Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke starte med f.eks tetracyclin? Dette er ofte det eneste dom greier å fjerne kraftig kviseutbrudd.

Jeg har en sønn på 15 som har slitt med veldig kraftig kviseutbrudd i ansiktet i snart 2 år, og for 2-3 måneder siden fikk han endelig tilbud om Lymecyclin som er lignende tabletter.

Endelig har kvisene roet seg betraktelig. og han er myye bedre. Men det tar et par måneder før man ser virkning.

Ruaccotan er så vidt jeg vet et vesentlig kraftigere preperat med sterkere bivirkninger, det ville jeg nok holdt meg unna...

Anonymous poster hash: 2b984...e32

Kan gjerne starte med tetracyclin, men ikke ruaccotan, tviler på at jeg får utskrevet ruaccotan uansett.. Kjenner noen som går både på tetracyclin og lymecyclin, og for hun hjelper det litt, men det er jo selvfølgelig veldig forskjellig.

Tusen takk for svar! Håper på å starte på det samme som sønnen din, og at det hjelper meg også :)

Anonymous poster hash: 2a57a...5cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 30, og har slitt med kviser på bryst/rygg/hals og ben så lenge jeg kan huske :( Mareritt! Så gjerne kom med tips

Anonymous poster hash: 2cc50...717

Ja, det er så irriterende! Håper jeg får det meste bort, og slipper at det kommer tilbake..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 30, og har slitt med kviser på bryst/rygg/hals og ben så lenge jeg kan huske :( Mareritt! Så gjerne kom med tips

Anonymous poster hash: 2cc50...717

Jeg kjøpte Murad body spray, den hjalp med å roe ned kvisene mine veldig! Fås kjøpt på ebay, men også andre norske nettsider, men til en dyrere pris..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...