive påvirkningen og kraften i det å tenke positivt og ikke gi opp! For det har skjedd mirakler før. All lykke til deg. ❤️

Anonymkode: 46648...cbf

Beklager, ser nå at det er en gammel tråd. Håper du har det bra hvor enn du befinner deg.. 

Anonymkode: 46648...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 19.3.2015 den 17.20, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt grotesk av meg. Men når du dør, er det også et nytt kapittel å se frem til. Ja, det er kjempetrist å skilles fysisk fra de man er glad i på kloden. Men det lille fysiske livet man lever er så uendelig kort og lite sammenlignet med det som kommer senere. Du kommer til å gå inn i åndelig dimensjon som er fylt av med så mye lys og varme at du vil ikke savne det du etterlot her.

 


Anonymous poster hash: 91feb...dc9

 

Det tror jeg på. Jeg er ei frisk 32-åring, forhåpentligvis mange år igjen å leve. Det jeg vil si er at da min bestefar lå på sykehuset var han sterkt redusert helt frem til den siste dagen. Dagen før han døde. Da glimtet han til og fikk sagt til alle oss som satt ved hans side; Vi aner ikke hvorfor vi er her. Det er et H***** å leve på denne jord, vi bare vet ikke bedre. Alt er mye bedre på den andre siden. Det kunne han relatere til, fordi han nettopp hadde fått en smakebit på det. Rett etter sluknet han. 

Jeg tror det skjer mye godt på den såkalte andre siden. Men jeg vil ikke dø fra barna mine i en ung alder. 

Anonymkode: accee...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...