Gå til innhold

ingen svar fra samordna opptak :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har søkt med realkompetanse og har sendt inn følgeskjema med dokumenter til 4 forskjellige skoler fredag den 13.03. Det er kun 4-5 timer avstand fra der jeg bor, og har ikke fått mottatt svar noen av disse skolene fra samordna opptak :(

Jeg har skjønt at jeg må logge meg inn på siden til samordna opptak og følge med på "status" men har ikke nye oppdateringer.

Hvor lang tid er det normalt for at det skal vises?

fristen til å sende inn skjema er 20.03, og idag er det 18 !

Nå er jeg redd for det ikke er blitt sendt ut gjennom posten



Anonymous poster hash: 3399a...825
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo sende en mail å høre?

Man får jo ikke svar på hvilke studie man har kommet inn på før i juli, så kan jo hende det tar sin tid :)



Anonymous poster hash: 5f484...5ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, det har ikke gått en uke engang.

Vent noen uker, så skal du se det skjer noe



Anonymous poster hash: 9800b...9a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at man får svar i Juli. Men mente at om vi får vite noe om at de har motatt søknaden?

er litt kjipt å ikke høre noe fra de og jeg tror at alt er greit ,men så får jeg ikke får plass på skolen fordi det viste seg at brevet mitt aldri kom frem i tide :(



Anonymous poster hash: 3399a...825
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknadsfristen er jo 15. April. Eller har du søkt på noe helt spesielt?

Anonymous poster hash: 1d530...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søknadsfristen er jo 15. April. Eller har du søkt på noe helt spesielt?Anonymous poster hash: 1d530...17d

Mange hadde søknadsfrist 1. mars, og har dermed frist for å sende inn følgeskjema i morgen, 20. mars.

Jeg vet ikke om man får bekreftelse på at følgeskjema er mottatt, har du lest det noe sted? Hvis ikke så er det jo bare å ta en telefon til behandlingsstedet ditt og høre med de om de har fått det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av, det tar en stund før universitetene oppdaterer slik at det vises under "status" på samordna opptak sine sider. I fjor ble ikke mitt følgeskjema registrert som mottatt før lenge etter fristen. Tror ikke du skal bekymre deg.



Anonymous poster hash: cb29a...dfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...