AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 Jeg og min samboer hadde samleie torsdag siden jeg skulle fjerne p-staven min dagen etterpå. Jeg vet jo at sædceller kan leve opp til en uke etter samleie, og da slo det meg hvor fort får man egentlig eggløsning etter man har tatt ut p-stav?? Hvis det var sånn at cellene fortsatt var i livet og jeg fikk eggløsning, er det mulighet for at jeg er gravid nå?? Vet det er lite sjans for å få eggløsning og syklus så fort i gang igjen, men er jo fra person til person. Håper på svar!! :-)Anonymous poster hash: 88cdd...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 Vet ikke hvor stor sjansen er men det er absolutt en sjanse...Anonymous poster hash: 9c609...aea
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Vet ikke hvor stor sjansen er men det er absolutt en sjanse...Anonymous poster hash: 9c609...aea Har tatt en test, den var negativ. Men man må vel egentlig vente i minst 2 uker? Helst på dagen til forventet mens, men vet ikke når jeg får den siden jeg har hatt så uregelmessig mens med p-stav. .Anonymous poster hash: 9e1b4...b86
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 Har tatt en test, den var negativ. Men man må vel egentlig vente i minst 2 uker? Helst på dagen til forventet mens, men vet ikke når jeg får den siden jeg har hatt så uregelmessig mens med p-stav. .Anonymous poster hash: 9e1b4...b86 Hvis du venter 3 uker etter samleie er du temmelig sikker:) egentlig bør 2 uker holde, men siden sæden kan leve rundt 6 dager så er det sikrere om du venter 3 uker:)Anonymous poster hash: 9c609...aea
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Hvis du venter 3 uker etter samleie er du temmelig sikker:) egentlig bør 2 uker holde, men siden sæden kan leve rundt 6 dager så er det sikrere om du venter 3 uker:)Anonymous poster hash: 9c609...aea Takk skal du ha! :-) får smøre meg med tålmodighet, hehe! :-)Anonymous poster hash: 9e1b4...b86
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Mest sannsynlig tar det litt tid før el kommer. Når du får vanmig syklus er det lettere å vite. Men sex bare en dag før p stav uttak om dere vil bli gravide? Annen hver dag bør det være, særlig om man ikke vet når el er. Anonymous poster hash: d36a0...97d
Henschi Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Mest sannsynlig tar det litt tid før el kommer. Når du får vanmig syklus er det lettere å vite. Men sex bare en dag før p stav uttak om dere vil bli gravide? Annen hver dag bør det være, særlig om man ikke vet når el er.Anonymous poster hash: d36a0...97d Skulle vel egentlig skrevet dette på ''Gravid og Spedbarn'', vi er ikke prøvere riktig enda. Sambo vil vente. Men fikk fine svar her også! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå