Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

November 2014 mistet vi babyen vår, var 11,5 uke på vei.

Nå skulle jeg hatt mensen 14 mars, den er aldri sen.

Så jeg tok en test ca to dager før mensen skulle komme pga hadde vært så trøtt og små dårlig. Hadde overhode ingen forventninger.

La pinnen fra meg og tittet på den etter en stund, overraskende nok var det to streker, den ene litt svakere enn den andre.

Jeg så på den litt senere og da var den streken borte?

Valgte til slutt å fortelle dette til mannen, han ville jeg skulle kjøpe nye tester på lørdag. Er fortsatt kvalm og trøtt, hele tiden. Tisset på nytt på lørdagen uten resultat, mannen tok frem pekefingeren og sa så fint; hallo? Du skal jo bruke morgentisset! 😝

Morgenen etter tok jeg likegodt den siste pinnen også. Negativ. Men... Etter noen timer skulle jeg hive den, da var det plutselig en ny svak strek!

Mensen er fortsatt ikke kommet og jeg har blanda følelser. Vi var valgt å la det ligge til mandag.

Jeg er nok redd for å oppleve måtte miste babyen igjen, det var en grusom opplevelse og helsevesenet sviktet.

Det rare er at jeg nesten kan føle når jeg er gravid.

Med første mann fikk jeg plutselig smerter en hel dag nedentil, mensen smerter uten mensen.

Det samme med graviditet to, da vi mistet.

Og jeg opplevde det samme igjen denne gangen...

Nei, trenger vel egentlig bare å lufte litt og skrive det en plass.

Endret av Frkvime
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god klem til deg!

Håper at du får positiv test på mandag :) Er det mange dager siden antatt eggløsning?

Har selv mistet, men taklet det greit da jeg var under 8 uker på vei. Var veldig innstilt på at siden det gikk galt, var jeg glad det gikk galt i et tidlig stadie. Hadde menssmerter uten mens den gangen, og hatt det flere ganger i denne graviditeten også. Er jo sammentrekninger/forandringer/dragninger i livmor som fører til disse smertene har jeg lest, så så lenge det ikke kommer noen blødning har jeg forholdt meg rolig ang. disse smertene.

Jeg føler meg priveligert som ikke har hatt noen alvorlige problemer under mitt svangerskap hittil, venter vårt første barn. Har hatt masse svangerskapsplager, men ingen som er "utenfor boksen".

Ønsker deg masse lykke til! Er du gravid så har du jo så mye kjekt å se frem til, og er du det ikke så prøver dere igjen :D

Skrevet

En god klem til deg!

Håper at du får positiv test på mandag :) Er det mange dager siden antatt eggløsning?

Har selv mistet, men taklet det greit da jeg var under 8 uker på vei. Var veldig innstilt på at siden det gikk galt, var jeg glad det gikk galt i et tidlig stadie. Hadde menssmerter uten mens den gangen, og hatt det flere ganger i denne graviditeten også. Er jo sammentrekninger/forandringer/dragninger i livmor som fører til disse smertene har jeg lest, så så lenge det ikke kommer noen blødning har jeg forholdt meg rolig ang. disse smertene.

Jeg føler meg priveligert som ikke har hatt noen alvorlige problemer under mitt svangerskap hittil, venter vårt første barn. Har hatt masse svangerskapsplager, men ingen som er "utenfor boksen".

Ønsker deg masse lykke til! Er du gravid så har du jo så mye kjekt å se frem til, og er du det ikke så prøver dere igjen :D

Åååh så spennende!! Å bli mamma og pappa er ganske så fantastisk!

Gratulerer til dere!

Vi har ikke stresset med å bli gravide igjen, men la inn en app på tlf bare for å kunne vite når eggløsningen var. Hadde det fra 24-28 hvis jeg ikke tar helt feil.

Så vet ikke om det er tidlig for å kunne vises helt 100%.

Er nok mer redd for å gå på do hver gang for å plutselig se blod

AnonymBruker
Skrevet

Bestill deg en hastetime hos legen din i morgen tidlig og få tatt blodprøve, så du slipper å gå og uroe deg.

Anonymous poster hash: 125ef...835

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...